Forumoverzicht Nieuwsberichten Perr Schuurs in megadeal naar Ajax

Perr Schuurs in megadeal naar Ajax

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Bericht do dec 07, 2017 12:22 pm
Kuppes Geregistreerde gebruikers

GeleanDeGekste schreef:
Bah, ik had meer klasse en stijl verwacht van deze jongen. Bij ajaks sneeuw je onder en is de kans op einde carrière ontzettend groot! Maar ach, de zakken zijn Dalijk gevuld, daar gaar het om! Volgend jaar vanaf de bank toekijken hoe je ploeggenoten eredivisie spelen!

Domme onzin..

Bericht do dec 07, 2017 12:27 pm
Les Supporter

Denk dat dit - helaas - de beste keuze was. Een club die weet wat ze met jonge jongens moet. Die jeugd de kans geeft. Een club die genoeg kneten heeft om ons een mooie transfersom te hebben geboden. En een club waarbij de kans prima is dat ie doorverkocht wordt.

Wat hadden jullie dan liever gewild? PEC dat maar de helft kan betalen?

Neem sowieso aan dat als we zouden promoveren (haha) dat we Schuurs vast nog een jaartje kunnen huren.

Bericht do dec 07, 2017 12:30 pm
Johnie johnie Geregistreerde gebruikers

GeleanDeGekste schreef:
Bah, ik had meer klasse en stijl verwacht van deze jongen. Bij ajaks sneeuw je onder en is de kans op einde carrière ontzettend groot! Maar ach, de zakken zijn Dalijk gevuld, daar gaar het om! Volgend jaar vanaf de bank toekijken hoe je ploeggenoten eredivisie spelen!

Wat een domme onzin. Hij heeft recent nog zijn contract verlengd zodat Fortuna nog meer voor hem kan vangen. Dat is juist klasse!! Kan geen begrip opbrengen voor zulke reacties.

Bericht do dec 07, 2017 12:33 pm
Zitterd11 Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

waarom moeten wij het bedrag weten? Ga er maar vanuit dat Fortuna het prima gedaan heeft. En als hij ergens een kans is het daar en inderdaad denk dat het hopelijk een mooi op stapje is. En als ik zie hoe volwassen hij hier speelt, komt het wel goed met Perr. Gewoon een supertalent en als het zo door gaat een hele grote wordt.
Zitterd till I die

Bericht do dec 07, 2017 12:36 pm
Marco@Stein Geregistreerde gebruikers

AT-AT schreef:
Marco@Stein schreef:
Heel erg jammer. Had gehoopt/verwacht dat ie het volgend seizoen ook nog bij Fortuna zou spelen. Verder ben ik benieuwd of we hem ooit in ajakkes 1 gaan zien spelen. Niet dat ie de kwaliteiten niet heeft,maar dat ik persoonlijk denk da ajakkes de voorkeur geeft aan eigen opgeleide jonge spelers in plaats van aangekochte spelers. Kan me niet veel spelers herinneren die op jonge leeftijd aangekocht zijn van nederlandse afkomst die vanuit jong in het 1e terecht zijn gekomen. Als iemand voorbeelden heeft ,ik hoor ze graag.

Frenkie de Jong, ook van Ajax ;)

Als ik zo lees van Ajax fans heeft hij wel degelijk kans om zich bij het eerste in het elftal te spelen. De Ligt is interesse voor en Viergever heeft een aflopend contract. Dus dan kunnen 2 grote concurrenten al afvallen. Binnen komen bij Ajax en op de bank zitten in het weekend en dan op maandag met jong mee doen is gewoon prima in je eerste jaar, geen schande op je 19e. Mocht de kans zich voordoen om in de basis te spelen, pakt hij die natuurlijk met twee handen, net zoals bij Oranje -19.

