Forumoverzicht Nieuwsberichten Verplichte buscombi naar FC Den Bosch (update)

Verplichte buscombi naar FC Den Bosch (update)

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Webmaster Geregistreerde gebruikers

Laatste update: 15 december 2017 om 13:45 uur

Verkocht aantal kaarten: 320

Drank in de bus:

Het is voor supporters niet toegestaan om eigen drank mee te nemen in de bus. Voor het instappen zullen de tassen worden gecontroleerd. Indien er drank wordt aangetroffen, zal deze worden ingenomen en worden teruggegeven na de wedstrijd. 

De bussen vertrekken op vrijdag 15-12-2017 om 17.30 uur vanaf de voorzijde van het Fortuna Sittard Stadion. 

Er dient door iedereen contant betaald te worden tijdens de inschrijving!

Met vriendelijke groet 

Buscommissie Fortuna SC. 

Tel 06-38130110. 

Rdorenberg Geregistreerde gebruikers

Welk signaal geven we aan Den Bosch af als we massaal daar na toe gaan? Het is gewoon van de zotte dat het op deze manier moet gaan en dit is niet de eerste keer en ook niet de laatste keer. Fortuna SC zet zich zoals altijd geweldig in voor de supporters. Deden alle clubs en gemeentes dat maar eens dan was het voor de supporters een stuk toegankelijker om naar uitwedstrijden te gaan en dat is juist wat we met z’n alle willen. Ik ben benieuwd wanneer hier een einde aan komt. Uiteraard wel aanwezig.

YGA Avatar gebruiker
Aan'M

ppffffffffffffffffffffffffff...................waardeloos

Les Supporter

Ik neem aan dat er regelingen zijn over hoe zoiets tot stand komt? Als in: dat kan toch niet zomaar bepaald worden?

Dannie Geregistreerde gebruikers

Rdorenberg schreef:
Welk signaal geven we aan Den Bosch af als we massaal daar na toe gaan? Het is gewoon van de zotte dat het op deze manier moet gaan en dit is niet de eerste keer en ook niet de laatste keer. Fortuna SC zet zich zoals altijd geweldig in voor de supporters. Deden alle clubs en gemeentes dat maar eens dan was het voor de supporters een stuk toegankelijker om naar uitwedstrijden te gaan en dat is juist wat we met z’n alle willen. Ik ben benieuwd wanneer hier een einde aan komt. Uiteraard wel aanwezig.

Gewoon doen. Ben er al een paar keer geweest en zat achter het doel. Dat is een familie tribune en het enige dat ze daar gooien zijn gevouwen vliegtuigjes van de programma boekjes. Kortom gewoon BD bezoeken en daar zitten. Als het mis gaat sturen we Willy op ze af

FortunaSC Sponsoren

Les schreef:
Ik neem aan dat er regelingen zijn over hoe zoiets tot stand komt? Als in: dat kan toch niet zomaar bepaald worden?

Blijkbaar wel. Als den Bosch even kijkt hoe soepel het ging in Helmond en Eindhoven dan hadden ze 400 man kunnen verwelkomen in uitvak. Lijkt net of we ons zovaak misdragen :roll:

Bericht wo dec 06, 2017 9:28 pm
vlinderstraatjes Geregistreerde gebruikers

onvriendelijke maatregel vanuit den bosch, zij hopen nu met deze maatregel dat de suporters massaal thuis blijven, not down. dit taem met Sunday Oliseh verdient meer dan alle steun, voor het wonder wat we nog steeds mee maken en de vreugde is niet te betalen. daarom ga ik mee. come on zittert.

Forzasittard Geregistreerde gebruikers

Hoeveel uitsupporters kunnen er in het uitvak?

Loos Avatar gebruiker
Supporter

Forzasittard schreef:
Hoeveel uitsupporters kunnen er in het uitvak?

We krijgen 400 kaarten.

Forzasittard Geregistreerde gebruikers

FortunaSC Sponsoren

Bericht za dec 09, 2017 1:18 am

waaaw, bijna 300 suporters die meegaan, klasse, normaal strooi ik wat veel met doelpunten, maar deze word echt wel lastig, fc den bosch. gelijk spelen, zou mooi zijn daar, als we zouden winnen, is de perioden wel binnen, en daar gaan we voor.

vlinderstraatjes schreef:
waaaw, bijna 300 suporters die meegaan, klasse, normaal strooi ik wat veel met doelpunten, maar deze word echt wel lastig, fc den bosch. gelijk spelen, zou mooi zijn daar, als we zouden winnen, is de perioden wel binnen, en daar gaan we voor.

Ik ben benieuwd of Boessen met zijn Den Bosch ons wel kan stoppen. Zal niet zo makkelijk gaan als vanavond. Laat Fortuna maar 90 minuten bikkelen. Volgende week vrijdag winnen en je zet een reuze stap richting de periode titel. hopelijk is het uit vak helemaal uitverkocht.

Loos Avatar gebruiker
Supporter

Vanavond laatste verkoopmoment! Dat. Vak. Moet. Vol! 8-)

Francois1994 Geregistreerde gebruikers

Vol zal het niet worden, Fortuna heeft maar 400 kaarten ter beschikking gesteld gekregen. Capaciteit van het uitvak in Den Bosch is 550.

FortunaSC Sponsoren

Loos Avatar gebruiker
Supporter

Francois1994 schreef:
Vol zal het niet worden, Fortuna heeft maar 400 kaarten ter beschikking gesteld gekregen. Capaciteit van het uitvak in Den Bosch is 550.

Dan is 400 dus vol. 400 komt omdat het een combi is, dat is daar altijd.

Francois1994 schreef:

Haha meneer bij de handje. Welkom op het forum. :mrgreen:

Francois1994 Geregistreerde gebruikers

Kijk al een lange tijd mee, vond het maar eens tijd om een account aan te maken :lol:

hoe meer zielen van Fortuna, hoe meer vreugde, als één blok achter os clupke.

Gohf Aan'M

Hoeveel kaarten zijn er vanavond nog verkocht ?

maasgouw Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

In totaal 316 kaarten verkocht.

Volgende

Keer terug naar Nieuwsberichten