Forumoverzicht Nieuwsberichten Pakt Fortuna punten in Leeuwarden?

Pakt Fortuna punten in Leeuwarden?

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Bericht di nov 14, 2017 8:00 pm
Webmaster Geregistreerde gebruikers

Na twee weken zonder officieel duel komt Fortuna aanstaande vrijdag eindelijk weer in actie. Cambuur Leeuwarden is de tegenstander van de ploeg van Sunday Oliseh. Met een verzwakte selectie speelde Fortuna afgelopen vrijdag 2-2 gelijk tegen EVV Echt. Schuurs, Engin en Vidigal verlieten Sittard om interlands te spelen. Santos en Semedo kregen vrijaf en rezen voor enkele vrije dagen af naar Portugal. Opponent Cambuur is bezig aan een zeer zwak seizoen: de ploeg uit Leeuwarden staat op de zeventiende plaats en wist pas twee maal te winnen. In eigen huis wist Cambuur nog geen enkele wedstrijd te winnen. Ons Fortuna staat bij aanvang van de dertiende speelronde op de derde plaats. Op basis van de resultaten van dit seizoen is Fortuna de favoriet, iets wat voorafgaand aan het seizoen door niet veel mensen voorspeld zou zijn.

Op basis van onderlinge resultaten in het verleden wacht Fortuna een moeilijke avond. Van de laatste veertien keer dat Fortuna naar Leeuwarden afreisde, wist het slechts één keer drie punten mee naar huis te nemen. Vijf keer wist Fortuna één puntje mee naar Sittard te nemen. Vorig seizoen bleven Fortuna en Cambuur in evenwicht: 1-1.

SC Cambuur

Tegenstander Cambuur beschikt op papier over een goede ploeg. Echter, veel spelers lijken consequent hun niveau niet te halen. Vorig seizoen blonken Van Kippersluis (Volendam) en Daniels (Dordrecht) met regelmaat uit, bij Cambuur komen beide vleugelspelers nog niet uit de verf. Ook Bryan Smeets maakt geen indruk dit seizoen. Verwachte opstelling SC Cambuur: Cummins, van Deelen, Steenvoorden, Schilder, Peersman; Mannes, Boerlage, Smeets; Daniëls/Kallon, van Kippersluis, Barto.

Fortuna Sittard

Fortuna Sittard beschikt voor zover bekend over een bijna complete selectie. De geblesseerde Vlijter en Heerings ontbreken. De enige positie waar het nog onzeker lijkt te zijn wie de eerste keus is, is de linksbuiten positie. Naar verwachting mag Askovski net als tegen FC Oss starten en begint Vidigal op de bank. Verwachte opstelling Fortuna Sittard: Santos, Braun, Schuurs, Dammers, Ospitalieri; Saddiki, Smeets; Semedo, Dianessy, Askovski; Stokkers.

Bericht di nov 14, 2017 8:50 pm
vlinderstraatjes Geregistreerde gebruikers

ik vrees dat cambuur uitgerekent tegen Fortuna haar eerste thuis winst binnen sleept, ze zijn uit vorm dat wel maar hebben op papier goede spelers en zullen aan het eind van de competitie boven meedraaien gok ik toch zo, als Fortuna goed speeld en haar kansen benut moet het mogelijk zijn om te winnen, er zijn zeker mogelijkheden. kom op gaef gaaaas zitterd

Bericht di nov 14, 2017 9:49 pm
YGA Avatar gebruiker
Aan'M

0-3

Bericht di nov 14, 2017 9:49 pm
Rdorenberg Geregistreerde gebruikers

Het zegt eigenlijk niks dat Cambuur thuis nog niet gewonnen heeft. Het wordt voor Fortuna gewoon een moeilijke wedstrijd ongeacht de stand. En als Cambuur uitgerekend de eerste thuisoverwinning boekt tegen Fortuna dan is dat maar zo. Cambuur uit kun je gewoon verliezen, geen schande.

Bericht di nov 14, 2017 10:38 pm
shef Aan'M

Beetje vroeg voor een voorbeschouwing. Kan nog zoveel gebeuren. Maar goed, das mijn mening.

Heerings traint weer volop met de groep mee btw!

FortunaSC Sponsoren

Bericht di nov 14, 2017 10:45 pm
AT-AT Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

shef schreef:
Beetje vroeg voor een voorbeschouwing. Kan nog zoveel gebeuren. Maar goed, das mijn mening.

Voor vrijdag gaat er niet meer zo veel gebeuren denk ik :P Goed nieuws dat Heerings er weer bij is!