Frenkie de Jong mag inderdaad af en toe proeven in het eerste,is nog geen vaste waarde. Maar kan me niet voorstellen dat als De Ligt zou vertrekken en eventueel Viergever ook,dat Schuurs als vaste man gehaald is om dat op te vullen. Die gaan dan echt wel de beurs trekken om meer ervaren centrale verdedigers te gaan halen. Hij is gehaald voor Jong,en dan gaan ze het eens bekijken. Ik denk dat het sportief gezien te vroeg is voor hem.

FortunaSC Sponsoren

Bericht do dec 07, 2017 12:38 pm

Les schreef:
Denk dat dit - helaas - de beste keuze was. Een club die weet wat ze met jonge jongens moet. Die jeugd de kans geeft. Een club die genoeg kneten heeft om ons een mooie transfersom te hebben geboden. En een club waarbij de kans prima is dat ie doorverkocht wordt.

Wat hadden jullie dan liever gewild? PEC dat maar de helft kan betalen?

Neem sowieso aan dat als we zouden promoveren (haha) dat we Schuurs vast nog een jaartje kunnen huren.

Vooral de eigen opgeleide jonge spelers een kans geeft. Mensen van buiten af,en zeker jonge spelers,er zijn er niet veel die het schoppen tot vaste waarde in het eerste. Zou me verbazen als dat nu wel het geval zou zijn.

Bericht do dec 07, 2017 12:40 pm

Zitterd11 schreef:
waarom moeten wij het bedrag weten? Ga er maar vanuit dat Fortuna het prima gedaan heeft. En als hij ergens een kans is het daar en inderdaad denk dat het hopelijk een mooi op stapje is. En als ik zie hoe volwassen hij hier speelt, komt het wel goed met Perr. Gewoon een supertalent en als het zo door gaat een hele grote wordt.

Wat is prima? 1 miljoen? Denk niet dat het meer is.

Bericht do dec 07, 2017 12:44 pm
Les Supporter

Wat maakt het uit of ie Nederlands is of niet? Ajax geeft de voorkeur aan talent, of het nu Nederlands of buitenlands is. Genoeg spelers op die leeftijd gehaald die prima doorbraken bij Ajax. Dat Ajax überhaupt niet veel Nederlanders van die leeftijd haalt vertekent het misschien wat voor je. Maar als ik denk aan Dolberg, Eriksen, een riedel Belgische verdedigers, etc. De laatste jaren is Frenkie de Jong één van de weinige Nederlanders die is gehaald en die balt gewoon lekker mee op het eerste dit seizoen. Schuurs heeft veel talent en er zit een goede kop op. Ik ga er dus gewoon van uit dat hij het haalt.

Er is van de zomer een bod van PSV van 1,2 resoluut afgewezen, dus het zal vast meer zijn. Zeker omdat Schuurs nog een extra jaar bijtekende.

Waarom al dat negatieve gezwets gebaseerd op niks? Plotsklaps het vertrouwen kwijt in de zo bejubelde Schuurs?

Bericht do dec 07, 2017 12:48 pm
AT-AT Avatar gebruiker

Marco@Stein schreef:
Frenkie de Jong mag inderdaad af en toe proeven in het eerste,is nog geen vaste waarde. Maar kan me niet voorstellen dat als De Ligt zou vertrekken en eventueel Viergever ook,dat Schuurs als vaste man gehaald is om dat op te vullen. Die gaan dan echt wel de beurs trekken om meer ervaren centrale verdedigers te gaan halen. Hij is gehaald voor Jong,en dan gaan ze het eens bekijken. Ik denk dat het sportief gezien te vroeg is voor hem.

Frenkie de Jong krijgt wel al het hele seizoen enorm veel complimenten voor zijn spel, is pas 20 en kan makkelijk mee in de basis. Dat ze een trainer hebben die dat niet snapt, kan hij zelf ook niet veel aan doen. Als Frenkie een voorbeeld is hoe Perr zich gaat ontwikkelen de komende 2 jaar, dan zou ik daar direct voor tekenen.

