Forumoverzicht Nieuwsberichten Fortuna pakt en viert periode ticket glorieus!

Fortuna pakt en viert periode ticket glorieus!

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Nancy Supporter

Ben maar ff zelf gaan zoeken want werd nog niet wijzer. In onderstaand artikel als je heel ff scrollt staat een vrij duidelijke uitleg voor iedereen die het zich afvraagt

https://sportnieuws.nl/voetbal/binnenla ... ong-teams/

Om mijn eigen vraag dus te beantwoorden dan krijgen wij het geld, play off ticket hebben we al en die stier zal niemand echt boeien denk ik

Loos Avatar gebruiker
Supporter

maasgouw schreef:
Nancy schreef:
vlinderstraatjes schreef:
Meater, het is algemeen bekent dat diegene die na 9 volle wedstrijden, in een perioden, als eerste eindigen, dat team 75.000 euro wint, en de bronzen stier. oo ja en natuurlijk ook nacompetitie speeld. jong team heeft geen recht op het geldbedrag. kan wel de stier winnen.

Jong team heeft geen recht op het geldbedrag dus dan neem ik aan dat dit na de 1e periode ook naar NEC is gegaan, stel (het kan natuurlijk nog) dat NEC toch deze periode pakt krijgt NEC dan de 2e keer dat geld of gaat het dan naar de volgende? in dit geval zouden wij dat zijn.

Dan krijgt NEC voor de 2e keer het geldbedrag.

Volgens mij gaat het geldbedrag naar de ''winnaar'' van de periode. Ajax mag dan wel de titel periodekampioen gekregen hebben, maar kunnen deze niet ''winnen''. NEC is de winnaar uiteindelijk geweest. De winst is namelijk de playoffs + geldbedrag en niet de stier.

Dat betekent ook dat NEC niet nogmaals kan winnen en de prijzen naar de nummer 2 gaan, ook al kan NEC wel de titel Periodekampioen van tweede periode krijgen.

In dit geval zou Fortuna overigens wel al het prijzengeld binnen moeten hebben.

Don Leo Geregistreerde gebruikers

Nancy schreef:
Ben maar ff zelf gaan zoeken want werd nog niet wijzer. In onderstaand artikel als je heel ff scrollt staat een vrij duidelijke uitleg voor iedereen die het zich afvraagt

https://sportnieuws.nl/voetbal/binnenla ... ong-teams/

Om mijn eigen vraag dus te beantwoorden dan krijgen wij het geld, play off ticket hebben we al en die stier zal niemand echt boeien denk ik

Die stier boeit zeker wel, elke prijs is een prijs, zeker voor Fortuna!

vlinderstraatjes Geregistreerde gebruikers

kort samengevat betekent het Nancy als foertuna morgen wint, van j ajax, er geen vraagtekens zijn wat betreft de periodentitel, deze gaat dan voledig naar Fortuna, want nec kan ons dan in deze perioden dan niet meer inhalen, met de wedstrijd tegen fc os wat hun nog te goed hebben maandag, ook al winnen zij morgen. mocht Fortuna toch verliezen morgen, en nec word periodenkampioen, dan gaat het geld naar Fortuna, tja feitelijk zouden zij dit nu dan al kunnen hebben, want nec heeft dat geld al. of we wel of niet verliezen het geld gaat of is al bij Fortuna dat is zeker. de stier winnen we als we morgen winnen. gas er op morgen.

Nancy Supporter

vlinderstraatjes schreef:
kort samengevat betekent het Nancy als foertuna morgen wint, van j ajax, er geen vraagtekens zijn wat betreft de periodentitel, deze gaat dan voledig naar Fortuna, want nec kan ons dan in deze perioden dan niet meer inhalen, met de wedstrijd tegen fc os wat hun nog te goed hebben maandag, ook al winnen zij morgen. mocht Fortuna toch verliezen morgen, en nec word periodenkampioen, dan gaat het geld naar Fortuna, tja feitelijk zouden zij dit nu dan al kunnen hebben, want nec heeft dat geld al. of we wel of niet verliezen het geld gaat of is al bij Fortuna dat is zeker. de stier winnen we als we morgen winnen. gas er op morgen.

Klopt als we winnen is er idd geen twijfel meer, ik zat meer te denken aan het scenario van stel je speelt gelijk. In feite zou ook dat genoeg moeten zijn maar dan zou NEC op doelsaldo nog voorbij kunnen, maar daar ga ik voor het gemak even niet vanuit. Ik vroeg het me gewoon even af, heb het er al met meer mensen over gehad maar niemand leek precies te weten hoe het nu zat, nu is het duidelijk. Either way gewoon gaan voor winst!

FortunaSC Sponsoren

Vorige

Keer terug naar Nieuwsberichten