Forumoverzicht Nieuwsberichten Live radio: Fortuna Sittard tegen FC Dordrecht.

Live radio: Fortuna Sittard tegen FC Dordrecht.

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Zitterd11 Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Mag Dammers aub ook als aanwinst worden neergezet. Wat een rust en wat goed. Semedo héérlijk wat n dreiging gaat daar vanuit.
Ziet er fris uit Fortuna. Maar mag nog wel wat versterking bij. Dort viel toch wel tegen. Lekker begin en gelulkig al 3165 man meer meer meer
Zitterd till I die

Amneys Avatar gebruiker

Mjweetje schreef:
Mooi begin van het seizoen, dat neemt in ieder geval niemand ons meer af. Semedo en Vigidal zijn in ieder geval aanwinsten waar we heel veel plezier aan gaan beleven. Afwachten wat er met Perr gaat gebeuren. Het is nog moeilijk om te zien war staan, Dordrecht maakte geen goede indruk. Hopelijk dat we volgende week niet tegen een compleet ajax 1staan, dan kunnen we de volgende thuiswedstrijd misschien nog meer publiek verwachten.

In het interview wat te zien is in de samenvatting van Fox Sports, gehouden door L1, zegt Perr dat hij komend jaar bij de club speelt waar hij zich het beste kan onwikkelen en voor hem is dat Fortuna. We zullen het zien...

Marco@Stein Geregistreerde gebruikers

Mooi op men werk kunnen genieten van Radio Fortuna,maar gelukkig er weer bij tegen Almere. 5-1 dikke start. En wat me nog h et meest opvalt is dat er bij de eerste wedstrijd een dikke 3000 man op de tribune zitten. Vorig jaar waren er dat 1500. Dat is een mooie ontwikkeling.

nuujsjtadt Avatar gebruiker
Supporter

Marco@Stein schreef:
Mooi op men werk kunnen genieten van Radio Fortuna,maar gelukkig er weer bij tegen Almere. 5-1 dikke start. En wat me nog h et meest opvalt is dat er bij de eerste wedstrijd een dikke 3000 man op de tribune zitten. Vorig jaar waren er dat 1500. Dat is een mooie ontwikkeling.

Mensen zijn nieuwsgierig geworden door de positieve ontwikkelingen bij Fortuna. Daarom was deze eerste wedstrijd ook zo enorm belangrijk. En niet alleen de uitslag maar ook het getoonde spel! Maar ook de sfeer rondom en tijdens de wedstrijd heeft daar aan bijgedragen! Kortom, uitstekende reclame voor Fortuna gisteravond! Was het weer zo'n k*twedstrijd geweest, was het tegen Almere weer drie keer niks geweest :roll: .

Marco@Stein Geregistreerde gebruikers

nuujsjtadt schreef:
Marco@Stein schreef:

Mensen zijn nieuwsgierig geworden door de positieve ontwikkelingen bij Fortuna. Daarom was deze eerste wedstrijd ook zo enorm belangrijk. En niet alleen de uitslag maar ook het getoonde spel! Maar ook de sfeer rondom en tijdens de wedstrijd heeft daar aan bijgedragen! Kortom, uitstekende reclame voor Fortuna gisteravond! Was het weer zo'n k*twedstrijd geweest, was het tegen Almere weer drie keer niks geweest :roll: .

Is zeker waar. Maar toch vorig seizoen thuis tegen Achilles, 1541 toeschouwers. Dan is dit een hele mooie binnenkomer. En inderdaad top dat ze voor het publiek een mooie wedstrijd hebben laten zien. Nu tegen die neuzen hopelijk een redelijk resultaat. En dan Almere thuis. Dan misschien nog net iets meer publiek.

FortunaSC Sponsoren

Sjors Geregistreerde gebruikers

Zitterd11 schreef:
Mag Dammers aub ook als aanwinst worden neergezet. Wat een rust en wat goed. Semedo héérlijk wat n dreiging gaat daar vanuit.
Ziet er fris uit Fortuna. Maar mag nog wel wat versterking bij. Dort viel toch wel tegen. Lekker begin en gelulkig al 3165 man meer meer meer

Er zitten nog 2 versterkingen in de lappenmand, vergeet dat niet hè.
De beoogde nummer 10 bijv.
Als Perr niet vertrekt is dit een prima sterk elftal.

P.S.

Hoelang zijn Malsa en Engin eigenlijk afwezig?

zefke mols Avatar gebruiker

Es zelfs bie de vaste forum Nostradamusse hiej t glaas beier hauf volle is, dan is dr get oet hiej in Zitterd!
prophet of the Sitty

AT-AT Avatar gebruiker

Sjors schreef:
Zitterd11 schreef:

P.S.

Malsa was niet speelgerechtigd, zal dat tegen Ajax wel zijn, kwestie van inschrijven denk ik. Engin werkvergunning, dat kan nog max. 2-3 weken duren, gok ik. Beoogde 10 hebben ze misschien al met Vidigal/Engin. Denk dat ze voor 1 spits en dan nog echte buitenkansjes gaan. Centrale verdediger alleen als Perr vertrekt.

AT-AT schreef:
Sjors schreef:
Zitterd11 schreef:

P.S.

Malsa was niet speelgerechtigd, zal dat tegen Ajax wel zijn, kwestie van inschrijven denk ik. Engin werkvergunning, dat kan nog max. 2-3 weken duren, gok ik. Beoogde 10 hebben ze misschien al met Vidigal/Engin. Denk dat ze voor 1 spits en dan nog echte buitenkansjes gaan. Centrale verdediger alleen als Perr vertrekt.

Das jammer dat dat 3 weken duurt maar goed het zij zo.
Ik had die Belgische international van MVV er graag bij gehad die Ogunjimi.
Hopelijk loopt er nog wat rond op de velden dat graag naar Fortuna wilt komen?
Deze eerste overwinning zal mss een positieve bijdrage kunnen zijn?

commando Avatar gebruiker

Was je papegaai weggevlogen Sjors? :lol:

FortunaSC Sponsoren

commando schreef:

Hij was geschrokken van zoveel doelpunten-geweld idd.

P.S. Hoe kreeg jij die avatar geplaatst?
Hij accepteerd bij mij de avatars niet. Kan dat liggen aan de grootte??
Als ik op avatar wijzigen druk krijg ik nog altijd dat ruitje te zien en als ik daarop klik gebeurd er helemaal niets.
??

Don Leo Geregistreerde gebruikers

commando schreef:

:lol:

TheStick Geregistreerde gebruikers

Sjors schreef:
commando schreef:

Hij was geschrokken van zoveel doelpunten-geweld idd.

P.S. Hoe kreeg jij die avatar geplaatst?
Hij accepteerd bij mij de avatars niet. Kan dat liggen aan de grootte??
Als ik op avatar wijzigen druk krijg ik nog altijd dat ruitje te zien en als ik daarop klik gebeurd er helemaal niets.
??

Ik heb precies hetzelfde probleem, vreemd...?
Zitterd Allein!

Vorige

Keer terug naar Nieuwsberichten