Nederland is overigens ook een van de weinige landen waar spelers op hun 18-20e al ergens in de basis MOETEN spelen.

Gewoon een toptransfer voor alle partijen, Ajax krijgt het grootste (verdedigende talent) van de JL, Fortuna krijgt een vergoeding en Perr kan alleen maar sterker en beter worden in Amsterdam.

Bericht do dec 07, 2017 12:48 pm
Kuppes Geregistreerde gebruikers

Ik ben ook zeker geen fan van Ajax, maar denk dat voor zowel Schuurs als Fortuna de best mogelijke oplossing is. Fortuna en Gun zullen een mooi bedrag, doorverkooppercentage en de huurdeal eruit hebben gehaald en voor Schuurs is het een mooie springplank naar de eventuele absolute top.
Ik denk persoonlijk niet dat hij bij Jong Ajax komt te voetballen. Met het vertrek van Viergever en waarschijnlijk ook wel de Ligt, gaat hij een duo vormen met Wober. Dit zal hem ook wel voorgespiegeld zijn in de gesprekken. Het is een verstandige jongen met verstandige ouders/mensen om hem heen en dus keuze is echt niet vanmorgen gemaakt.

En Marco over dat talenten van buiten de opleiding geen kans krijgen. Wat dacht je van Onana, Wober, F. De Jong, Younes, Neres, Dolberg? Allemaal spelers die op oudere leeftijd (17-19 jaar) naar Ajax zijn gehaald en toch al genoeg speeltijd hebben gekregen of gewoon basisspeler zijn.

FortunaSC Sponsoren

Bericht do dec 07, 2017 1:07 pm
AT-AT Avatar gebruiker

Bericht do dec 07, 2017 1:38 pm
Loos Avatar gebruiker
Supporter

Mooie stap, ik verwacht een erg mooi recordbedrag voor ons. Waarom? Omdat de biedingen in de zomer al top waren, hij contract verlengd heeft, er nog meer interesse was en hij gewoonweg iedere week top speelt. Heeft bovendien de hoogste potentiescore van de gehele Jupiler League (110). Vergelijking beste speler MVV heeft score 79. Het is hem... en ons gegund!
Laatst bijgewerkt door Loos op do dec 07, 2017 3:51 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Bericht do dec 07, 2017 1:54 pm
Rdorenberg Geregistreerde gebruikers

Loos schreef:
Mooi stap, ik verwacht een erg mooi recordbedrag voor ons. Waarom? Omdat de biedingen in de zomer al top waren, hij contract verlengd heeft, er nog meer interesse was en hij gewoonweg iedere week top speelt. Heeft bovendien de hoogste potentiescore van de gehele Jupiler League (110). Vergelijking beste speler MVV heeft score 79. Het is hem... en ons gegund!

Geweldig! Hopelijk gaat Fortuna verstandig om met het grote geld. Ik vertrouw Gün volledig daarin. Dit kan Fortuna goed gebruiken. Succes voor Perr, het is hem gegund.

Bericht do dec 07, 2017 1:56 pm
Sp33lfiets Geregistreerde gebruikers

Les schreef:
Wat maakt het uit of ie Nederlands is of niet? Ajax geeft de voorkeur aan talent, of het nu Nederlands of buitenlands is. Genoeg spelers op die leeftijd gehaald die prima doorbraken bij Ajax. Dat Ajax überhaupt niet veel Nederlanders van die leeftijd haalt vertekent het misschien wat voor je. Maar als ik denk aan Dolberg, Eriksen, een riedel Belgische verdedigers, etc. De laatste jaren is Frenkie de Jong één van de weinige Nederlanders die is gehaald en die balt gewoon lekker mee op het eerste dit seizoen. Schuurs heeft veel talent en er zit een goede kop op. Ik ga er dus gewoon van uit dat hij het haalt.

