Forumoverzicht Nieuwsberichten Aftellen naar de derby

Aftellen naar de derby

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Bericht wo okt 11, 2017 9:39 pm
Marco@Stein Geregistreerde gebruikers

Rdorenberg schreef:
Marco@Stein schreef:
@dorenberg

Wat jij hier ligt te roepen dat slaat wel ergens op wil je zeggen: "met minder moeten we geen genoegen meer mee nemen". Hoe arrogant wil je zijn!!! Fortuna voetbalt 8 wedstrijden net voetbal en dan meteen zo gaan lullen.

Ps. en "hopen" "denken" en "verwachten" zijn totaal verschillende dingen. Ik hoop dat ze winnen,maar verwacht het niet,en denk dat het een gelijkspel word. En een verlies zou ik ook niet van staan te kijken. Een winst dat zou mij verrassen.

Dordrecht Telstar en nu MVV voor de 3de keer voorspel jij een gelijkspel. Het heeft niks met arrogantie te maken. Iedereen ziet toch dat de club in de lift zit en dat het goed gaat. Wat is er mis mee om te zeggen dat we voor de winst moeten gaan? Waarom zou ik vooraf blij zijn met 1 punt als het er ook 3 kunnen/moeten worden? Op basis waarvan moet ik nu bang worden van dit MVV? Als Fortuna speelt zoals afgelopen weken dan winnen ze die pot gewoon, punt. Als ze ver onder hun niveau spelen tja dan kan je inderdaad verliezen of gelijk spelen tegen MVV en is iedereen teleurgesteld en chagerijnig.

Kerel je legt iedere keer weer op nieuw bij mensen woorden in de mond! Laat dat nou eens. Ik zeg nergens dat ze niet voor de winst moeten gaan,en dat het fout is dat jij da vind. Leer eerst eens begrijpend lezen voordat je iets schrijft. Ik denk als je een punt bij mvv pakt,waar heel zelden ploegen winnen, dat je het dan best goed doet. Zeker,kun je er achter af ontevreden over zijn als blijkt dat fortuna een veilige voorsprong verspeelt heeft. Net zoals ik vooraf niet ontevreden zou zijn met een gelijkspel bij GAE/de graafschap/Cambuur/NEC. Dat zijn goede elftallen. En zeker gaat het goed,maar dat wil niet zeggen dat ze vanzelfsprekend alle uit wedstrijden gaan winnen van de betere tegenstanders in de juup league. Ook al speelt fortuna zoals de afgelopen weken,dan nog kan mvv een hele goede avond hebben en fortuna gewoon verslaan. Nogmaals lees goed,ik hoop dat ze winnen,maar verwacht het niet. Doen ze het wel dan ben ik blij verrast en doen ze super goede zaken. Misschien krijg je met je misplaatste arrogantie wel gelijk,wie weet.

Bericht wo okt 11, 2017 9:48 pm
Rdorenberg Geregistreerde gebruikers

Marco,

Laten we gewoon met z'n alle hopen op een mooie voetbal avond zonder randzaken en dat Fortuna de 3 punten pakt. Dan ben jij, ik en duizenden mensen heel blij en daarbij heb je gelijk, als Fortuna wint doe je enorm goede zaken en kun je thuis tegen Eindhoven wel minimaal 5000 mensen verwachten. Ik ben benieuwd hoe Joeri ontvangen wordt door het Fortuna publiek, ik denk niet dat Joeri een fijne avond zal hebben.

Bericht wo okt 11, 2017 10:08 pm
vlinderstraatjes Geregistreerde gebruikers

ik heb begrip voor sommige mensen die nog een beetje in het oude patroon van Fortuna denken, waarin veel mis ging, vele jaren, en vinden dat we nu alles te positief beoordelen,het heeft er ook gewoon behoorlijk jaren ingehakt, had ik zelf ook, maar langsaam dringt bij mij het besef door, dat dit een heel ander Fortuna is,en ben zeer posetief verast van hun spel de kwaliteit en de kracht in dit taem. als je over die 8 wedstrijden heen kijkt,vind ik dat je tot de conclusie kunt komen dat je met dit taem in de jup iedereen kunt verslaan, enkele uitgezondert. dat zijn de feiten die onze spelers zelf op de mat hebben achtergelaten. come on zittert

