Forumoverzicht Nieuwsberichten Verzoek extra kaarten aan MVV

Verzoek extra kaarten aan MVV

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Bericht do okt 12, 2017 10:12 am
Gohf Aan'M

Bovendien speelt bij MVV ook nog eens mee dat het vak naast het uitvak, redelijk uitverkocht gaat raken. Dat probleem hebben wij in Sittard natuurlijk niet. Afijn, lullig dat het deze keer niet mogelijk is om extra kaarten te krijgen. Wanneer deze wedstrijd probleemloos verloopt en de wedstrijd in Sittard ook(waar MVV extra kaarten voor kan krijgen als ze dat nodig hebben) is er volgend seizoen misschien meer mogelijk.

Laten we de normalisatie in ieder geval in gang zetten.

Bericht do okt 12, 2017 10:24 am
Rdorenberg Geregistreerde gebruikers

De hoop van harte dat het morgen rustig blijft tussen beide supporters groepen. Er zijn altijd een paar mensen die het verzieken voor de overige honderden fans. Ik hooo dat we ons morgen van onze beste kant laten zien.

Bericht do okt 12, 2017 10:32 am
Loos Avatar gebruiker
Supporter

Gohf schreef:
Bovendien speelt bij MVV ook nog eens mee dat het vak naast het uitvak, redelijk uitverkocht gaat raken. Dat probleem hebben wij in Sittard natuurlijk niet. Afijn, lullig dat het deze keer niet mogelijk is om extra kaarten te krijgen. Wanneer deze wedstrijd probleemloos verloopt en de wedstrijd in Sittard ook(waar MVV extra kaarten voor kan krijgen als ze dat nodig hebben) is er volgend seizoen misschien meer mogelijk.

Heb ik ook alle begrip voor. Thuissupporters gaan voor, maar dan nog had ik graag officieel reactie gehad en dat gecommuniceerd. Wel blij dat we uiteindelijk gewerkt hebben met de wachtlijst en toch nog zo'n 9 man aan een kaart hebben kunnen helpen.

Bericht do okt 12, 2017 10:42 am
Gohf Aan'M

Loos schreef:
Gohf schreef:

Heb ik ook alle begrip voor. Thuissupporters gaan voor, maar dan nog had ik graag officieel reactie gehad en dat gecommuniceerd. Wel blij dat we uiteindelijk gewerkt hebben met de wachtlijst en toch nog zo'n 9 man aan een kaart hebben kunnen helpen.

Dat ben ik helemaal met je eens.

Bericht do okt 12, 2017 10:50 am
Loos Avatar gebruiker
Supporter

Haha wel leuk om mezelf nu terug te 'zien' op MVVfans.nl met een geknipt en geplakt stukje waarin het lijkt alsof ik 'al niet vanuit gegaan dat MVV iets ging doen met het verzoek' :lol:

@Jacques, je leest vast mee, wij zijn aanvragende partij en hebben dit ook vanuit FortunaSC gedaan aan MVV. Er is aan ons, als aanvragende partij, niets gecommuniceerd en n.a.v. veiligheidsoverleg kwam alleen naar buiten dat het twijfelachtig was of we kaarten zouden krijgen.

Maakt me verder niet uit wie schuld is en ik weet wel zeker dat communicatie hierover met onze veiligheidscoördinator/club de afgelopen weken niet optimaal was (ik had deze week MVV thuis aan tafel zitten om de kaarten te krijgen, overigens gezellig), maar wij hebben als aanvragende partij (en nee, Fortuna doet niets aan uitwedstrijd organisatie) gewoonweg geen bericht gekregen.

FortunaSC Sponsoren

Bericht do okt 12, 2017 11:28 am

Loos schreef:
Haha wel leuk om mezelf nu terug te 'zien' op MVVfans.nl met een geknipt en geplakt stukje waarin het lijkt alsof ik 'al niet vanuit gegaan dat MVV iets ging doen met het verzoek' :lol:

@Jacques, je leest vast mee, wij zijn aanvragende partij en hebben dit ook vanuit FortunaSC gedaan aan MVV. Er is aan ons, als aanvragende partij, niets gecommuniceerd en n.a.v. veiligheidsoverleg kwam alleen naar buiten dat het twijfelachtig was of we kaarten zouden krijgen.

Maakt me verder niet uit wie schuld is en ik weet wel zeker dat communicatie hierover met onze veiligheidscoördinator/club de afgelopen weken niet optimaal was (ik had deze week MVV thuis aan tafel zitten om de kaarten te krijgen, overigens gezellig), maar wij hebben als aanvragende partij (en nee, Fortuna doet niets aan uitwedstrijd organisatie) gewoonweg geen bericht gekregen.

Haha, volgende keer maar telefonisch doen :mrgreen:

Bericht do okt 12, 2017 3:35 pm
GeleanDeGekste Geregistreerde gebruikers

Belachelijk dat die sjengen zo weinig voor ons doen! Zij kregen van ons wel alle medewerking en het vak achter de goal! Het is hier jarenlang akelig stil geweest, maar komt, huilebalken! Daarbij had je die 35 man die bij mvv een sc hadden achter het doel blij gemaakt met een graties update naar de lange zijde. Blijft raar volk daar!

