Forumoverzicht Nieuwsberichten Aanvoerder Perr tekent bij tot 2020

Aanvoerder Perr tekent bij tot 2020

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Bericht do dec 07, 2017 1:28 pm
Les Supporter

Ik heb ook weinig op met Ajax hoor. Héél weinig. Maar als ie gaat kan hij beter daarheen gaan. Daar wordt ie het best opgeleid en kan ie zich het meest ontwikkelen. Talenten krijgen de kans en kunnen meeballen in de Eredivisie. Ik hoop ook dat ie niet bij Jong Ajax moet gaan kutten, maar dat verwacht ik niet. Een subtopper levert ons veel minder geld op. Verder was de keuze naar het buitenland en dat lijkt me nog veel slechter. Ik had hem ook het liefst de komende 10 jaar nog hier onder contract maar dat is nu eenmaal niet realistisch :lol: .

We moeten ook in het clubbelang denken en nu vangen we het meest voor hem. Hou je hem nog een jaar hier dan is het nog maar één jaarcontract en krijg je veel minder. En heb je een speler die eigenlijk verder wil.

En ja, die carrière gun ik hem ook. Maar we kunnen hem als club nou eenmaal veel minder bieden dan Van Bommel toendertijd. Toen hadden we de op één na beste jeugdopleiding van Nederland en speelde hij vooral Eredivisie.

Bericht do dec 07, 2017 1:41 pm
Loos Avatar gebruiker
Supporter

Jelle92FSC schreef:
Houd op met me hoor. Gewoon een prachtige stap voor Schuurs. Ajax is de top van Nederland. Wat had 'ie dan moeten doen? Eeuwig bij Fortuna blijven voetballen, omdat 'ie hier in de basis staat? Lekker goed voor z'n ontwikkeling en in potentie enorm grote carrière. Natuurlijk is het jammer dat hij weggaat, maar hij maakt in ieder geval het seizoen nog af. Andere spelers waren vóór het seizoen al vertrokken bij ook maar een klein beetje interesse van dit soort clubs. Perr is een klasbak en verdient z'n kans!

Precies dit 8-)

Bericht do dec 07, 2017 4:07 pm
Zitterd11 Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Inderdaad, denk niet dat het beter als dit wordt. Voor hem geweldige kans en wij meeste kans op behoorlijk wat centen, dit zal een paar miljoen zijn en huurconstructie en neem aan % bij doorverkopen.

Perr, ondanks een jaar op Fortuna 1, nu al bedankt wat je gedaan hebt, want het bijtekenen is denk ik goud voor Fortuna geweest. Heel veel succes dadelijk daar, maar we gaan eerst hier nog wat wedstrijden knallen en mooi afsluiten.
Zitterd till I die

Bericht do dec 07, 2017 4:21 pm
Achter Fortuna Geregistreerde gebruikers

Het zou mij niets verbazen dat gezien zijn ontwikkeling Jorrit Smeets op termijn ook hogerop kan.

Bericht do dec 07, 2017 5:00 pm
Emrullah Güvenc Geregistreerde gebruikers

Achter Fortuna schreef:
Het zou mij niets verbazen dat gezien zijn ontwikkeling Jorrit Smeets op termijn ook hogerop kan.

Zijn plafond kan absoluut hoog liggen maar als er stress op zit is het veel buffelen en zijn voetballende kwaliteiten worden onnauwkeurig. Als hij iets meer rust zou hebben, iets nauwkeurigere passing, afstandschoten (op doel), en blijft coachen en vliegen kan hij absoluut nog ver komen.

FortunaSC Sponsoren

Bericht do dec 07, 2017 5:08 pm
FR13 Supporter

Achter Fortuna schreef:

hou op aub :lol: Weet niet of je de vriendin of familie van jorrit bent maar hoger dan linkerrijtje JL zie ik deze man de komende jaren niet voetballen

Bericht do dec 07, 2017 5:17 pm
Les Supporter

Tsja, hij speelt wel basis bij de nummer 2. :lol:

Bericht do dec 07, 2017 7:48 pm
Achter Fortuna Geregistreerde gebruikers

Je zult tzt verrast worden.

Bericht do dec 07, 2017 8:03 pm
FR13 Supporter

Achter Fortuna schreef:
Je zult tzt verrast worden.

Ben al vrij verrast dat ie iedere week speelt.

Bericht do dec 07, 2017 9:00 pm
Dannie Geregistreerde gebruikers

Sjors schreef:
Als hij daadwerkelijk had getekend tot 2020 dan vang je zeker genoeg maar toch betreur ik het en vind het best vreemd dat je binnen 2 maanden compleet omdraaid van mening...Of het moet tactiek geweest zijn?
Probleem wat je nu wel krijgt is natuurlijk het team voor het komend seizoen en zeker als je onverhoopt zou promoveren...Wat dan? De Portugezen zullen ook wel vertrekken weer...Ik hoop van niet maar is dat tegen te houden?

Verkoop en dus geld = Portugezen vastleggen. Uiteraard heb ik geen idee of ze blijven zoals jij geen idee hebt of ze weggaan.

Wij gaan er volgend jaar op vooruit daar ben ik van overtuigd.

FortunaSC Sponsoren

Bericht do dec 07, 2017 9:30 pm
Rdorenberg Geregistreerde gebruikers

Dannie schreef:
Sjors schreef:
Als hij daadwerkelijk had getekend tot 2020 dan vang je zeker genoeg maar toch betreur ik het en vind het best vreemd dat je binnen 2 maanden compleet omdraaid van mening...Of het moet tactiek geweest zijn?
Probleem wat je nu wel krijgt is natuurlijk het team voor het komend seizoen en zeker als je onverhoopt zou promoveren...Wat dan? De Portugezen zullen ook wel vertrekken weer...Ik hoop van niet maar is dat tegen te houden?

Verkoop en dus geld = Portugezen vastleggen. Uiteraard heb ik geen idee of ze blijven zoals jij geen idee hebt of ze weggaan.

Wij gaan er volgend jaar op vooruit daar ben ik van overtuigd.

Dat Schuurs zijn contract verlengde is gewoon een goede zet geweest van Fortuna. Toen Schuurs zijn handtekening zette onder een nieuw contract was Ajax nog niet concreet. Fortuna en Schuurs zijn er niet slechter van geworden. Fortuna kan nu door selecteren en een basis leggen voor een mooie toekomst met veel mogelijkheden op de langer(en korte) termijn. En of de Portugezen blijven dat is op dit moment gissen. Kan me voorstellen dat ze het fijn vinden hier.

Vorige

Keer terug naar Nieuwsberichten