Forumoverzicht Nieuwsberichten Vidigal MVP Telstar away!

Vidigal MVP Telstar away!

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Bericht di okt 03, 2017 8:55 pm
Webmaster Geregistreerde gebruikers

André Vidigal, de man die binnen een halfuur drie maal het net wist te vinden, is door jullie gekozen als de MVP van de wedstrijd SC Telstar - Fortuna Sittard. Aanvoerder Perr Schuurs moest genoegen nemen met de tweede plaats. Ook verdediger Wessel Dammers viel in de punten, hij wist de derde plaats te bemachtigen. Ook Fin Stokkers en Lisandro Semedo kregen de nodige stemmen, helaas kwamen zij tekort om in de punten te vallen. 

Uitslag MVP SC Telstar - Fortuna Sittard

1. André Vidigal (3pnt)

2. Perr Schuurs (2pnt)

3. Wessel Dammers (1pnt)

Voor het algemeen klassement klikt u hier

Bericht wo okt 04, 2017 12:31 pm
Rdorenberg Geregistreerde gebruikers

Eigenlijk best raar om te zien dat Aykut meer punten heeft in algemeen klassement als Saddiki, terwijl Saddiki zeer waardevol is(geworden) voor Fortuna momenteel. Maar dat krijg je als je het als team goed doet, er is niet 1 speler die ver boven de rest uitsteekt in de selectie van Fortuna.

Bericht wo okt 04, 2017 12:55 pm
maasgouw Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Braun en Smeets zijn nog steeds puntloos.

Bericht wo okt 04, 2017 4:21 pm
Big Ugly Head Avatar gebruiker

maasgouw schreef:
Braun en Smeets zijn nog steeds puntloos.

Vreemd, en dat kan dus echt niet, hè. Volgende wedstrijd massaal stemmen op Braun en Smeets.
Fortuna, doe bès mien club.

Bericht wo okt 04, 2017 6:27 pm
Guus D. Geregistreerde gebruikers

Ben het bijna letterlijk met Rdorenberg eens. Algemeen klassement kan pas aan het eind van het seizoen worden opgemaakt d.m.v. een gewogen gemiddelde. Daarbij zou je alle spelers punten moeten geven. Een speler die nu constant rond plek 4 speelt haalt geen enkel punt, terwijl hij op 3 na de beste speler van het team is. Lijkt me niet leuk voor de spelers, die dit klassement uiteraard ook bekijken. MVP per wedstrijd is leuk, maar algemeen klassement zou ik, zeker tussentijds, achterwege laten. Misschien iets aan het eind van het seizoen waarbij stemmen op alle spelers kunnen worden uitgebracht.

FortunaSC Sponsoren

Bericht wo okt 04, 2017 6:33 pm
AT-AT Avatar gebruiker

Rdorenberg schreef:
Eigenlijk best raar om te zien dat Aykut meer punten heeft in algemeen klassement als Saddiki, terwijl Saddiki zeer waardevol is(geworden) voor Fortuna momenteel. Maar dat krijg je als je het als team goed doet, er is niet 1 speler die ver boven de rest uitsteekt in de selectie van Fortuna.

Dan zou je alle stemmen op een hoop moeten gooien, dus niet alleen de top 3 tellen, denk dat Saddiki wel een aantal keer dicht tegen de derde plaats zat. Dat Aykut veel stemmen heeft gekregen tegen Noordwijk is wel terecht verder, heeft ons die wedstrijd goed op de been gehouden.

Bericht wo okt 04, 2017 6:54 pm
nuujsjtadt Avatar gebruiker
Supporter

AT-AT schreef:
Rdorenberg schreef:

Dan zou je alle stemmen op een hoop moeten gooien, dus niet alleen de top 3 tellen, denk dat Saddiki wel een aantal keer dicht tegen de derde plaats zat. Dat Aykut veel stemmen heeft gekregen tegen Noordwijk is wel terecht verder, heeft ons die wedstrijd goed op de been gehouden.

Probleem met deze manier van stemmen is dat je altijd 1 of 2 spelers tekort doet. Ik vind het ook best moeilijk de halve tijd. Wat een luxe problemen hebben we toch momenteel!! :D :mrgreen:

Bericht wo okt 04, 2017 7:47 pm
AT-AT Avatar gebruiker

nuujsjtadt schreef:
Probleem met deze manier van stemmen is dat je altijd 1 of 2 spelers tekort doet. Ik vind het ook best moeilijk de halve tijd. Wat een luxe problemen hebben we toch momenteel!! :D :mrgreen:

Klopt ;) Heb ook het gevoel dat ik een paar spelers te kort doe :mrgreen:

Bericht do okt 05, 2017 12:43 pm

@AT-AT, Nuujsjtadt, Rdorenberg, Guus D & Big ugly head

Het klopt inderdaad dat het algemeen klassement momenteel geen goed beeld geeft. Smeets is inderdaad behoorlijk vaak 4/5e geworden en is daarvoor met regelmaat nipt één punt misgelopen. Braun daarentegen krijgt haast iedere wedstrijd weinig stemmen, en is tot op heden nog nooit in de buurt gekomen van één punt. Doordat van het drietal Semedo, Schuurs en Dammers bijna altijd 2 van de 3 in de punten vallen, blijft er voor de andere spelers relatief 'weinig over'.
Achteraf gezien was het inderdaad beter geweest om aan de nummers 1tm5 punten toe te kennen. Zodat ook de meerwaarde van een jongen als Smeets beter in beeld was gebracht. Echter, het huidige seizoen wordt wel afgemaakt met de huidige puntentelling. Wanneer jullie andere ideeën hebben hoe de puntentelling in de toekomst het best gedaan kan worden, dan hoor ik die graag.

