Forumoverzicht Nieuwsberichten Feiten zijn goud, geruchten stront

Feiten zijn goud, geruchten stront

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Bericht do feb 01, 2018 12:26 pm
Panos Geregistreerde gebruikers

AT-AT schreef:
Pats schreef:
Dank voor de geweldig inhoudelijke bijdrage.

Enige doel van de post was om feiten bij elkaar te brengen in de enorme storm van negatieve geruchten. Geruchten die de club en haar imago schaden, evenals de betrokkenen rond de club. Hoe je het ook wend of keert, de feiten rond de prestaties van Sunday Oliseh, de beste trainer die deze club sinds de Bert van Marwijk heeft gezien, spreken immers voor zich.

Fijn ook dat je blijft terugkomen op het Radio 1 interview met Delait, die toch echt zei dat Fortuna "eigenlijk geen eigen identiteit" zou hebben en die en passant zowel Korotaev als Gün over 1 kam schreerde door ze samen te benoemen als "investeerders die niet door de KNVB onderzocht wilden worden", terwijl Isitan Gün wel degelijk zichzelf door de bond heeft laten onderzoeken. Delait sprak zeker ook niet uit dat er "geen enkele reden is om Fortuna als stabiele eredivisieclub te zien". Dit zijn allemaal letterlijke quotes van Delait, dus kan van aannames geen sprake zijn. Vraagtekens over m'n eigen interpretatie van die quotes zijn op zijn plek, maar daarmee kun je een letterlijke quote nog niet betitelen als aanname. Ga dan inhoudelijk in discussie over de interpretatie, over de quote zelf kan geen enkel misverstand bestaan.

Ach, waarom ook nog reageren op lui die louter uit zijn op persoonlijke aanval ipv inhoudelijke benadering... I rest my case.

Mwoah, zelfs over de "feiten" die je hierboven noemt kun je discussiëren. Zo is het bijvoorbeeld wel erg kort door de bocht om Oliseh te bestempelen als feit dat hij ervoor heeft gezorgd dat alles nu goed gaat. Heeft zeker een groot aandeel, maar ik denk dat intern veel meer dingen goed gaan nu die resulteren in het huidige positieve Fortuna. Voor de prestaties is Oliseh verantwoordelijk, maar voor het budget/spelers die komen/faciliteiten is de club verantwoordelijk.

Inhoudelijk heb ik al gereageerd op het Radio 1 interview, kun je gewoon teruglezen. Maar daar moet je dan wel enigszins objectief naar kunnen luisteren. Als het over de Limburgse media gaat, schiet bijna alles meteen in het verkeerde keelgat bij veel mensen. Wat maakt het overigens uit wat een Delait denkt over Fortuna als Eredivisie club of de identiteit? Het is nu, op dit moment, ook totaal onrealistisch om te Fortuna als een stabiele Eredivisie club te zien? Want het gat naar stabiel Eredivisie is gewoon +/- 8 miljoen meer per jaar, daar moet je een hoop sponsoren voor binnenhalen ;)

Ik kan me hier ook in vinden. Oliseh heeft zeker zijn aandeel in het succes van Fortuna. Met name op het gebied van spelers beter maken. Zijn voetbalvisie heeft dit team echt verder gebracht. Toch stoort het mij dat er mensen zijn die denken dat Fortuna niets meer voorstelt als Oliseh weg zou gaan. Ik ben ervan overtuigd dat het succes geen toeval is maar resultaat van structureel beter beleid.

Bericht do feb 01, 2018 12:31 pm
Rdorenberg Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Voor de mensen die twijfelen of Isitan Gün wel naar de Eredivsie wilt met Fortuna:

Mocht nu promotie worden afgedwongen, dan komt dat toch eigenlijk te vroeg?

‘Als je maar niet denkt dat we de kans laten lopen als die zich aandient. Zo’n kans moet je met beide handen aangrijpen, je weet nooit wanneer er weer één komt. Het vraagt veel van een organisatie. Je moet sneller stappen maken dan oorspronkelijk de bedoeling was. Maar zo flexibel moet je zijn. Dat gaat ons ook lukken als het zover komt.’
‘ stap voor stap en elke stap brengt ons verder ‘ Isitan Gün

Bericht wo feb 07, 2018 8:56 am
shef Aan'M

Goed stukje in de krant Guus Daniels, alias Pats!!!'
Hoe opzichtig :D

Bericht wo feb 07, 2018 5:54 pm
Sjors Geregistreerde gebruikers

Dus Pats is tevens "Guus D." op dit forum?

Bericht wo feb 07, 2018 6:30 pm
Don Leo Geregistreerde gebruikers

shef schreef:
Goed stukje in de krant Guus Daniels, alias Pats!!!'
Hoe opzichtig :D

Wat staat er dan in de krant? Ik lees dat rioolblad al jaren niet meer...

FortunaSC Sponsoren

Vorige

Keer terug naar Nieuwsberichten