Forumoverzicht Nieuwsberichten Fortuna treft ploeg in vorm

Fortuna treft ploeg in vorm

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Bericht za feb 03, 2018 8:37 pm
Les Supporter

Marco, ik denk dat we allemaal graag willen promoveren. Ik denk ook dat we allemaal graag willen profiteren van het puntverlies van Nec. Blijft idd een feit dat we een laag budget hebben, misschien iets boven onze kwaliteit hebben gevoetbald en wat geluk hadden. Nu zit het even tegen.

Eens dat de ploeg beter heeft gevoetbald en dat dus ook kan. Ik had ook meer punten verwacht tegen deze drie. Dat ze deze periode met zn drieen bovenaan staan met 9 uit 3 zegt echter ook wel wat..

Bericht za feb 03, 2018 8:39 pm
Richard Coenen Avatar gebruiker
Supporter

Ik hoop van harte dat de selectie van Fortuna niks weg heeft van de reacties die hier over en weer naar elkaar toegegooid worden, want dan wordt het nog een lang en saai seizoen zonder enige creativiteit en verrassingen in het spel.

Bericht za feb 03, 2018 8:47 pm
Marco@Stein Geregistreerde gebruikers

Richard Coenen schreef:
Ik hoop van harte dat de selectie van Fortuna niks weg heeft van de reacties die hier over en weer naar elkaar toegegooid worden, want dan wordt het nog een lang en saai seizoen zonder enige creativiteit en verrassingen in het spel.

:lol:

Bericht za feb 03, 2018 11:03 pm
Big Ugly Head Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

En iedereen heeft het over Fortuna en NEC. Dadelijk worden die sjnaken uit 020 kampioen. Dat zou pas een grote nederlaag zijn voor het Nederlands betaald voetbal. Als wij het niet worden, dan liever NEC.
Fortuna, doe bès mien club.

Bericht za feb 03, 2018 11:15 pm
Richard Coenen Avatar gebruiker
Supporter

Nou jong Ajax kampioen en wij tweede mij hoor je niet klagen dan.

FortunaSC Sponsoren

Bericht za feb 03, 2018 11:54 pm
silvio62 Supporter

Mij ook niet hahaha

Bericht zo feb 04, 2018 3:17 am
Marco@Stein Geregistreerde gebruikers

Big Ugly Head schreef:
En iedereen heeft het over Fortuna en NEC. Dadelijk worden die sjnaken uit 020 kampioen. Dat zou pas een grote nederlaag zijn voor het Nederlands betaald voetbal. Als wij het niet worden, dan liever NEC.

Dat zie ik zeker heel makkelijk gebeuren.

Vorige

Keer terug naar Nieuwsberichten