Forumoverzicht Nieuwsberichten Referendumregeling Gouden Aandeel

Referendumregeling Gouden Aandeel

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Bericht vr nov 10, 2017 6:42 pm
Webmaster Geregistreerde gebruikers

Tijdens de Algemene Ledenvergadering van Fortuna SC die op 19 oktober 2017 heeft plaatsgevonden, is de Referendumregeling inzake het Gouden Aandeel vastgesteld. In verband met een tweetal wijzigingen moest het concept nog worden aangepast en tijdens de bestuursvegradering van 2 november 2017 is de Referendumregeling formeel bekrachtigd met de handtekening van onze voorzitter, Jeroen Loos en secretaris, Mark Arntz.

Alle leden van Fortuna SC hebben de Referendumregeling reeds per e-mail mogen ontvangen, samen met een kopie van de statuten van Fortuna SC waarnaar wordt verwezen in de Referendumregeling. Er zijn enkele leden die deze e-mail niet kunnen ontvangen, omdat de bijlagen helaas te groot waren. De referendumregeling kan worden ingezien door hier te klikken en voor het inzien van onze statuten klik je hier.

Uiteraard zal de referendumregeling een prominent plekje krijgen op onze website, zodat deze altijd voor iedereen inzichtelijk is. Dit vinden wij enorm belangrijk, omdat de supporters hard voor het gouden aandeel hebben gestreden en hiermee de clubcultuur kunnen bewaken! Door middel van de Referendumregeling krijgen de leden van Fortuna SC stemrecht over de volgende onderwerpen:

1. Clubnaam

2. Clubkleuren

3. Speelstad

4. Logo

5. Fusie c.q. overname

Het stemrecht is uitdrukkelijk en alleen voorbehouden aan de leden van Fortuna SC, nadat deze leden één jaar lid zijn geweest. Indien je nog geen lid bent maar je wel graag stemrecht wilt verkrijgen, dan wijzen we je graag hier op alle voordelen die het lidmaatschap van Fortuna SC biedt en op het online inschrijfformulier!

Ten slotte willen we alle leden feliciteren met het verworven stemrecht!

Bestuur Fortuna SC

Bericht za nov 11, 2017 3:20 pm
zefke mols Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Geweldig dit!
prophet of the Sitty

Bericht za nov 11, 2017 5:58 pm
L H Aan'M

Grote klasse. Proficiat aan alle Fortunezen!

Bericht zo nov 12, 2017 10:00 pm
Sjors Geregistreerde gebruikers

Ff off-topic

Kwam deze club tegen, klinkt wel erg veel als ons eigen NAC hier in NL :D

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Knockbreda_FC

Bericht ma nov 13, 2017 2:43 pm
JOEP IS WOEST Avatar gebruiker

Sjors schreef:
Ff off-topic

ok :?

FortunaSC Sponsoren

Bericht di nov 14, 2017 1:00 am
Don Leo Geregistreerde gebruikers

JOEP IS WOEST schreef:
Sjors schreef:
Ff off-topic

Hahaha :lol:

Bericht di nov 14, 2017 10:38 pm

JOEP IS WOEST schreef:
Sjors schreef:
Ff off-topic

@de altijd boze Joepie
Wat nou weer?
Is toch een erg aparte naam of zie je de clue soms niet?
Komt dit dan zo vaak voor ofzo in jouw ogen?

Oh wacht nee het is natuurlijk het is omdat sjors het post uiteraard kan er door sommigen weer niet normaal gereageerd worden en NATUURLIJK weer varkensvoer voor kleuter Leo om te reageren.
...zucht.
Laatst bijgewerkt door Sjors op di nov 14, 2017 10:46 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Bericht di nov 14, 2017 10:42 pm
AT-AT Avatar gebruiker

Sjors schreef:
Wat nou weer?

Oh wacht nee het is natuurlijk het is omdat sjors het post uiteraard kan er door sommigen weer niet normaal gereageerd worden en NATUURLIJK weer varkensvoer voor kleuter Leo om te reageren.
...zucht.

Het gaat er om dat je wederom off-topic gaat, zoek op het forum een topic waar het wel bij past. De referendumregeling is naar mijn mening een belangrijk onderwerp waar zulke off-topic berichten niet thuis horen.

Daarom ook wel jammer dat er geen moderater is die topics schoon houden en zulke posts in het goede topic zetten.

Bericht di nov 14, 2017 10:53 pm

AT-AT schreef:
Sjors schreef:
Wat nou weer?

...zucht.

Het gaat er om dat je wederom off-topic gaat, zoek op het forum een topic waar het wel bij past. De referendumregeling is naar mijn mening een belangrijk onderwerp waar zulke off-topic berichten niet thuis horen.

Daarom ook wel jammer dat er geen moderater is die topics schoon houden en zulke posts in het goede topic zetten.

Beste kerel.