Bericht do okt 05, 2017 12:57 pm
Don Leo Geregistreerde gebruikers

Het gaat toch om de MOST valuable player? Niemand zegt dat die andere spelers niet waardevol zijn, maar er kan er maar 1 de beste zijn. Ik zie dus geen enkel probleem met het huidige systeem.

FortunaSC Sponsoren

Bericht do okt 05, 2017 1:41 pm

Don Leo schreef:
Het gaat toch om de MOST valuable player? Niemand zegt dat die andere spelers niet waardevol zijn, maar er kan er maar 1 de beste zijn. Ik zie dus geen enkel probleem met het huidige systeem.

Dat klopt. Maar het feit dat Smeets zeer vaak 4/5e is geworden, betekent dus dat hij relatief waardevol is voor Fortuna. Maar in het algemeen klassement staat hij nog steeds op 0 punten. Terwijl wanneer de nummers 1tm5 punten krijgen, had hij wellicht al op een punt of 6 gestaan.

Bericht do okt 05, 2017 1:45 pm
Don Leo Geregistreerde gebruikers

maasgouw schreef:
Don Leo schreef:

Dat klopt. Maar het feit dat Smeets zeer vaak 4/5e is geworden, betekent dus dat hij relatief waardevol is voor Fortuna. Maar in het algemeen klassement staat hij nog steeds op 0 punten. Terwijl wanneer de nummers 1tm5 punten krijgen, had hij wellicht al op een punt of 6 gestaan.

Smeets is zeker waardevol, maar absoluut geen MVP. En dit klassement gaat over de MVP, anders zou het VP moeten heten.

Bericht do okt 05, 2017 2:18 pm
Big Ugly Head Avatar gebruiker

maasgouw schreef:

Het klopt inderdaad dat het algemeen klassement momenteel geen goed beeld geeft. Smeets is inderdaad behoorlijk vaak 4/5e geworden en is daarvoor met regelmaat nipt één punt misgelopen. Braun daarentegen krijgt haast iedere wedstrijd weinig stemmen, en is tot op heden nog nooit in de buurt gekomen van één punt. Doordat van het drietal Semedo, Schuurs en Dammers bijna altijd 2 van de 3 in de punten vallen, blijft er voor de andere spelers relatief 'weinig over'.
Achteraf gezien was het inderdaad beter geweest om aan de nummers 1tm5 punten toe te kennen. Zodat ook de meerwaarde van een jongen als Smeets beter in beeld was gebracht. Echter, het huidige seizoen wordt wel afgemaakt met de huidige puntentelling. Wanneer jullie andere ideeën hebben hoe de puntentelling in de toekomst het best gedaan kan worden, dan hoor ik die graag.

Hoi Maasgouw, mijn opmerking was helemaal niet als kritiek bedoeld. Het was een kwinkslag/oproep om op Braun en Smeets te stemmen. Ik zie ze in gedachten al thuis op de bank zitten met een sip lipje omdat ze geen punten hebben :lol:
Van mij hoeft het MVP klassement niet op de schop, alhoewel er tegenwoordig wedstrijden zijn waarbij ik wel 11 stemmen zou willen geven ;) . Maar ook dan heb je spelers die more valuable zijn dan anderen.
Gewoon een heerlijk luxeprobleem, zullen we maar zeggen.
Fortuna, doe bès mien club.

Bericht do okt 05, 2017 2:23 pm
AT-AT Avatar gebruiker

Big Ugly Head schreef:
maasgouw schreef:

Hoi Maasgouw, mijn opmerking was helemaal niet als kritiek bedoeld. Het was een kwinkslag/oproep om op Braun en Smeets te stemmen. Ik zie ze in gedachten al thuis op de bank zitten met een sip lipje omdat ze geen punten hebben :lol:
Van mij hoeft het MVP klassement niet op de schop, alhoewel er tegenwoordig wedstrijden zijn waarbij ik wel 11 stemmen zou willen geven ;) . Maar ook dan heb je spelers die more valuable zijn dan anderen.
Gewoon een heerlijk luxeprobleem, zullen we maar zeggen.
Bovenstaande geldt voor mij ook ;) We kunnen wel aan een top 5 beginnen, maar dan vallen er als nog spelers af bij wijze van. Sowieso erg blij met een top 3, zo kun je de stille krachten tenminste ook meer waardering geven.

FortunaSC Sponsoren

Bericht do okt 05, 2017 2:26 pm

Was ook niet als kritiek opgevat. Zat er zelf ook al een beetje mee dat een Smeets bijna wekelijks enkele stemmen tekort komt voor één punt, waardoor hij er in het algemeen klassement erg ondergewaardeerd uitkomt met 0 punten.
Volgend seizoen denk ik een top 5 hanteren, zoals Fortuna Home het destijds ook deed.

Maar wellicht dat aan het eind van het seizoen het algemeen klassement representatiever is dan momenteel.

Bericht do okt 05, 2017 3:58 pm
Rdorenberg Geregistreerde gebruikers

Misschien is het een idee dat we vanaf volgend seizoen spelers een punt kunnen geven en dat je dat dan na rato van aantal wedstrijden een gemiddelden maakt en zo heb je dan ook een beter beeld van de cijfers en spelers. Dan kan het niet voorkomen dat een speler bijvoorbeeld 1 wedstrijd speelt en een '10 ' krijgt dat hij ook het gedurende seizoen koploper is. Eigenlijk is het wat voetbal international al jaren doet. Maar goed, het is ook geen kritiek, zeer zeker niet. Viel me alleen op dat Aykut meer punten heeft als Sadikki enzovoort terwijl die een x heeft gespeeld. Van mij mag het ook op deze manier doorgaan. En inderdaad, hoe meer ideeen van iedereen hoe beter.

Keer terug naar Nieuwsberichten