Er is van de zomer een bod van PSV van 1,2 resoluut afgewezen, dus het zal vast meer zijn. Zeker omdat Schuurs nog een extra jaar bijtekende.

Waarom al dat negatieve gezwets gebaseerd op niks? Plotsklaps het vertrouwen kwijt in de zo bejubelde Schuurs?

Of juist minder en dat ze daarom geen uitspraken doen. Ik vind het een beetje raar. Bij de andere aankopen is wel bekend dat die miljoenen betaalden( de zomertransfers). Is fijn om te weten wat het bedrag is of welke clausules er zijn. Nu blijft het alleen maar gissen.
Remember yesterday, dream about tomorrow, but live today!

FortunaSC Sponsoren

Bericht do dec 07, 2017 2:01 pm
Groen geel Geregistreerde gebruikers

Sp33lfiets schreef:
Les schreef:

Of juist minder en dat ze daarom geen uitspraken doen. Ik vind het een beetje raar. Bij de andere aankopen is wel bekend dat die miljoenen betaalden( de zomertransfers). Is fijn om te weten wat het bedrag is of welke clausules er zijn. Nu blijft het alleen maar gissen.

Ajax betaalt naar verluidt 9,5 miljoen voor de 19-jarige aanvaller.

Bericht do dec 07, 2017 2:03 pm

Les schreef:

Dat laatste is gezwets van jou kant. Schuurs is een top voetballer,zeker voor Fortuna. Jammer dat ie zo vroeg vertrekt. Een aderlating voor de club. Ben gewoon benieuwd of ie het gaat redden en hoop niet dat de stap te vroeg is en dat ie beland bij groningen,vitesse of utrecht daardoor.

Bericht do dec 07, 2017 2:05 pm

Kuppes schreef:
Ik ben ook zeker geen fan van Ajax, maar denk dat voor zowel Schuurs als Fortuna de best mogelijke oplossing is. Fortuna en Gun zullen een mooi bedrag, doorverkooppercentage en de huurdeal eruit hebben gehaald en voor Schuurs is het een mooie springplank naar de eventuele absolute top.
Ik denk persoonlijk niet dat hij bij Jong Ajax komt te voetballen. Met het vertrek van Viergever en waarschijnlijk ook wel de Ligt, gaat hij een duo vormen met Wober. Dit zal hem ook wel voorgespiegeld zijn in de gesprekken. Het is een verstandige jongen met verstandige ouders/mensen om hem heen en dus keuze is echt niet vanmorgen gemaakt.

En Marco over dat talenten van buiten de opleiding geen kans krijgen. Wat dacht je van Onana, Wober, F. De Jong, Younes, Neres, Dolberg? Allemaal spelers die op oudere leeftijd (17-19 jaar) naar Ajax zijn gehaald en toch al genoeg speeltijd hebben gekregen of gewoon basisspeler zijn.

Je moet lezen,hele jonge spelers van nederlandse clubs daar heb ik het over.

Bericht do dec 07, 2017 2:06 pm

Sp33lfiets schreef:
Les schreef:

Zo zie ik dat dus ook. Ik vind het verdacht. Het bedrag kan ook nog wel eens flink tegenvallen,dat het daarom verzwegen word. Normaal worden bedragen toch kenbaar gemaakt.

Bericht do dec 07, 2017 2:07 pm

Groen geel schreef:
Sp33lfiets schreef:
Les schreef:

???????? 19 jarige aanvaller?

Bericht do dec 07, 2017 2:07 pm
Groen geel Geregistreerde gebruikers

Marco@Stein schreef:
Sp33lfiets schreef:
Les schreef:

Zo zie ik dat dus ook. Ik vind het verdacht. Het bedrag kan ook nog wel eens flink tegenvallen,dat het daarom verzwegen word. Normaal worden bedragen toch kenbaar gemaakt.

VorigeVolgende

Keer terug naar Nieuwsberichten