Bericht do okt 12, 2017 12:03 am

Rdorenberg schreef:
Marco,

Laten we gewoon met z'n alle hopen op een mooie voetbal avond zonder randzaken en dat Fortuna de 3 punten pakt. Dan ben jij, ik en duizenden mensen heel blij en daarbij heb je gelijk, als Fortuna wint doe je enorm goede zaken en kun je thuis tegen Eindhoven wel minimaal 5000 mensen verwachten. Ik ben benieuwd hoe Joeri ontvangen wordt door het Fortuna publiek, ik denk niet dat Joeri een fijne avond zal hebben.

Kerel jij bent degene die het hier niet alleen over hopen heeft,maar over "met minder moeten we geen genoegen meer mee nemen". Dat is wat anders dan hopen op een leuke voetbal avond,vind je niet? Je praat je zelf tegen.

Bericht do okt 12, 2017 12:05 am

vlinderstraatjes schreef:
ik heb begrip voor sommige mensen die nog een beetje in het oude patroon van Fortuna denken, waarin veel mis ging, vele jaren, en vinden dat we nu alles te positief beoordelen,het heeft er ook gewoon behoorlijk jaren ingehakt, had ik zelf ook, maar langsaam dringt bij mij het besef door, dat dit een heel ander Fortuna is,en ben zeer posetief verast van hun spel de kwaliteit en de kracht in dit taem. als je over die 8 wedstrijden heen kijkt,vind ik dat je tot de conclusie kunt komen dat je met dit taem in de jup iedereen kunt verslaan, enkele uitgezondert. dat zijn de feiten die onze spelers zelf op de mat hebben achtergelaten. come on zittert

Zeker,het ziet er gewoon stukken beter uit,maar we moeten als supporters nu niet opeens naast onze schoenen gaan lopen na 8 wedstrijden,dat gaat nergens over. MVV uit word een pittige zoals altijd.

FortunaSC Sponsoren

Bericht do okt 12, 2017 7:14 am

Marco@Stein schreef:
vlinderstraatjes schreef:

Zeker,het ziet er gewoon stukken beter uit,maar we moeten als supporters nu niet opeens naast onze schoenen gaan lopen na 8 wedstrijden,dat gaat nergens over. MVV uit word een pittige zoals altijd.

MVV uit altijd lastig. Gewoon vanuit je eigen kracht uitgaan en vol voor de winst gaan. PAK DIE SJENGEN.

Bericht do okt 12, 2017 12:08 pm

Trepke B

Op de lèste training gein Ricardo Ippel. Shermar Martina, Atilla Yildirim en Zev van Melick trainde apaart.

Internationals Pereira en Mmaee weer trök. Ouch Ogunjimi trainde normaal mèt.

Update:
Ook Ricardo Ippel moet verstek laten gaan in de derby. De pechvogel liep afgelopen week een blessure op, niet de eerste dit seizoen. Het is een aderlating voor de Maastrichtse formatie, maar gezien de terugkeer van diverse jongens zal de technische staf daar zeker een passend alternatief voor kunnen vinden

Bericht do okt 12, 2017 3:37 pm
GeleanDeGekste Geregistreerde gebruikers

Varkens hebben pest, kirchroa RJC, kippen salmonella en Maastricht mvv!

Bericht do okt 12, 2017 3:57 pm
Gohf Aan'M

GeleanDeGekste schreef:
Varkens hebben pest, kirchroa RJC, kippen salmonella en Maastricht mvv!

Heb je spuit 11 weer.

Bericht do okt 12, 2017 4:51 pm
vlinderstraatjes Geregistreerde gebruikers

dat klopt, mvv zeker lastig, een ieder heeft kans om te winnen in een limburgs onderonsje, beide taems zullen hun eigen spel willen spelen en zullen er vol tegenaan gaan. wie dat het beste lukt? we zullen zien. vergaet uge petjes sjaals en geel gruene vlage neet met te nume. zo zeen de busjes aug sjoon geel gruen oet. gaef gaaaaas Fortuna.

