Forumoverzicht Nieuwsberichten Fortuna heeft periodetitel in het vizier

Fortuna heeft periodetitel in het vizier

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Nimwegen Geregistreerde gebruikers

Maar geweldig deze avond voor Fortuna. Erg leuk om te zien en verdiend dit. Wel ongelofelijk hoe slecht Cambuur, GAE en de Graafschap (in mindere mate, 7de nu) het doen. Ik had die ook in de top 5 verwacht.

Rdorenberg Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

https://www.foxsports.nl/video/2076532/schuurs-niet-normaal-als-dit-ziet-fantastisch/

Wat een heerlijk jochie is Perr Schuurs toch! Ik kan hier echt van genieten, en trots dat die is :lol:

AT-AT Avatar gebruiker

Nimwegen schreef:
Maar geweldig deze avond voor Fortuna. Erg leuk om te zien en verdiend dit. Wel ongelofelijk hoe slecht Cambuur, GAE en de Graafschap (in mindere mate, 7de nu) het doen. Ik had die ook in de top 5 verwacht.

Het gat naar de sub top is echt bizar groot halverwege de competitie. Hopelijk houden we het beide vol tot eind februari voor een leuke topper. Maar jullie 5-1 vandaag stond ik wel even van te kijken!

Een van de slechtste wedstrijden van het seizoen, en dan vooral in de tweede helft een onherkenbaar Fortuna gezien. Tegen De graafschap toen de periode gepakt kon worden was het zelfde verhaal. Nu is de druk enigszins van de ketel hopelijk en kunnen ze weer lekker vrij voetballen. Ik heb verder niks met Ajax, maar heb wel respect voor ze hoe ze gevoetbald hebben en wat ze hebben laten zien, het barst van het talent daar in Amsterdam.

Dannie Geregistreerde gebruikers

Rdorenberg schreef:
Een van de slechtste wedstrijden van het seizoen, en dan vooral in de tweede helft een onherkenbaar Fortuna gezien. Tegen De graafschap toen de periode gepakt kon worden was het zelfde verhaal. Nu is de druk enigszins van de ketel hopelijk en kunnen ze weer lekker vrij voetballen. Ik heb verder niks met Ajax, maar heb wel respect voor ze hoe ze gevoetbald hebben en wat ze hebben laten zien, het barst van het talent daar in Amsterdam.

Ja klopt. Wat wellicht ook meespeelt is het feit dat deze Ajax in dit geval veel bewijzende spelers had. Ze weten dat het in basis nu maar 1 keer hoeft (net als wij tegen AZ), niets te verliezen hebben en de achterwacht achter zicht hebben staan. Als ze zwaar verloren hadden was de reactie is niet erg voor deze jongen gasten daar leren ze van)

Andere vraag: Gaan we nog iets aan het veld doen? Ik neem aan dat het er na dit seizoen toch echt uit gaat en vernieuwd zal worden.

FortunaSC Sponsoren

hepani Geregistreerde gebruikers

Pfffff....op het nippertje...
In de 2e helft maar 1 kans gecreeerd. Voor de rest dramatisch..
Waarom?? Druk??
Alles en iedereen onder de maat...
Dit kan gebeuren....we hebben momenteel het geluk dat ut dubbeltje de goede kant op valt.
Tegen Jong Utrecht was ut ook al niet geweldig.
De teamspirit is op dit moment de beslissende factor.

Had overigens wel het gevoel dat na de 2-1 de abritage wilde meehelpen om het feestje te verpesten...
Wat een lamzakken....grensrechter geeft vlagsignaal voor een licht duwtje en als iemand het been bijna afzaagd reageert ie niet evenals de scheids.

Je merkt wel dat iedereen, ook van andere juuptegenstanders supporters, dat dit fortuna word gegund.
Top!!

Gohf Aan'M

1e helft prima. 2e helft zwaar onder de maat. Jammer dat het publiek op de Noord tribune het eigenlijk ook liet afweten. Fortuna kan beter maar het publiek kan ook nog veel beter.

Les Supporter

Tsja, denk dat dat meerdere oorzaken heeft. Weken ben je alleen met die periodetitel bezig, en dan is er plots winterstop. Weken later moet je opeens tegen het 3e van Ajax dan toch die titel binnenhalen. Hele momentum is weg.

Plus dat het een ontzettend dikke zaadpot was. Spelers stonden onder hoogspanning of onderschatten de boel. Er werd niet genoeg gelopen, gestoord, ongeconcentreerd passen. De enige reden dat de 1e helft acceptabel is, is omdat we 2x uit het niets scoren. Ajax kreeg ook een paar aardige kansen en het had zomaar ook 0-2 kunnen staan.

Ik wist na de wedstrijd ook een paar seconden niet of ik teleurgesteld moest zijn over de vertoning of blij met de periode :| .

AT-AT Avatar gebruiker

Les schreef:
Ik wist na de wedstrijd ook een paar seconden niet of ik teleurgesteld moest zijn over de vertoning of blij met de periode :| .

Ik durfde het laatste kwartier niet meer te kijken, was er van overtuigd dat we het nog gingen weggeven :lol:

Denk ook dat het met de spanning te maken heeft, tegen jong Utrecht (mindere mate) en de Graafschap was het ook overduidelijk dat ze het moeilijk hadden door de spanning. Wat normaal 9 van de 10 keer goed gaat, ging nu allemaal fout, ik wil niet weten hoeveel balverlies en foute passes er waren..

