Forumoverzicht Nieuwsberichten Barst de strijd om Schuurs los?

Barst de strijd om Schuurs los?

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Bericht za aug 12, 2017 1:57 pm
Webmaster Geregistreerde gebruikers

De strijd om de handtekening van het talent Perr Schuurs is in volle gang. Voor de zeventienjarige speler van Fortuna Sittard is volop interesse. De Limburgse Jupiler League-club moet vrezen de jonge centrale verdediger voor de start van het seizoen kwijt te raken.

Technisch manager Marcel Brands van PSV was vrijdagavond aandachtig toeschouwer bij de oefenwedstrijd tussen Fortuna Sittard en de Duitse Oberliga-club SV Bergisch Gladbach 09. In het Duitse Koningsbosch zag Brands de aanvoerder van de Limburgers in actie. De Eindhovenaren volgen Schuurs al langer, maar lijken nu plotseling haast te maken met het aantrekken van het talent.

Deze week liet PSV Suently Alberto en Damian van Bruggen gaan. De twee verdedigers van Jong PSV verkasten respectievelijk naar NEC en VVV-Venlo. Schuurs zou een perfecte aanvulling voor Jong PSV zijn. Hij kan dan, net als bij Fortuna Sittard, uitkomen in de Jupiler League en zich ontwikkelen bij een Nederlandse topclub. PSV kan hem dan klaarstomen voor de stap naar het eerste elftal.

PSV is niet de enige club die belangstelling voor Schuurs heeft. Ook buitenlandse clubs mengen zich in de strijd om de centrale verdediger. Eind vorig seizoen werkte Schuurs - zoon van ex-handbalinternational Lambert Schuurs - al eens een stage af bij Liverpool terwijl ook vanuit Duitsland veel interesse is. Duitse media berichtten al eens dat Bayern München Schuurs heeft bekeken, maar ook Borussia Dortmund, Schalke 04, Borussia Mönchengladbach en RB Leipzig zijn al eens genoemd als geïnteresseerde clubs.

Schuurs debuteerde afgelopen seizoen, op 14 oktober 2016, in het Nederlandse betaalde voetbal in de thuiswedstrijd tegen VVV-Venlo (2-0 winst voor Fortuna). Hij speelde dertien duels, waarin hij twee keer scoorde. Het contract van de 1 meter en 91 centimeter lange Schuurs bij Fortuna loopt nog tot medio 2019.

Bron: Voetbal International

Bericht za aug 12, 2017 2:01 pm
Jelle92FSC Supporter

Ja maar blijf maar gewoon oke prima top groetjes
save water drink beer

Bericht za aug 12, 2017 2:04 pm
hepani Geregistreerde gebruikers

Zal helaas niet te behouden zijn.
Hopelijk gaat hij niet te vroeg en maakt hij de juiste keuze.
Verkopen en dan nog constructie voor 1 jaar huren.

Bericht za aug 12, 2017 2:08 pm
kiprich Avatar gebruiker
Aan'M

gewoon promoveren met fortuna, daarna kan die over de hele wereld kiezen.
spreken is Zilver...maar zwijgen is Goud

Bericht za aug 12, 2017 2:14 pm
mario Supporter

Helemaal met Kiprich eens.
Mooi nog effe bij Fortuna blijven.

FortunaSC Sponsoren

Bericht za aug 12, 2017 2:30 pm
YGA Avatar gebruiker
Aan'M

Hey Brands, ga eens weg.

Bericht za aug 12, 2017 2:34 pm
Les Supporter

Hopelijk blijft ie gewoon. En anders de hoofdprijs vragen met een paar mooie clausules.

Bericht za aug 12, 2017 4:38 pm
rambo1990 Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Hoelang heeft Schuurs nog een contract bij Fortuna? Zou zonde zijn als hij na dit seizoen voor niks de deur uit loopt want dan heeft Fortuna wel een talent afgeleverd maar verdient er geen k*t aan
Het team dat de minste fouten maakt wint de wedstrijd!

Bericht za aug 12, 2017 4:41 pm
AT-AT Avatar gebruiker

rambo1990 schreef:
Hoelang heeft Schuurs nog een contract bij Fortuna? Zou zonde zijn als hij na dit seizoen voor niks de deur uit loopt want dan heeft Fortuna wel een talent afgeleverd maar verdient er geen k*t aan

2 jaar nog, Dianessy kan wel gratis weg komende zomer volgens mij.

