Forumoverzicht Nieuwsberichten MVP Fortuna Sittard - FC Oss

MVP Fortuna Sittard - FC Oss

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Bericht zo nov 05, 2017 8:54 pm
Ragnar Sittard blok Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Stokkers is een topper ...hij staat op de lastigste positie van de 11.
Wie dat niet ziet...

Bericht di nov 07, 2017 11:59 am
AT-AT Avatar gebruiker

Afbeelding

Bericht di nov 07, 2017 12:06 pm
Loos Avatar gebruiker
Supporter

Heel apart. Speelde goede wedstrijd, maar was Saddiki nou echt de beste?

Bericht di nov 07, 2017 12:19 pm
AT-AT Avatar gebruiker

Loos schreef:

Geen idee, ben wel benieuwd hoe ze de spelers beoordelen. Want dat twee aanvallers van Den Bosch de beste zijn op basis van een wedstrijd tegen Dordt (nr 15) is ook wel apart (allebei 1 goal gemaakt).

Bericht di nov 07, 2017 1:10 pm
YGA Avatar gebruiker
Aan'M

Mooie beloning voor die jongen! Verdiend.

FortunaSC Sponsoren

Bericht di nov 07, 2017 1:22 pm
Rdorenberg Geregistreerde gebruikers

Loos schreef:

Schuurs was de beste in mijn ogen. Speelde een puike wedstrijd.

Bericht di nov 07, 2017 10:36 pm
freaky Supporter

Loos schreef:

is al de tweede keer dit seizoen. Met alle respect voor saddiki, maar bij de beste spelers van de JL vind ik toch wel vreemd. Nadat ze ons jaren belachelijk gemaakt hebben, lijkt het nu wel alsof ze onze spelers overdreven omhoog praten bij VI en ze plotseling allemaal een geel groen brilletje op hebben

Bericht wo nov 08, 2017 9:03 am
smeets Geregistreerde gebruikers

Sadiki was veruit de beste. Was overal en pakte de ballen goed af.

Bericht wo nov 08, 2017 1:27 pm
Zitterd11 Avatar gebruiker

veruit de beste, is me wat te! Maar hij spelde goed. Waar ik bij blijf is dat ons centrum achterin over loopt van de kwaliteit. Wel mooi voor Sadikki, dat harde werken van hem zo wordt beloond- Maar op die positie moet toch eigenlijk wel een betere voetballer rondlopen in de jup. En daar wil ik hem niks mee te kort doen. Vind dat hij geweldige waarde heeft voor ons, had ik hem in het begin niet toegedicht, maar voetballend hmmmm.
Zitterd till I die

Bericht wo nov 08, 2017 1:30 pm
RonB Avatar gebruiker

Saddiki was heel goed pakte veel ballen af maar waren meerdere goed .
MVP }1 Schuurs -2 Dammers -Saddiki dan

FortunaSC Sponsoren

Bericht wo nov 08, 2017 1:57 pm
Panos Geregistreerde gebruikers

Zitterd11 schreef:
veruit de beste, is me wat te! Maar hij spelde goed. Waar ik bij blijf is dat ons centrum achterin over loopt van de kwaliteit. Wel mooi voor Sadikki, dat harde werken van hem zo wordt beloond- Maar op die positie moet toch eigenlijk wel een betere voetballer rondlopen in de jup. En daar wil ik hem niks mee te kort doen. Vind dat hij geweldige waarde heeft voor ons, had ik hem in het begin niet toegedicht, maar voetballend hmmmm.

Elk team heeft stylisten en werkpaarden. Neem het Oranje van 2010 en 2014. Op die karatetrap na, hebben weinig het over de prestaties van Nigel de Jong. Maar wat was hij belangrijk voor dat team. Voor Saddiki zie ik een vergelijkbare rol in dit Fortuna. Wat een loopvermogen en felheid. Het klopt dat hij voetballend nog wel eens een steekje laat vallen, maar je moet ook niet vergeten wat een progressie hij geboekt heeft de afgelopen maanden. Vorig jaar werd hij misbruikt als rechtsbuiten en nu scoort hij ongeveer elke wedstrijd een zeven als controleur. Op Schuurs na, is er naar mijn mening, geen speler die zoveel progressie heeft geboekt. Ik hoop en verwacht dat Oliseh hem laat staan, zodat hij zich nog meer kan ontwikkelen op deze positie. Bovendien spelers uit eigen jeugd die het niveau aankunnen, hebben wat mij betreft een streepje voor.

Bericht wo nov 08, 2017 2:11 pm
Ragnar Sittard blok Avatar gebruiker

smeets schreef:
Sadiki was veruit de beste. Was overal en pakte de ballen goed af.

Deed een aantal dingen (heel) goed....maar ook een aantal (domme) foutjes. Moet nog stabieler worden..

Bericht wo nov 08, 2017 2:14 pm
zefke mols Avatar gebruiker

YGA schreef:
Mooie beloning voor die jongen! Verdiend.
prophet of the Sitty

Bericht wo nov 08, 2017 2:58 pm
Rdorenberg Geregistreerde gebruikers

Panos schreef:
Zitterd11 schreef:

Elk team heeft stylisten en werkpaarden. Neem het Oranje van 2010 en 2014. Op die karatetrap na, hebben weinig het over de prestaties van Nigel de Jong. Maar wat was hij belangrijk voor dat team. Voor Saddiki zie ik een vergelijkbare rol in dit Fortuna. Wat een loopvermogen en felheid. Het klopt dat hij voetballend nog wel eens een steekje laat vallen, maar je moet ook niet vergeten wat een progressie hij geboekt heeft de afgelopen maanden. Vorig jaar werd hij misbruikt als rechtsbuiten en nu scoort hij ongeveer elke wedstrijd een zeven als controleur. Op Schuurs na, is er naar mijn mening, geen speler die zoveel progressie heeft geboekt. Ik hoop en verwacht dat Oliseh hem laat staan, zodat hij zich nog meer kan ontwikkelen op deze positie. Bovendien spelers uit eigen jeugd die het niveau aankunnen, hebben wat mij betreft een streepje voor.

Klopt als een bus nGeen woord aan toe te voegen Panos.

FortunaSC Sponsoren

Vorige

Keer terug naar Nieuwsberichten