Forumoverzicht Nieuwsberichten INFO: FC Dordrecht - Fortuna Sittard (update)

INFO: FC Dordrecht - Fortuna Sittard (update)

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Webmaster Geregistreerde gebruikers

Laatste update: 19 januari 2018 9:30 uur

Aantal verkochte kaarten: 320 (400 beschikbaar)

LET OP: DE BUS VERTREKT MORGEN OM 17:00 UUR EN NIET OM 17:30 UUR. VRIENDELIJK VERZOEK DIT TE COMMUNICEREN MET VRIENDEN EN KENNISSEN DIE OOK MET DE BUS NAAR DORDRECHT REIZEN. ONZE EXCUSES VOOR HET ONGEMAK ALS GEVOLG VAN DE LATE WIJZIGING VAN HET TIJDSTIP!

De buscommissie van het Fortuna Supporters Collectief organiseert een vrijwillige buscombi naar het uitduel van Fortuna Sittard tegen FC Dordrecht op vrijdag 19 januari 2018.

Inschrijven buscombi

Er zijn nog plaatsen vrij in de bus. Het is nog mogelijk je in te schrijven voor de busreis door te bellen naar 06 - 38130110.

Kosten

De kosten voor leden bedragen € 26,00, voor niet-leden bedragen de kosten € 31,00. Let op: gelieve contant te betalen!

Vertrektijd bus

De bus naar Dordrecht vertrekt op vrijdag 19 januari 2018 om 17:30 uur 17:00 uur vanaf de voorzijde van het Fortuna Sittard Stadion.

Meer informatie

Heeft u vragen of wenst u meer informatie over de busreis, neem dan gerust telefonisch contact op met de buscommissie van het Fortuna Supporters Collectief via 06 - 38130110. Zij beantwoorden uw vragen graag. 

Eigen vervoer

De wedstrijd is via vrij vervoer toegankelijk, maar de kaarten dienen wel in de voorverkoop te worden gekocht. De kaarten kosten € 9,00 per stuk.

De overgebleven kaarten zijn tot donderdagavond 20:00 uur te koop bij Wilsport te Sittard

Bericht do jan 11, 2018 7:42 pm
Loos Avatar gebruiker
Supporter

Vrij vervoer, top Dordrecht!

Bericht do jan 11, 2018 7:50 pm
Utrecht Geregistreerde gebruikers

Groot FSC supporter uit Utrecht wil graag uitwedstrijd in Dordrecht bezoeken. Waar kan ik kaarten voor het uitvak bestellen?

BerichtThis post was deleted by Obsession on do jan 11, 2018 8:07 pm.

Don Leo Geregistreerde gebruikers

Utrecht schreef:
Groot FSC supporter uit Utrecht wil graag uitwedstrijd in Dordrecht bezoeken. Waar kan ik kaarten voor het uitvak bestellen?

Ben jij soms Nils de Wifi man? :mrgreen:

FortunaSC Sponsoren

Nee, sorry Wil graag uitwedstrijd Fortuna bezoeken zonder eerst naar Sittard te moeten reizen!

Bericht do jan 11, 2018 8:40 pm

Dan ga ik wel in vak naast uitvak zitten! Dank!

Batiz68 Geregistreerde gebruikers

Utrecht schreef:
als je morgen toch in sittard bent voor de periodetitel ;) kan je ook dan kaarten kopen voor dordrecht en kan je gewoon vanaf utrecht komen... Als dit niet het geval is kan je idd ook gwn op thuistribunes zitten.

Gohf Aan'M

Utrecht schreef:

Geen bekende in Sittard ? Die kunnen morgen ook een kaartje voor je halen.

Bericht do jan 11, 2018 10:57 pm
Rdorenberg Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Utrecht schreef:
Nee, sorry Wil graag uitwedstrijd Fortuna bezoeken zonder eerst naar Sittard te moeten reizen!

Utrecht, Stuur me even prive bericht.
‘ stap voor stap en elke stap brengt ons verder ‘ Isitan Gün

FortunaSC Sponsoren

Pats Geregistreerde gebruikers

Met alles wat het supporterscollectief voor Fortuna heeft betekend overweeg ik als 'dank je wel' om weer lid te worden. Hoe werkt dat halverwege het seizoen, is er ook zoiets als een 'halve seizoenkaart' ?

Bericht vr jan 12, 2018 11:26 am
FortunaBorn Avatar gebruiker
Supporter

Pats schreef:
Met alles wat het supporterscollectief voor Fortuna heeft betekend overweeg ik als 'dank je wel' om weer lid te worden. Hoe werkt dat halverwege het seizoen, is er ook zoiets als een 'halve seizoenkaart' ?

http://www.fortunasc.nl/content/view/index/6274
Vak R4

Bericht za jan 13, 2018 11:17 am
Gohf Aan'M

Iemand enig idee hoeveel kaarten er gister zijn verkocht door Dordrecht uit ?

Bericht za jan 13, 2018 12:45 pm
Gohf Aan'M

194 man tot dusver met de auto en 38 met de bus. Overige auto kaarten(106) worden bij wilsport verkocht.

FortunaSC Sponsoren

Bericht za jan 13, 2018 12:55 pm
Rdorenberg Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Gohf schreef:
194 man tot dusver met de auto en 38 met de bus. Overige auto kaarten(106) worden bij wilsport verkocht.

Met andere woorden: De mensen die nog geen kaart hebben, koop snel je kaart want voor je het weet zijn ze uitverkocht. We gaan er een mooie thuiswedstrijd van maken in Dordrecht :mrgreen:
‘ stap voor stap en elke stap brengt ons verder ‘ Isitan Gün

YGA Avatar gebruiker
Aan'M

volgende week ff de puntjes ophalen in dordt en doorrrrrrrrr

Don Leo Geregistreerde gebruikers

YGA schreef:

Je denkt er wederom veel te makkelijk over, tegen Jong Ajax had je 6-0 voorspeld... :roll:

Marco@Stein Geregistreerde gebruikers

Don Leo schreef:
YGA schreef:

Je denkt er wederom veel te makkelijk over, tegen Jong Ajax had je 6-0 voorspeld... :roll:

Ja,dit valt niet meer serieus te nemen.

YGA Avatar gebruiker
Aan'M

mwa...inmiddels 8x achter elkaar gewonnen. dus ik zit er telkens een stuk dichterbij dan menigeen hier op het forum :D
Laatst bijgewerkt door YGA op za jan 13, 2018 8:07 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Marco@Stein Geregistreerde gebruikers

YGA schreef:
mwa...inmiddels 8x achter elkaar gewonnen. dus ik zit er een stuk dichterbij dan menigeen hier op het forum :D

Winnen zeker,maar met je "walk over" iedere keer.

Volgende

Keer terug naar Nieuwsberichten