Maar zolang ze komende wedstrijden weer 'normaal' gaan spelen maakt het niet uit. Als we in de toekomst aan deze wedstrijd denken, zien we alleen nog de periodetitel :mrgreen:

Ralf Geregistreerde gebruikers

Les schreef:

Inderdaad dat gevoel had ik ook, en met de wedstrijd tegen jong Utrecht nog in het achterhoofd maak ik me toch een beetje zorgen. We zijn nog steeds koploper! Periode in de pocket! Nu elke wedstrijd er tegenaan en hopelijk blijft het allemaal onze kant opvallen.

Forza Zitterd!

FortunaSC Sponsoren

Pats Geregistreerde gebruikers

Les schreef:
Tsja, denk dat dat meerdere oorzaken heeft. Weken ben je alleen met die periodetitel bezig, en dan is er plots winterstop. Weken later moet je opeens tegen het 3e van Ajax dan toch die titel binnenhalen. Hele momentum is weg.

Plus dat het een ontzettend dikke zaadpot was. Spelers stonden onder hoogspanning of onderschatten de boel. Er werd niet genoeg gelopen, gestoord, ongeconcentreerd passen. De enige reden dat de 1e helft acceptabel is, is omdat we 2x uit het niets scoren. Ajax kreeg ook een paar aardige kansen en het had zomaar ook 0-2 kunnen staan.

Wedstrijd management: hoe win je een pot als je niet goed/oogstrelend speelt?

Je kunt het dus ook zien als een wapen, want het was niet de eerste keer. Dan heb je er als ploeg dus weer een wapen bij. En met name in de Nederlandse cultuur zijn er weinig ploegen die dat kunnen. Tuurlijk moet je niet elke week zo spelen, maar ook hiervan wordt je als team weer sterker.

IK verwacht gewoon dat de druk bij Fortuna nu beetje van de ketel is en dat ze vrij kunnen voetballen. Je weet dat ze dondersgoed kunnen voetballen, hebben ze zo vaak laten zien dit seizoen. En tegen De graafschap(konden we periode pakken) en nu gisteren weer kon je duidelijk zien dat er enorm veel spanning was. Veel spelers hebben nog nooit een prijs gewonnen, ook dit zal hopelijk een leermoment zijn. Askovski hebben we ook enorm gemist, vidigal laat het de laatste wedstrijden even niet zien. Hopelijk heeft hij zijn vorm en vertrouwen snel te pakken.

7 wedstrijden achter elkaar nu gewonnen, op naar de 10(dordrecht,Emmen,Volendam). Waar staat het record eigenlijk op in de jupiler met de meest gewonnen wedstrijden achter elkaar?

Les Supporter

Yup, het is zeker een extra ervaring voor de jongens.

Waar het uiteindelijk wel om draait is dat we weer een prijs pakken. De bekroning voor een - waarschijnlijke - wederopstanding. Een titel niet alleen voor de spelers, maar ook voor ons, de Willen, Help Fortuna, John, Martin, Isitan en iedereen die ik vergeet en gelooft in deze club. Iedereen die bijdroeg op zijn manier. Door te blijven sponsoren, zijn privéleven opofferde of een enkele euro er tegenaan gooide. Dit is ons succes, van ons allemaal :) .

https://twitter.com/jupilerleague/status/952106340180221957/video/1

mooie beelden van Oliseh + spelers die Forza Sittard zingen!

FortunaSC Sponsoren

YGA Avatar gebruiker
Aan'M

Ze hebben het 'bier-probleem' wel erg serieus genomen, gezien de poncho's van gisteravond :o

Snotter Avatar gebruiker
Moderator

Op facebook wordt gezegd dat er protest door nec gaat worden aangetekend tegen deze wedstrijd toch niet serieus hoe zielig
yeaaahaahhhhaaaa

Nimwegen Geregistreerde gebruikers

Lees dat nergens. In zijn algemeenheid zouden we wel allemaal moeten protesteren tegen de competitievervalsing van de jong teams. Kijk alleen eens het enorme verschil tussen jong PSV op vrijdag of maandag in de opstelling.

Nimwegen schreef:
Lees dat nergens. In zijn algemeenheid zouden we wel allemaal moeten protesteren tegen de competitievervalsing van de jong teams. Kijk alleen eens het enorme verschil tussen jong PSV op vrijdag of maandag in de opstelling.

Alle jupiler legeau clubs moeten een statement maken, die jong teams bycotten. Dat ze maar in de tweede divisie gaan voetballen. De KNVB neemt ons toch niet serieus.

Snotter Avatar gebruiker
Moderator

Nimwegen schreef:

Artikel van winst fortuna op fortuna facebook
yeaaahaahhhhaaaa

Snotter schreef:
Op facebook wordt gezegd dat er protest door nec gaat worden aangetekend tegen deze wedstrijd toch niet serieus hoe zielig

Dan kun je aan de gang blijven, heeft Neres ook niet vorig seizoen Jupiler legeau gespeeld? Is nu verkozen tot beste speler van de Eredivsie. Wij hebben gewoon mazzel gehad. Als nec kampioen wilt worden moeten ze gewoon van ajax winnen, ongeacht of het Jong ajax of ajax 019.

VorigeVolgende

Keer terug naar Nieuwsberichten