Bericht za aug 12, 2017 5:54 pm
hepani Geregistreerde gebruikers

Fortuna en hoofdprijs vragen..

Jaja...die combi klopt niet :)

FortunaSC Sponsoren

Bericht za aug 12, 2017 5:57 pm
Rdorenberg Geregistreerde gebruikers

hepani schreef:
Fortuna en hoofdprijs vragen..

Jaja...die combi klopt niet :)

Fortuna heeft daar niks over te zeggen, Gün is de enige die daarin beslist lijkt me.

Bericht za aug 12, 2017 6:09 pm

Schuurs gaf eerder aan dat hij het liefst nog een jaar bij Fortuna blijft en Fortuna (Gün) zit niet meer in geldnood. Goede onderhandelingspositie. PSV zal echt zijn best moeten doen, hij is aanvoerder en alles ziet er naar uit dat hij een mooi seizoen gaat spelen. Beter vooruitzicht dan in het 2e van een grote club met de rest van de psv jeugd om niks spelen zonder supporters.

Bericht za aug 12, 2017 6:14 pm
Waldorf Avatar gebruiker

AT-AT schreef:
rambo1990 schreef:

Dianessy tekende toch ook contract voor 2 jaar met optie voor een derde. Meen hier gelezen te hebben dat Fortuna die optie inmiddels ook gelicht heeft.

Zou vreemd zijn als ze dat niet hebben gedaan eigenlijk
Lateral Boys-since 2003-

Bericht za aug 12, 2017 6:18 pm
Obsession Supporter

We zitten inderdaad in een heel andere positie met onderhandelen.
Tijdperk dat we spelers 'weggeven' om ergens een gat van €10.000,- te vullen is voorbij. Nu kan je hoger inzetten. Gün zal hem tegen een goede prijs laten gaan en anders kan hij zich hier bewijzen. En zo hoort het bij een goed bedrijf. Hoop dat er ook nog wat goede doorverkoop clausules worden opgenomen in het contract als hij vertrekt, want dat gaat je nog genoeg opleveren!!

FortunaSC Sponsoren

Bericht za aug 12, 2017 6:25 pm
AT-AT Avatar gebruiker

Waldorf schreef:
AT-AT schreef:
rambo1990 schreef:

Dianessy tekende toch ook contract voor 2 jaar met optie voor een derde. Meen hier gelezen te hebben dat Fortuna die optie inmiddels ook gelicht heeft.

Zou vreemd zijn als ze dat niet hebben gedaan eigenlijk

Excuus! Ik dacht dat hij gewoon een twee jarig contract had, maar zit inderdaad een optie voor een derde jaar bij. Ook bij hem een uitstekende positie dus ;)

Bericht za aug 12, 2017 6:27 pm
Amneys Avatar gebruiker

Aangezien we Heerings (mits fit) nog achter de hand hebben vind ik het niet zo'n heel groot probleem mocht Schuurs vertrekken. Daarnaast denk ik ook dat we met het geld wat we zouden krijgen ook wel een meer dan redelijke Jupiler-league verdediger voor terug kunnen halen.

Mocht hij bij PSV garantie hebben op veel speeltijd dan zou ik het wel doen als ik hem was. Anders lekker nog een jaartje bij Fortuna blijven.

Bericht za aug 12, 2017 6:33 pm
Big Ugly Head Avatar gebruiker

YGA schreef:
Hey Brands, ga eens weg.

Ja, en al die andere ook. Ksj ksj.
Fortuna, doe bès mien club.

Bericht za aug 12, 2017 7:27 pm
Loos Avatar gebruiker
Supporter

Brands was er snel vandoor in de 70e minuut na een korte meeting met de club in de rust. Heb niet het idee dat hij blij naar buiten kwam en bovendien vraag ik me oprecht af of die Duitse teams niet gebasseerd zijn op de roddela die LOES FM naar buiten bracht en later weer introk omdat de bron niet bestons :lol:

Bericht za aug 12, 2017 9:52 pm
zefke mols Avatar gebruiker

Blief biej de mam
prophet of the Sitty

Bericht za aug 12, 2017 10:01 pm
Thienbunder Avatar gebruiker

zefke mols schreef:
Blief biej de mam

Geweldig Zefke!
Allemaal meezingen a.s vrijdag
Thienbunder Boys bestaan niet meer, er rest slechts nog een oude foto met mijn vader er op.

Volgende

Keer terug naar Nieuwsberichten