Forumoverzicht Nieuwsberichten Krijgt goede reeks Fortuna een vervolg?

Krijgt goede reeks Fortuna een vervolg?

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Bericht zo okt 08, 2017 5:40 pm
vlinderstraatjes Geregistreerde gebruikers

van mvv en thuis van fc eindhoven winnen, kun je uit bij de graafschap de nul houden,en eventueel uit een doorbraak een doelpuntje meepakken, met dit taem moet het mogelijk zijn om de perioden te pakken ze moeten er vol voor gaan vind ik,zeker nu het binnen hand bereik is, met nog deze 3 wedstrijden te gaan. als het taem strijd voor elke meter hebben we een grote kans dat het lukt,we hebben gezien dat het er in zit.come on zittert

smeets Geregistreerde gebruikers

MVV uit mogen we blij zijn met 1 punt. Ik ben bang dat het 0 worden.

Les Supporter

Waarom zo negatief? MVV heeft al 4 wedstrijden niet gewonnen.

YGA Avatar gebruiker
Aan'M

we mogen rkc op onze knietjes danken voor die goal in de 96e min

Don Leo Geregistreerde gebruikers

smeets schreef:
MVV uit mogen we blij zijn met 1 punt. Ik ben bang dat het 0 worden.

MVV is uit vorm, die moeten we gewoon kunnen pakken als we met lef spelen!

FortunaSC Sponsoren

Rdorenberg Geregistreerde gebruikers

Fortuna in deze vorm wint van MVv en ik gok op een moeilijke pot maar uiteindelijk winst voor Fortuna, 1-2. Nec kan ook net zo goed punten laten liggen in de komende 3 wedstrijden, en dat kan bij Fortuna ook. Heel lastig te voorspellen wat er nu de komende 3 wedstrijden gaat gebeuren. Ik persoonlijk denk, mvv uit winst, Eindhoven thuis winst en verlies op de Vijverberg en dat we afhankelijk zijn van andere. En dan kunnen we terug kijken op een fantastische periode ongeacht of we de periode pakken ja of nee.

starbert Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Als Ajax de periode wint en wij worden tweede, gaan we dan naar de play-offs of vervalt dit dan? Wordt dit dan doorgeschoven naar de eindstand in normale competitie? Er staat me hier iets van bij.

fsc68 Avatar gebruiker
Aan'M

Dan gaat de play off plek naar de nummer 2 in de periode.
Alleen als dat ook een jong team is gaat de plek naar de eerstvolgende in de eindstand.

Panos Geregistreerde gebruikers

Het komt er gewoon op neer dat Fortuna twee wedstrijden moet winnen en keer gelijk mag spelen om zich te plaatsen voor de play-offs.

L H Aan'M

Panos schreef:
Het komt er gewoon op neer dat Fortuna twee wedstrijden moet winnen en keer gelijk mag spelen om zich te plaatsen voor de play-offs.

Er vanuit gaande dat de concurrentie de volle 9 punten pakt idd...

FortunaSC Sponsoren

mario Supporter

De wedstrijd wordt live uitgezonden door fox 3

Gohf Aan'M

L H schreef:
Panos schreef:

Er vanuit gaande dat de concurrentie de volle 9 punten pakt idd...

Als ik zo kijk naar het programma van NEC(enige serieuze concurrent nog) wel ja. Mochten die nog ergens een keer niet winnen volstaat 5 punten uit 3 ook. Maar dat lijkt me wel echt het minimale. Afijn in principe hebben we het in eigen hand. Laten we vrijdag maar eens beginnen met een overwinning in de Geusselt zodat het tegen Eindhoven weer lekker vol zit.

Vorige

Keer terug naar Nieuwsberichten