FortunaSC Sponsoren

Bericht do okt 12, 2017 5:47 pm

Vermoedelijke opstelling MVV: Verrips, Ciranni, Pereira, Mmaee, Shermaine Martina, Okita Nys, Loshaj, Schroijen, Koolhof, Yildirim

Vermoedelijke opstelling Fortuna Sittard: Santos, Braun, Schuurs, Dammers, Ospitalieri, Semedo, Saddiki, Smeets, Askovski, Dianessy, Stokkers

Bericht do okt 12, 2017 6:16 pm
Les Supporter

1limburg is weer lekker bezig met de derby voorbeschouwen. Ze hebben al 381x Schroyen geïnterviewd met dit soort crap:

http://www.1limburg.nl/joeri-schroijen- ... starticles

Waarom opeens de nood om de club/supporters in een slecht daglicht te zetten?

Bericht do okt 12, 2017 6:39 pm
fsc68 Avatar gebruiker
Aan'M

Afdeling 1 van Vijverdal was ook aanwezig in de gracht zie ik.

Bericht do okt 12, 2017 6:45 pm
Panos Geregistreerde gebruikers

Ja een waardeloze voorbeschouwing van L1/1Limburg. De verslaggeefster heeft volgens mij nog nooit een voetbalwedstrijd gezien. Gekke montage, allesbehalve spontane reacties van die MVV-spelers en dan die titel. Het gaat gewoon geen enkele keer inhoudelijk over de wedstrijd.

FortunaSC Sponsoren

Bericht do okt 12, 2017 7:39 pm
AT-AT Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Les schreef:
1limburg is weer lekker bezig met de derby voorbeschouwen. Ze hebben al 381x Schroyen geïnterviewd met dit soort crap:

Opmerkelijke titel inderdaad, ik denk dat 1Limburg weer vergeten is dat MVV een pop/Schreurs letterlijk had opgehangen omdat hij naar R*da was gegaan :lol:

Bericht do okt 12, 2017 8:27 pm
Sjors Geregistreerde gebruikers

fsc68 schreef:

Mwah...Dat met die appeltjes geef ik hem wel gelijk in. Het gaat pas tellen in Mei idd en er zijn er iid een aantal die denken al kampioen te zijn hier en dat vind ik nou eerder wat voor kerkradenaren.

Bericht do okt 12, 2017 8:28 pm
Sjors Geregistreerde gebruikers

Les schreef:

Verkeerde link beste Les.

Bericht do okt 12, 2017 8:30 pm
Les Supporter

Nee, ze hebben net de titel aangepast beste Sjors.

Bericht do okt 12, 2017 9:24 pm
Hillanoff Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Sjors schreef:
fsc68 schreef:

Mwah...Dat met die appeltjes geef ik hem wel gelijk in. Het gaat pas tellen in Mei idd en er zijn er iid een aantal die denken al kampioen te zijn hier en dat vind ik nou eerder wat voor kerkradenaren.

Als een eerste appeltje de eerste play off plek van het seizoen wordt, zijnde de eerste periode, ben ik zo blij als n klein kind :lol:

Bericht do okt 12, 2017 9:34 pm

Voor Fortuna zou het fantastische zijn als ze nu al de periode zouden pakken. Dan heb je gewoon je doelstelling gehaald en heerst er geen paniek in Sittard. Je moet er toch niet aan denken dat je eind van de rit 1 of 3 punten tekort zou hebben. Ik denk dat elke club een periode wilt winnen. Voor nec telt alleen kampioenschap gok ik en de overige teams zouden blij moeten zijn lijkt me. MVV heeft geen zich op de periode en die hebben makkelijk lullen dus. Maaaaar...het is nog een kei moeilijke opgave om de periode te pakken des te knapper als het zou lukken. Morgen winnen en we zijn een stap dichterbij.
Laatst bijgewerkt door Rdorenberg op do okt 12, 2017 9:36 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

VorigeVolgende

Keer terug naar Nieuwsberichten