Forumoverzicht Nieuwsberichten Fortuna Sittard wint dik verdiend van PSV (2-3)

Fortuna Sittard wint dik verdiend van PSV (2-3)

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

AT-AT Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

PieveSjtiemel schreef:
Sp33lfiets schreef:
Wanneer werd die gemaakt, ik heb namelijk geen aanleiding gezien. Ook niet in de herhaling. Als jij aangeeft waar, kan ik nog eens kijken :lol: Ik zag alleen 2 spelers die elkaar innig aan het omhelzen waren en elkaar niet los wilde laten.

Op de beelden niet te zien, in het uitvak recht voor onze neus was het wel te zien

In de korte samenvatting is het iets beter te zien, maar of het nu slaan of een weg duwende beweging is, is moeilijk te zien.

Dannie Geregistreerde gebruikers

Rdorenberg schreef:
Sp33lfiets schreef:
Rdorenberg schreef:
https://mobile.twitter.com/foxsportsnl/status/937806917258313733

Kun je weer zien dat hij tactisch ook meesterlijk is en een snelle leerling is. Topcoach die zichzelf, alsdus hemzelf, heeft aangeboden bij Fortuna.

Laat spelers echt beter worden en boven zichzelf uitstijgen. Dit had denk ik niemand verwacht van bijna dood naar 2e plek... Ik geniet, maar blijf kritisch.

Kritisch zijn is ook helemaal niet erg. Als ik Fortuna nu een cijfer moet geven voor dit seizoen dan kwam ik toch wel aan een 8.5/9. Heel veel gaat goed en dat er soms eens wat mis gaat kan ik echt wel mee leven, vooral als ze een fantastische wedstrijd spelen zoals gisteren. Ik ben juist zeer content dat we zoveel kansen hebben gekregen gisteren. Dat ze dan niet allemaal erin gaan is jammer. Volgende keer gaan ze gewoon erin.

Jong PSV was misschien wel efficiënter als Fortuna mbt kansen, maar veel echte kansen hebben ze niet gekregen. Wat hebben we liever, 5 kansen en dan 2 x score of 20 aanvallen van Fortuna,we score 3 x en winnen de wedstrijd?

Hopelijk kan Fortuna snel Oliseh en Sadikki vastleggen. Biede mogen vanaf januari met geïnteresseerde clubs praten als ik mij niet vergist. Gelukkig heeft Ospi dit jaar voor 2 jaar bijgetekend.

Prima seizoen inderdaad en er zal hier en daar nog een gerichte versterking moeten komen. De back zijn echt onderbezet bij blessures en Dries tja hoe ijverig hij ook is ik blijf het een speler vinden die erg onbesuisd is. Werkt hard inderdaad en tov Briels speelt hij de bal naar een Fortuna speler maar hij moet echt gecontroleerder spelen want hij gaat er anders echt nog met regelaam met rood eraf (hij blesseert nog eens iemand ernstig). Als dat eruit gehaald word dan heb je een meer dan bruikbare speler.

Lu Avatar gebruiker

Lieve Sint,

Wat mij betreft, hoeft er deze nacht
niet meer te worden gereden
Met wat u ons gisteren hebt gebracht,
ben ik al volkomen tervreden.

nuujsjtadt Avatar gebruiker
Supporter

Lu schreef:
Lieve Sint,

:mrgreen:

Vak K Avatar gebruiker
Supporter

AT-AT schreef:
Niet verder vertellen, maar hier https://www.youtube.com/watch?v=RzKLcqauafY kun je de hele wedstrijd terugkijken :lol:

geweldig!
NAO VEURE!

FortunaSC Sponsoren

Slet boi Vim Avatar gebruiker
Aan'M

Waar was/is Vidigal zat hij op de bank?
Fuck art let's dance!

Loos Avatar gebruiker
Supporter

Slet boi Vim schreef:
Waar was/is Vidigal zat hij op de bank?

Niet fit om te spelen, zat op tribune.

Slet boi Vim Avatar gebruiker
Aan'M

Wat was er aan de hand en kan hij tegen RKC weer meedoen.
Fuck art let's dance!

Sp33lfiets Geregistreerde gebruikers

Slet boi Vim schreef:
Wat was er aan de hand en kan hij tegen RKC weer meedoen.

Oliseh zei voor de westrijd tegen Jong psv, dat hij een trap had gekregen in de wedstrijd tegen Helmond. Kon wel uitspelen, dag daarna kon hij alleen nog maar hinken. Geen idee wat de precieze blessure is en voor hoelang.
Remember yesterday, dream about tomorrow, but live today!

Big Ugly Head Avatar gebruiker

Lu schreef:
Lieve Sint,

:lol:
Fortuna, doe bès mien club.

FortunaSC Sponsoren

Rdorenberg Geregistreerde gebruikers

Fortuna-RKC
den Bosch Fortuna-
jong Utrecht-Fortuna
Winterstop
Fortuna-jong Ajax.
Dordrecht-Fortuna
Fortuna- Emmen
Volendam-Fortuna
Jong AZ Fortuna
Fortuna-Telstar
Nec-Fortuna

Fc Oss-nec
Nec- Helmond.
Jong AZ- nec
Winterstop
Nec- go ahead
Almere-nec
Nec-den Bosch
Emmen -nec
Nec-jong psv
Mvv- NEC
NEC-FORTUNA

NEC alleen maar lastige wedstrijden na de winterstop tot 23-02 als wij daarheen moeten. Beetje dromen en verder kijken tot aan de wedstrijd in Nijmegen kan geen kwaad. We doen tot op heden gewoon lekker mee of we dat nu willen of niet, vraag is voor hoelang :mrgreen: :roll:

smeets Geregistreerde gebruikers

Schuurs naar Ajax

Zitterd11 Avatar gebruiker

yep, maakt wel seizoen hieraf, maar op huurbasis!
Zitterd till I die

Vorige

Keer terug naar Nieuwsberichten