Forumoverzicht Nieuwsberichten Onthulling standbeeld Fernando Ricksen 12 januari

Onthulling standbeeld Fernando Ricksen 12 januari

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Rdorenberg Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Het standbeeld van Fernando Ricksen wordt op vrijdag 12 januari onthuld voor het Fortuna Stadion. Dat vindt plaats voorafgaand aan het competitieduel tegen Jong Ajax, meteen na de winterstop.
Het beeld kwam tot stand door giften van fans en sponsoren. Ook supporters van de oude club van Ricksen, Glasgow Rangers, legden geld bij.
Krol
Het bronzen beeld komt links van de hoofdingang, naast het supportershome te staan. De initiatiefnemers willen nog niet te veel onthullen van het beeld dat gemaakt wordt door kunstenares Lia Krol. Daarom is er alleen een detailfoto vrijgegeven. Ricksen heeft aangegeven blij te zijn met het initiatief en wil er 12 januari graag bij zijn.

Bron: 1Limburg
‘ stap voor stap en elke stap brengt ons verder ‘ Isitan Gün

Het wordt een grote happening 12 januari. Eerst de onthulling van het standbeeld en hopelijk pakken we later die avond de periode titel en zal de datum 12 januari 2018 historisch worden. Wat een geweldige supporters hebben wij toch, ik heb het beeld nog niet gezien, maar ik ben nu al zo enorm trots op de vrijwilligers die dit gerealiseerd hebben. Eerst die muurschildering en nu het standbeeld, Geweldig!!!

Arthur Hoyer Geregistreerde gebruikers

wow ik kan niet meer wachten het beeld te zien
trots er iets aan hebben kunnen bijdragen!

Is Fernando er vrijdag zelf ook bij(sorry als dit voor sommige een stomme vraag is)?

vlinderstraatjes Geregistreerde gebruikers

Rdorenberg, als je naar boven scrolt, het eerste gedeelte, zal je bekent voorkomen, daar word in gesteld dat Fernando er bij wil zijn, of hij komt hangt af hoe het vrijdag met hem is lijkt me toch. kwart voor 7 is de onthulling als ik me niet vergis

FortunaSC Sponsoren

vlinderstraatjes schreef:
Rdorenberg, als je naar boven scrolt, het eerste gedeelte, zal je bekent voorkomen, daar word in gesteld dat Fernando er bij wil zijn, of hij komt hangt af hoe het vrijdag met hem is lijkt me toch. kwart voor 7 is de onthulling als ik me niet vergis

Toen dat bericht geplaats werd was het 20 december. Kan tussen toen en nu veel veranderen door welke omstandigheden dan ook. Ik heb het antwoord al gekregen, Fernando zal donderdag overvliegen. Geweldig dat hij er bij is en ik kijk er ontzettend naar uit.

Fritske emeran Geregistreerde gebruikers

Rdorenberg schreef:
Het wordt een grote happening 12 januari. Eerst de onthulling van het standbeeld en hopelijk pakken we later die avond de periode titel en zal de datum 12 januari 2018 historisch worden. Wat een geweldige supporters hebben wij toch, ik heb het beeld nog niet gezien, maar ik ben nu al zo enorm trots op de vrijwilligers die dit gerealiseerd hebben. Eerst die muurschildering en nu het standbeeld, Geweldig!!!

Inderdaad er mag wel lof gezaaid worden voor de mensen die dit allemaal teweeg brengen.
Top dat dit kan!

visser Avatar gebruiker
Aan'M

Hulde voor iedereen,graag nu nog de tijd hoelaat,kan het nergens terug vinden

Loos Avatar gebruiker
Supporter

visser schreef:
Hulde voor iedereen,graag nu nog de tijd hoelaat,kan het nergens terug vinden

Onthulling is om 18.30 en Ricksen is erbij!

FortunaSC Sponsoren

mooi dat het nu dan echt bevestigt word dat deze topper kan komen, ondangs dat hij zo ziek is, het word hoe dan ook een groote dag vrijdag 12 januari, onthuling bronzen beeld, bronzen stier, 3 punten, en op nr 1 competitie, beter kun je als Fortuna sittard niet het jaar 2018 beginnen, hoopelijk bekroond het team die geweldige maanden wat we hebben gehad met deze serie. feesje houden we nog graag lang vast.

Arthur Hoyer Geregistreerde gebruikers

ik kan niet meer wachten...
als je Lia Krol opzoekt stijgen mijn verwachtingen nog verder, check bv eens het standbeeld dat ze maakte van Bergkamp:

https://images2.persgroep.net/rcs/sds0v ... uality=0.9

Arthur hoyer, ik heb dit ingezien, super en nog eens super wat dat vrouwtje kan, het lijkt alsof het beeld zo kan weglopen, zo levens echt, wat een meester zeg. ja nu wil ik zeker dat kunstwerk van haar zien van Fernando morgen. ik hoop dat Fortuna er rekening mee houd dat al die duizende toeschouwers na die onthuling, van Fernando, in een keer voor de ingang van het stadion staan, en er lange rijen zullen staan.ik denk dat er er geen 7, maar 8.000 toeschouwers komen morgen in het stadion., alle ogen zijn morgen op Fortuna sittard gericht. dé nr 1. Fortuna verwacht trouwens ook een enorme drukte. en het blijft droog, alleen kan dichte mist roet in het spel gooien, als die verwachting uitkomt. anders maar met zijn alle tegelijk die mis weg blaazen :lol:

Don Leo Geregistreerde gebruikers

Hoogtepunt van de avond was voor mij absoluut de onthulling van het beeld van Fernando, deed me veel. Geweldig om te zien dat Fernando er was, en dat Hofland en Van Bommel het beeld hebben onthuld. Veel respect voor de supporters die dit voor elkaar hebben gekregen, hulde!

FortunaSC Sponsoren

AT-AT Avatar gebruiker

Prachtig eerbetoon! Mooi om ook alle nationale en internationale berichten te zien.

Afbeelding

BerichtThis post was deleted by YGA on za jan 13, 2018 2:08 pm.

YGA schreef:
Ze hebben het 'bier-probleem' wel erg serieus genomen, gezien de poncho's van gisteravond :o

Haha, en heeft het geholpen? niet nat geworden? :lol: :lol:

Keer terug naar Nieuwsberichten