Forumoverzicht Nieuwsberichten Locatie Fortuna-Bergisch Gladbach gewijzigd (update)

Locatie Fortuna-Bergisch Gladbach gewijzigd (update)

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Rdorenberg Geregistreerde gebruikers

Guus D. schreef:
Zou niet verstandig zijn om naar een zwalkend PSV over te stappen. Daar word je nu echt niet beter. Als hij bij Fortuna dit seizoen de stijgende lijn voort zet, is 4 ton over een jaar een lachertje;. daar koop je momenteel nog geen terreinknecht voor.

Volgend jaar heeft hij nog maar 1 jarig contract. En PSV is nu zwak maar komt er heus wel bovenop. Een jonge speler moet naar de lange termijn kijken niet de korte.

Hammiegoal Avatar gebruiker
Supporter

Ik heb gehoord dat brands er was voor een keeper?
En dat is nog niet zo gek gezien er 2 keepers weg zijn bij psv.

AT-AT Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Hammiegoal schreef:
Ik heb gehoord dat brands er was voor een keeper?
En dat is nog niet zo gek gezien er 2 keepers weg zijn bij psv.

Beter had die clown Jurjus niet verhuurd aan R*da :lol: Dat was namelijk de perfecte vervanger voor Zoet als die nog gaat vertrekken. Bedoel niet dat Santos daar eerste keeper gaat worden, maar dan had PSV meer/betere vervangers gehad voor Zoet.

Joe Pesci Avatar gebruiker

Eerst zou Brands voor Schuurs en Dianessy komen kijken,dan weer voor een keeper.. :roll: Of kwam die nou voor Stokkers kijken? Of was het voor Smeets? :lol:

freaky Supporter

AT-AT schreef:
Rdorenberg schreef:
Marcel Brands(td PSV) aanwezig voor Dianessy en Schuurs.

Prima wedstrijd, Dianessy echt met afstand de beste speler van de voorbereiding. Schuurs gewoon weer degelijk. Zou toch een aderlating zijn als een of beide spelers nog zou vertrekken.

voor dianessy?? ik kan er nog steeds niet bij, laat hem zich eerst maar eens een jaartje op linkerrijtje juup niveau bewijzen. ik vind het nog steeds een zeer beperkte en weinig intelligente voetballer, maar ik laat me graag verrassen.

FortunaSC Sponsoren

AT-AT Avatar gebruiker

freaky schreef:
AT-AT schreef:
Rdorenberg schreef:
Marcel Brands(td PSV) aanwezig voor Dianessy en Schuurs.

Prima wedstrijd, Dianessy echt met afstand de beste speler van de voorbereiding. Schuurs gewoon weer degelijk. Zou toch een aderlating zijn als een of beide spelers nog zou vertrekken.

voor dianessy?? ik kan er nog steeds niet bij, laat hem zich eerst maar eens een jaartje op linkerrijtje juup niveau bewijzen. ik vind het nog steeds een zeer beperkte en weinig intelligente voetballer, maar ik laat me graag verrassen.
Geen oefenwedstrijden gezien dus? Ja het zijn oefenwedstrijden, maar wel ver uit de beste speler in de voorbereiding.

Big Ugly Head Avatar gebruiker

Sheriff 21 schreef:
We mogen alleen maar hopen dat hij blijft.
Elk aannemelijk bod zal geaccepteerd worden.
Voor Per alleen maar goed als dit een mooie club is, voor ons zeer spijtig maar logisch.

Dus fingers crossed, nog 20 dagen tot sluiting transferwindow.

Ps
4 ton waar komt dit bedrag vandaan?

Iemand gaf dat in dit topic als voorbeeld: "pakweg 4 ton". Is op dit moment dus nergens op gebaseerd.
Fortuna, doe bès mien club.

Vorige

Keer terug naar Nieuwsberichten