Forumoverzicht Nieuwsberichten Aanvalsmachine Fortuna op stoom

Aanvalsmachine Fortuna op stoom

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Bericht za dec 02, 2017 12:09 am
AT-AT Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Realfan1974 schreef:
Pffff werkelijk geen enkele gunstige tussenstand

Valt allemaal wel mee, maandag winnen en je staat weer bovenaan in de periode. Maar daarna krijgen we nog Den Bosch voor de periode en Ajax als afsluiter, lastig zat.

Bericht za dec 02, 2017 12:42 am
Rdorenberg Geregistreerde gebruikers

AT-AT schreef:
Realfan1974 schreef:

Valt allemaal wel mee, maandag winnen en je staat weer bovenaan in de periode. Maar daarna krijgen we nog Den Bosch voor de periode en Ajax als afsluiter, lastig zat.

Maandag zal enorm lastig worden om te winnen. Jong psv heeft een paar geweldige spelers in de ploeg zitten. Fortuna moet beter spelen dan afgelopen weken om daar te winnen. We blijven minimaal voor een week derde. Komende 4 wedstrijden gok ik op 7 punt.

Bericht za dec 02, 2017 10:23 am
Zitterd11 Avatar gebruiker

Daar teken ik voor dan blijf je bovenin
Zitterd till I die

Bericht za dec 02, 2017 10:26 am

Zitterd11 schreef:
Daar teken ik voor dan blijf je bovenin

mijn verwachting;

PSV uit verlies
RKC thuis winst
Den Bosch uit gelijk spel
Utrecht thuis winst.

als het meer punten worden des te knapper dat het is. :mrgreen:

Bericht za dec 02, 2017 11:11 am
Loos Avatar gebruiker
Supporter

Realfan1974 schreef:

Almere en Telstar winnen niet. prima uitslag. rest jammer ja.

FortunaSC Sponsoren

Bericht za dec 02, 2017 11:42 am
hepani Geregistreerde gebruikers

Ik denk psv uit 0 punten.....Denbosch uit 0 punten (doen ut goed en Willy motiveert ze tot op ut bot..daar is hij goed in).
De 2 thuiswedstrijden verwacht ik winst..

Bericht za dec 02, 2017 3:24 pm

hepani schreef:
Ik denk psv uit 0 punten.....Denbosch uit 0 punten (doen ut goed en Willy motiveert ze tot op ut bot..daar is hij goed in).

Dat zou betekenen dat Oliseh met zijn team 2 x achter elkaar verliest, dat het pas de 2de keer onder is onder Sunday. Den Bosch uit wordt inderdaad ook lastig, kan wel een leuke wedstrijd worden.

Bericht za dec 02, 2017 4:12 pm
AT-AT Avatar gebruiker

Rdorenberg schreef:
hepani schreef:

Dat zou betekenen dat Oliseh met zijn team 2 x achter elkaar verliest, dat het pas de 2de keer onder is onder Sunday. Den Bosch uit wordt inderdaad ook lastig, kan wel een leuke wedstrijd worden.

RKC zit er nog tussen ;)

Den Bosch kan ik lastig inschatten, zijn ze vergelijkbaar met de top 4? Of doen ze het nu gewoon goed zoals FC Oss, die bij ons vervolgens met 4-0 naar huis gingen.

Bericht za dec 02, 2017 6:56 pm
Achter Fortuna Geregistreerde gebruikers

Maandag op Fox Sports weer Fortuna live

Bericht za dec 02, 2017 7:51 pm
Pats Geregistreerde gebruikers

Het maakt mij weinig uit of Fortuna een periode pakt of niet. Sportief gezien schiet je er nl. niks mee op. Die 75 mille zijn leuk, maar wat belangrijker is: 6 punten voorsprong op de concurrentie voor de (virtuele) plek 5, die recht geeft op het overslaan van de 1e ronde play-offs. Met Jong Ajax en Jong PSV bij de eerste 6 geeft plek 7 daar dus recht op.
Dus als ik moet kiezen tussen een periode of de eindrangschikking...

FortunaSC Sponsoren

Bericht za dec 02, 2017 7:54 pm
YGA Avatar gebruiker
Aan'M

periode staar ik me ook niet meer blind op. we zijn sterk genoeg om via de comp een playoff plek te behalen.

Bericht za dec 02, 2017 9:48 pm

We zouden ons moeten schamen als we de play offs niet halen. Plek 2 tm 11 is play offs toch als Ajax en PSV bovenin meedraaien? Play offs halen we wel. Als we dat bereiken via een periode titel is dat geweldig.

Bericht zo dec 03, 2017 9:26 pm
nuujsjtadt Avatar gebruiker
Supporter

Pats schreef:
Het maakt mij weinig uit of Fortuna een periode pakt of niet. Sportief gezien schiet je er nl. niks mee op. Die 75 mille zijn leuk, maar wat belangrijker is: 6 punten voorsprong op de concurrentie voor de (virtuele) plek 5, die recht geeft op het overslaan van de 1e ronde play-offs. Met Jong Ajax en Jong PSV bij de eerste 6 geeft plek 7 daar dus recht op.
Dus als ik moet kiezen tussen een periode of de eindrangschikking...

Pats, in de weinige posts van je zeg je rake dingen met een goeie visie maar hier ben ik het niet helemaal mee eens:
Sportief gezien schiet je er zeker wat mee op omdat een periode titel een motivator kan zijn juist omdat je ergens naartoe werkt. Daar heb je later in het seizoen ook profijt van ;)

Bericht ma dec 04, 2017 12:03 am

Het is belangrijk dat we eens een prijs pakken ook al is het een kleine prijs.
Ook leerzaam voor de spelers: iedere periode meedoen en ook wat druk erop leggen, als je naar de eredivisie wil moet je wedstrijden gaan spelen waar nog veel meer druk op zit.

FortunaSC Sponsoren

Bericht ma dec 04, 2017 7:10 am

ZitterdGelaen schreef:
Het is belangrijk dat we eens een prijs pakken ook al is het een kleine prijs.
Ook leerzaam voor de spelers: iedere periode meedoen en ook wat druk erop leggen, als je naar de eredivisie wil moet je wedstrijden gaan spelen waar nog veel meer druk op zit.

Fortuna heeft zich als doel gesteld dat ze play offs halen. Ze liggen prima op schema om dat doel te halen. Als dat dan gerealiseerd wordt door middel van een periode titel is dat extra mooi voor de penningmeester en supporters. Hoofddoel is en blijft play offs halen. Neemt niet weg dat het leuk zou zijn als Fortuna de periode zou pakken. Komt niet alleen kwaliteit, maar ook geluk bij kijken.

Bericht ma dec 04, 2017 9:06 am
Richard Coenen Avatar gebruiker
Supporter

Meedoen voor de periode en of er 1 of meer winnen betekend ook een hoge klassering op de ranglijst. Periode levert extra geld op als je wint, maar ook het feit dat je een tastbare prijs wint levert geldwinst en goodwill op in de regio. Bovendien levert de extra druk op spelers die rondom beslissende wedstrijden heerst ook ervaring op voor de jonge groep.

Maar heb het al zo vaak gezegd ik geniet gewoon en zie wel waar we uitkomen, met geen, 1 of meer periodes zal me worst zijn verder.

Vorige

Keer terug naar Nieuwsberichten