Waarom zo moeilijk doen? Is het een onverdraagzaam zware last voor iemand om iets te lezen in een topic?
Er staat toch DUIDELIJK bij OFF-TOPIC dacht ik zo? :ugeek:
Overal speciale topics aanmaken voor 1 klein leuk dingetje? Waar is dat dan voor nodig.
Zooo vaak komt het nou ook weer niet voor....overdrijven hierover is ook een kunst hè. Sjonge jonge...Ja, je gaat er tegenwoordig blijkbaar ook bijna dood van als men eens een zinnetje extra moet lezen, pas op dat je niet teveel calorieën verbrand :D

Waar moet het heen met deze wereld :D

Bericht di nov 14, 2017 10:59 pm

Als men een of andere topic heeft waar men verplicht leuke/grappige/interessante randzaken etc moet gaan plaatsen dan zal ik dat uiteraard ook daarin plaatsen e.a. mensen ook neem ik aan? Maar die is er niet.
En ik ga niet voor ieder zinnetje een apart topic draaien. Onnodig. Gewoon erbij zetten off-topic is voldoende. Dat doet men wel af en toe hier. Ik zie het probleem niet.
Maar ik voel mij daar iig niet voor geroepen én ben ook geen moderator.

FortunaSC Sponsoren

Bericht di nov 14, 2017 11:02 pm
AT-AT Avatar gebruiker

Sjors schreef:
Als men een of andere topic heeft waar men verplicht leuke/grappige/interessante randzaken etc moet gaan plaatsen dan zal ik dat uiteraard ook daarin plaatsen e.a. mensen ook neem ik aan? Maar die is er niet.
En ik ga niet voor ieder zinnetje een apart topic draaien. Onnodig. Gewoon erbij zetten off-topic is voldoende. Dat doet men wel af en toe hier. Ik zie het probleem niet.

Hier heb ik zeker 10 seconden voor moeten zoeken :lol: http://www.fortunasc.nl/forum/viewtopic.php?f=4&t=126

Bericht di nov 14, 2017 11:49 pm

AT-AT schreef:
Sjors schreef:

Hier heb ik zeker 10 seconden voor moeten zoeken :lol: http://www.fortunasc.nl/forum/viewtopic.php?f=4&t=126

Je kan wel lachen, maar ik wist dat helemaal niet. :roll:
Gelukkig hebben we gasten zoals jij in ons groen-gele midden +1

Had dat dan ff gemeld meteen ipv later(als je het toch wist). Had je weer een opmerking gescheeld, en wie weet OOK nog een psychisch zware irritatie voor jou bespaard...AT AT wat doe je jezelf toch aan man :lol:
:mrgreen:

Bericht wo nov 15, 2017 12:54 am

Sjors schreef:
AT-AT schreef:
Sjors schreef:
Wat nou weer?

...zucht.

Beste kerel.

Waarom zo moeilijk doen? Is het een onverdraagzaam zware last voor iemand om iets te lezen in een topic?
Er staat toch DUIDELIJK bij OFF-TOPIC dacht ik zo? :ugeek:
Overal speciale topics aanmaken voor 1 klein leuk dingetje? Waar is dat dan voor nodig.
Zooo vaak komt het nou ook weer niet voor....overdrijven hierover is ook een kunst hè. Sjonge jonge...Ja, je gaat er tegenwoordig blijkbaar ook bijna dood van als men eens een zinnetje extra moet lezen, pas op dat je niet teveel calorieën verbrand :D

Waar moet het heen met deze wereld :D

Gewoon 1 topic speciaal voor jou aanmaken kerel, dan is het probleem opgelost en vervuil je andere topics niet meer met je off-topic berichten waar niemand op zit te wachten.

Bericht wo nov 15, 2017 10:53 pm

Heeft Pater Leo zijn preek voor z'n volgelingen eindelijk beëindigd? :lol:

Amen

FortunaSC Sponsoren

Bericht do nov 16, 2017 5:20 pm
JOEP IS WOEST Avatar gebruiker

Sjors schreef:
JOEP IS WOEST schreef:
Sjors schreef:
Ff off-topic

@de altijd boze Joepie
Wat nou weer?

...zucht.

Ik val nooit iemand persoonlijk aan. Ik heb ook serieus geen idee of ik vaker op jou reageer. Mocht dat zo zijn dan moet je toch echt bij jezelf te rade gaan.

Bericht do nov 16, 2017 8:47 pm

JOEP IS WOEST schreef:
Sjors schreef:
JOEP IS WOEST schreef:

@de altijd boze Joepie
Wat nou weer?

...zucht.

Ik val nooit iemand persoonlijk aan. Ik heb ook serieus geen idee of ik vaker op jou reageer. Mocht dat zo zijn dan moet je toch echt bij jezelf te rade gaan.

Ach, Sjors plaatst zich graag in een slachtofferrol. De 'arme Sjors' die zogenaamd door iedereen wordt aangevallen. Zo doorzichtig...

Keer terug naar Nieuwsberichten