Forumoverzicht Nieuwsberichten Ufukcan Engin nieuwe aanwinst Fortuna!

Ufukcan Engin nieuwe aanwinst Fortuna!

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Gohf Aan'M

Ralf schreef:
Talentvolle aanwinst. Welkom bij onze mooie club en veel succes!

Even een vraagje, weet iemand welk minimale salaris een 18 jarige niet EU speler in de Jupiler League verdient?

€200.000

Bericht za aug 12, 2017 4:14 pm
vlinderstraatjes Geregistreerde gebruikers

welkom bij deze mooie club, ufican engin. het is een voorecht om de weederopstanding van Fortuna zo dicht bij mee te mogen maken. veel suces.

rambo1990 Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Welkom bij de club. En weer een contract voor meerdere jaren! Dit is niet de eerste met een meerjarig contract.

Het shirt, mooie kleur geel, maar Masita is duidelijk aanwezig. Hopen dat de sponsor het effe geel wat kan breken.
Het team dat de minste fouten maakt wint de wedstrijd!

Amneys Avatar gebruiker

Heeft een mooi cv. Hopelijk is het onze gehoopte nummer 10!

Loos Avatar gebruiker
Supporter

Gohf schreef:
Ralf schreef:

Even een vraagje, weet iemand welk minimale salaris een 18 jarige niet EU speler in de Jupiler League verdient?

€200.000

Turkije valt toch gewoon in de EU hierbij? Ook lid van de UEFA. We gaan echt geen 2 ton betalen haha.

FortunaSC Sponsoren

laatste man Aan'M

Loos schreef:
Gohf schreef:
Ralf schreef:

€200.000

Turkije valt toch gewoon in de EU hierbij? Ook lid van de UEFA. We gaan echt geen 2 ton betalen haha.

Was toch ook probleem bij bassan? Volgens mij heeft Uefa hier niks mee te maken, in België geldt regel mbt salaris niet. KNVB regel voor spelers buiten eu niet buiten uefa

Gohf Aan'M

Loos schreef:
Gohf schreef:
Ralf schreef:

€200.000

Oh dat kan best, ik geef slechts antwoord op de gestelde vraag.

AT-AT Avatar gebruiker

laatste man schreef:
Loos schreef:

Was toch ook probleem bij bassan? Volgens mij heeft Uefa hier niks mee te maken, in België geldt regel mbt salaris niet. KNVB regel voor spelers buiten eu niet buiten uefa

Klopt, bericht uit 2016:
In 1996 besloten de profclubs en de overheid gezamenlijk tot de invoering van de huidige regels, ter bescherming van de Nederlandse spelersmarkt en ter voorkoming van een toestroom van goedkope, buitenlandse voetballers. Besloten werd dat voetballers van buiten de Europese Unie minimaal anderhalf keer het gemiddelde eredivisiesalaris moeten verdienen om in aanmerking te komen voor een werkvergunning. Het huidige salaris van ruim een half miljoen is gebaseerd op cijfers van anderhalf jaar geleden, toen clubs meer dan nu te besteden hadden.

https://www.vi.nl/nieuws/salarisgemiddelde-eredivisie-266-duizend-euro#

Urvin Lee Geregistreerde gebruikers

AT-AT schreef:
laatste man schreef:
Loos schreef:

Klopt, bericht uit 2016:
In 1996 besloten de profclubs en de overheid gezamenlijk tot de invoering van de huidige regels, ter bescherming van de Nederlandse spelersmarkt en ter voorkoming van een toestroom van goedkope, buitenlandse voetballers. Besloten werd dat voetballers van buiten de Europese Unie minimaal anderhalf keer het gemiddelde eredivisiesalaris moeten verdienen om in aanmerking te komen voor een werkvergunning. Het huidige salaris van ruim een half miljoen is gebaseerd op cijfers van anderhalf jaar geleden, toen clubs meer dan nu te besteden hadden.

https://www.vi.nl/nieuws/salarisgemiddelde-eredivisie-266-duizend-euro#

Deze jongen gaat de komende 4 jaar ongeveer een miljoen kosten.

RonB Avatar gebruiker

Nou zeg het kan niet op klasse ,ga ervan uit onze nr 10 wordt ?.
Aan de reactie van Gun is deze speler heel goed .
Wat een team zeg met Dianessy -Schuurs Smeets -Dammers -Semedo enz.
Hopelijk op een goed seizoen met leuk voetbal en linkerrijtje. :D :D
Kom op Give us our pride back .

FortunaSC Sponsoren

Gohf Aan'M

Ik kan me moeilijk voorstellen dat deze jongen 2 ton p/j gaat verdienen. Zulke absurde bedragen betalen we nooit.

Waldorf Avatar gebruiker

Gohf schreef:
Ik kan me moeilijk voorstellen dat deze jongen 2 ton p/j gaat verdienen. Zulke absurde bedragen betalen we nooit.

Zal wel constructie voor bedacht zijn gok ik. Dat externe investeerder deel van salaris voor zijn rekening neemt in ruil voor percentage toekomstige transfersom of zoiets.
Lateral Boys-since 2003-

Sjors Geregistreerde gebruikers

YGA schreef:
een sterkhouder op het EK en WK van jeugdteams... het moet niet gekker worden!

Een basisspelers vh nationaal jeugdelftal die op het vierde niveau moet ballen?
Het moet idd niet gekker worden :D
Beetje raar dat nadat hij nationaal elftal speelt niet meteen voor grote clubs kan spelen?
Die hadden hem dan toch allang opgepikt als hij zo goed is?
Ben benieuwd

Les Supporter

Je vraagt je bijna af wat Schuurs bij Fortuna doet dan he.. maar voor hem is het blijkbaar logisch dat hij bij zijn club blijft en graag speeltijd wil. Voor iemand anders niet?

Bekijk het gewoon eens positief. We hebben een prima talent gehaald. Zoek.niet overal iets achter :)

FortunaSC Sponsoren

YGA Avatar gebruiker
Aan'M

Sjors schreef:
YGA schreef:
een sterkhouder op het EK en WK van jeugdteams... het moet niet gekker worden!

Een basisspelers vh nationaal jeugdelftal die op het vierde niveau moet ballen?
Het moet idd niet gekker worden :D
Beetje raar dat nadat hij nationaal elftal speelt niet meteen voor grote clubs kan spelen?
Die hadden hem dan toch allang opgepikt als hij zo goed is?
Ben benieuwd

das ook weer waar, sjors. maar als ik gun zo lyrisch hoor spreken heb ik toch hoge verwachtingen van dit top-talent (volgens de kenners).

Sjors Geregistreerde gebruikers

@Les

Ik zoek niks, ik constateer gewoon zoals het is, Beste Les.
En ik hoop natuurlijk dat hij de perfecte nr.10 wordt. We zullen zien.

@yga

We laten ons maar verrassen :)

Vorige

Keer terug naar Nieuwsberichten