Bericht do okt 12, 2017 4:01 pm
Gohf Aan'M

GeleanDeGekste schreef:
Belachelijk dat die sjengen zo weinig voor ons doen! Zij kregen van ons wel alle medewerking en het vak achter de goal! Het is hier jarenlang akelig stil geweest, maar komt, huilebalken! Daarbij had je die 35 man die bij mvv een sc hadden achter het doel blij gemaakt met een graties update naar de lange zijde. Blijft raar volk daar!

Bij ons zit er misschien niemand achter de goal behalve de uitfans ? MVV gaat morgen het eigen stadion zo goed als uitverkopen...dan is het toch logisch dat je je eigen fans voorrang geeft ? De enige die hier raar doet vooralsnog ben jij.

Bericht do okt 12, 2017 4:25 pm

Ik vraag me af als MVV maar 4000 (ipv 7000) kaarten had verkocht of ze ons dan wel tegenmoet waren gekomen en of ze ons dan extra kaarten hadden verkocht, ik betwijfel het ten zeerste en ik vind het ook misschien wel logische als mvv nee zou zeggen maar daar zullen we nooit achter komen. Van mij mag Fortuna heel de zuid tribune aan MVV geven volgend jaar, niet omdat ik het ze zo gun maar puur financieel gezien en wie weet krijgen we in de toekomst dan ook extra kaarten.

Bericht do okt 12, 2017 11:14 pm
Ignace Geregistreerde gebruikers

Zoals ik al eerder zei hoe wil je dat regelen met een buffervak vrijgeven voor Fortuna als je die wand niet meer kunt verplaatsen? Heb je stewards nodig die niet beschikbaar zijn, ze werken al samen op dat gebied bij andere thuiswedstrijden aangezien er te weinig capabelen zijn. Vanuit het veligheidsoverleg en de Maastrichtse lokale driehoek zal nooit de fiat worden gegeven aan iets met verhoogde kansen op ongeregeldheden nav MVV - R*da. Al is de rivaliteit de laatste jaren wat minder geworden met een gemeenschappelijke anticlub zullen ze dat risico niet nemen. Bij maar 4000 kaartjes mochten jullie best van mij de noordtribune hebben, mochten de vaste supporters daar op de hoofdtribune willen plaatsnemen. Waarom heeft Fortuna zelf eigenlijk niet gecommuniceerd naar de leiding van de busorganisatie met het besluit dat er niet meer kaarten vrijkomen voor het uitvak?

FortunaSC Sponsoren

Bericht do okt 12, 2017 11:35 pm

Ignace schreef:
Zoals ik al eerder zei hoe wil je dat regelen met een buffervak vrijgeven voor Fortuna als je die wand niet meer kunt verplaatsen? Heb je stewards nodig die niet beschikbaar zijn, ze werken al samen op dat gebied bij andere thuiswedstrijden aangezien er te weinig capabelen zijn. Vanuit het veligheidsoverleg en de Maastrichtse lokale driehoek zal nooit de fiat worden gegeven aan iets met verhoogde kansen op ongeregeldheden nav MVV - R*da. Al is de rivaliteit de laatste jaren wat minder geworden met een gemeenschappelijke anticlub zullen ze dat risico niet nemen. Bij maar 4000 kaartjes mochten jullie best van mij de noordtribune hebben, mochten de vaste supporters daar op de hoofdtribune willen plaatsnemen. Waarom heeft Fortuna zelf eigenlijk niet gecommuniceerd naar de leiding van de busorganisatie met het besluit dat er niet meer kaarten vrijkomen voor het uitvak?

Waarom communiceert MVV niet naar de aanvragende partij maar wel naar Fortuna?(mocht dat verhaal kloppen trouwens)

Bericht do okt 12, 2017 11:38 pm
AT-AT Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

GeleanDeGekste schreef:

7200 kaarten verkocht, en naast het uitvak zitten altijd veel mensen.

Overigens moeten we het niet groter maken, MVV kan gewoon niet meer kaarten geven voor het uitvak. Overigens denk ik dat MVV graag mee wil werken, maar de gemeente en politie zullen er sowieso niet snel akkoord mee gaan.

Bericht do okt 12, 2017 11:54 pm
Ignace Geregistreerde gebruikers

Rdorenberg schreef:
Ignace schreef:

Waarom communiceert MVV niet naar de aanvragende partij maar wel naar Fortuna?(mocht dat verhaal kloppen trouwens)

Omdat dat de taak van Fortuna is om de busorganisatie en achterban in te lichten met de informatie die ze ontvangen.

Bericht vr okt 13, 2017 12:21 am
Loos Avatar gebruiker
Supporter

Ignace schreef:
Rdorenberg schreef:
Ignace schreef:

Omdat dat de taak van Fortuna is om de busorganisatie en achterban in te lichten met de informatie die ze ontvangen.

Het is de taak van FortunaSC om uitwedstrijden te organiseren voor Fortuna. Dus nee. Niet eens, als Fortuna al info had/slecht geluisterd heeft want die ik hoorde alles behalve een beslissing.

FortunaSC Sponsoren

Bericht vr okt 13, 2017 1:24 pm
journalist Geregistreerde gebruikers

Wedstrijd live op fox sport
Nu even bellen met ziggo vanavond op tv

Vorige

Keer terug naar Nieuwsberichten