Gaat een moeilijke uitwedstrijd worden ben ik bang, maar ik dacht dat het tegen Oss ook wel moeilijker zou zijn. 0-1 is dus al genoeg, gewoon lekker doorgaan in de huidige vorm :mrgreen:
Laatst bijgewerkt door AT-AT op di nov 14, 2017 11:04 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Bericht di nov 14, 2017 11:02 pm
Sjors Geregistreerde gebruikers

shef schreef:

Goed nieuws!
Ik mag die knaap wel :)

Bericht wo nov 15, 2017 12:44 am
Marco@Stein Geregistreerde gebruikers

Rdorenberg schreef:
Het zegt eigenlijk niks dat Cambuur thuis nog niet gewonnen heeft. Het wordt voor Fortuna gewoon een moeilijke wedstrijd ongeacht de stand. En als Cambuur uitgerekend de eerste thuisoverwinning boekt tegen Fortuna dan is dat maar zo. Cambuur uit kun je gewoon verliezen, geen schande.

Ai klinkt niet echt hoopvol. Slecht voorgevoel?

Bericht wo nov 15, 2017 1:00 am
Don Leo Geregistreerde gebruikers

Rdorenberg schreef:

Kom op wel een beetje ambitieus blijven, laten we toch minimaal inzetten op een gelijkspel.

Bericht wo nov 15, 2017 1:00 am

Marco@Stein schreef:
Rdorenberg schreef:

Mwa, ik weet niet wat ik ervan moet denken. 0-1 teken ik voor.

FortunaSC Sponsoren

Bericht wo nov 15, 2017 1:07 am

Don Leo schreef:
Rdorenberg schreef:

Kom op wel een beetje ambitieus blijven, laten we toch minimaal inzetten op een gelijkspel.

Cambuur zie ik gewoon linkerrijtje eindigen. Ik weet niet op welk niveau ik Cambuur moet plaatsen. Score weinig(12 x) en 2 x maar gewonnen, maar toch hebben ze paar leuke spelers. Laten we hopen dat Fortuna vrijdag avond de bus instapt met wat punten :lol:

Bericht wo nov 15, 2017 1:42 am
Dennis the Menace Avatar gebruiker
Supporter

vlinderstraatjes schreef:
ik vrees dat cambuur uitgerekent tegen Fortuna haar eerste thuis winst binnen sleept, ze zijn uit vorm dat wel maar hebben op papier goede spelers en zullen aan het eind van de competitie boven meedraaien gok ik toch zo, als Fortuna goed speeld en haar kansen benut moet het mogelijk zijn om te winnen, er zijn zeker mogelijkheden. kom op gaef gaaaas zitterd

mijn voorgevoel zegt ook dat Cambuur uitgerekend tegen ons zijn vorm gaat hervinden. Ben dan ook blij als we een gelijkspel wegslepen.

Bericht wo nov 15, 2017 6:48 am

Rdorenberg schreef:
Marco@Stein schreef:
Rdorenberg schreef:

Mwa, ik weet niet wat ik ervan moet denken. 0-1 teken ik voor.

Nou hoe je het hierboven beschrijft lijkt het wel of je rekent op een nederlaag. Of dat je je tenminste er op voorbereid.

Bericht wo nov 15, 2017 6:51 am

Dennis the Menace schreef:

mijn voorgevoel zegt ook dat Cambuur uitgerekend tegen ons zijn vorm gaat hervinden. Ben dan ook blij als we een gelijkspel wegslepen.

Raar is dat dat we toch dat "oude" Fortuna gevoel blijven houden,zelfs Dorenberg hierboven. Eigenlijk zou Fortuna daar ook eens mee moeten afrekenen,met die primeurs.

FortunaSC Sponsoren

Bericht wo nov 15, 2017 6:53 am

Nou hoe je het hierboven beschrijft lijkt het wel of je rekent op een nederlaag. Of dat je je tenminste er op voorbereid.

We moeten niet de illusie hebben dat Cambuur een slechte ploeg heeft. Alles is mogelijk en ook 3 punten voor Sittard. Hopelijk komt de omkeer van Cambuur op een ander moment.

Bericht wo nov 15, 2017 6:56 am

Marco@Stein schreef:

Raar is dat dat we toch dat "oude" Fortuna gevoel blijven houden,zelfs Dorenberg hierboven. Eigenlijk zou Fortuna daar ook eens mee moeten afrekenen,met die primeurs.

Tuurlijk moet Fortuna afrekenen met die primeurs, de statistieken daarvan hebben spelers en trainer geen weet van.

Bericht wo nov 15, 2017 9:13 am
TheStick Geregistreerde gebruikers

Simpelweg winnen en concentreren op Go Ahead!
Raccoons!

Bericht wo nov 15, 2017 9:26 am
Kuppes Geregistreerde gebruikers

Voor de thuisblijvers; Cambuur - Fortuna komt vrijdag live op FoxSports 5

Bericht wo nov 15, 2017 1:04 pm
YGA Avatar gebruiker
Aan'M

Gewoon winnen. Puntje is matig. Verliezen slecht.

Bericht wo nov 15, 2017 1:24 pm
Frenky Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Marco@Stein schreef:

Is ook gewoon een vervelende uitwedstrijd. Kom je na 4 uur busreis aan in dat krakkemikkige koude stadion vol met lelijke Friezen en hebben ze ook nog kunstgras. Dan sta je met 1-0 achter voor je begint, ongeacht je vorm.

Volgende

Keer terug naar Nieuwsberichten