Forumoverzicht Nieuwsberichten Fortuna verliest ook in Volendam

Fortuna verliest ook in Volendam

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Bericht wo feb 07, 2018 11:23 am
Johnie johnie Geregistreerde gebruikers

Marco@Stein schreef:
Ik moet zeggen ik vond jong az toen thuis ,qua spel niet slecht voetballen. Alleen benutte Fortuna toen de kansen,iets wat nu de laatste weken niet zo lekker loopt blijkbaar. Dus ook deze kan wel eens mis gaan. Ik zuie de ommekeer eerder thuis gebeuren dan in een uitwedstrijd. Al haalden ze bij az een puntje,dat zou nu al winst zijn.

Klopt idd. Marco, Jong AZ speelde zelfs de eerste helft beter vond ik, maar wij scoorden op de juiste momenten. Gezien de huidige vorm al zeker geen makkie

Bericht wo feb 07, 2018 5:12 pm
Marco@Stein Geregistreerde gebruikers

Don Leo schreef:
Guus D. schreef:
Zo te zien wordt hij in de nek gehijgd door MarcoStein. Hebben inmiddels wel stof voor een paar lijvige boekwerken op dit forum gedeponeerd. Denk dat je hun mening ook in 3 zinnen zou kunnen samenvatten.

Haha die duizenden berichten kunnen zelfs in 1 zin samengevat worden: Bij RDorenberg is het glas half vol, bij Marco@Stein half leeg. Overigens waardeer ik de bijdragen van beiden, het zorgt in elk geval voor een levendige discussie op het forum.

Streep je zelf ook nog niet weg! Dik 1500 is ook niet verkeert :lol: Maar de club leeft weer!!

Bericht wo feb 07, 2018 5:14 pm

Johnie johnie schreef:
Marco@Stein schreef:
Ik moet zeggen ik vond jong az toen thuis ,qua spel niet slecht voetballen. Alleen benutte Fortuna toen de kansen,iets wat nu de laatste weken niet zo lekker loopt blijkbaar. Dus ook deze kan wel eens mis gaan. Ik zuie de ommekeer eerder thuis gebeuren dan in een uitwedstrijd. Al haalden ze bij az een puntje,dat zou nu al winst zijn.

Klopt idd. Marco, Jong AZ speelde zelfs de eerste helft beter vond ik, maar wij scoorden op de juiste momenten. Gezien de huidige vorm al zeker geen makkie

Dus ik zie het niet rooskleurig in ondanks dat az ver onderaan staat. Kijk het ins niet onmogelijk,maar ze zitten niet bepaald in een lekkere flow nu. Misschien dat ze zich tegen mvv thuis weer kunnen herpakken,hopelijk.

Bericht wo feb 07, 2018 5:15 pm
Don Leo Geregistreerde gebruikers

Marco@Stein schreef:
Don Leo schreef:
Guus D. schreef:
Zo te zien wordt hij in de nek gehijgd door MarcoStein. Hebben inmiddels wel stof voor een paar lijvige boekwerken op dit forum gedeponeerd. Denk dat je hun mening ook in 3 zinnen zou kunnen samenvatten.

Haha die duizenden berichten kunnen zelfs in 1 zin samengevat worden: Bij RDorenberg is het glas half vol, bij Marco@Stein half leeg. Overigens waardeer ik de bijdragen van beiden, het zorgt in elk geval voor een levendige discussie op het forum.

Streep je zelf ook nog niet weg! Dik 1500 is ook niet verkeert :lol: Maar de club leeft weer!!

Haha, tnx, ik doe mijn best om jullie enigszins bij te houden :mrgreen:

Bericht wo feb 07, 2018 5:48 pm
Sjors Geregistreerde gebruikers

Kut ik moet opschieten tante donna haalt me bijna al in 1566.

FortunaSC Sponsoren

Bericht wo feb 07, 2018 5:51 pm
Don Leo Geregistreerde gebruikers

Sjors schreef:
Kut ik moet opschieten tante donna haalt me bijna al in 1566.

Haha ja Sjorsie, jij moet als RJC-fan natuurlijk wel regelmatig blijven posten in het RJC topic! :lol:

Bericht vr feb 09, 2018 10:57 pm
Rdorenberg Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Almere verloren, Telstar gelijk, Jong PSV verloren gisteren. Hopelijk kan Fortuna aanstaande maandag winnen zodat ze weer op 6 punten voorsprong komen van de concurrenten en kunnen we misschien weer naar boven kijken i.p.v. naar ondere. Uiteraard aanwezig in Alkmaar.
‘ stap voor stap en elke stap brengt ons verder ‘ Isitan Gün

Bericht vr feb 09, 2018 11:02 pm

Rdorenberg schreef:
Almere verloren, Telstar gelijk, Jong PSV verloren gisteren. Hopelijk kan Fortuna aanstaande maandag winnen zodat ze weer op 6 punten voorsprong komen van de concurrenten en kunnen we misschien weer naar boven kijken i.p.v. naar ondere. Zeer benieuwd of Fortuna weer eens gaat winnen.

Ja winst is zeer wenselijk nu,dan kun je ook nog naar boven blijven kijken en blijft het verschil maar 2 punten. Persoonlijk denk ik dat het geen winst word. Maar dat zegt mn gevoel.

Bericht vr feb 09, 2018 11:15 pm

Marco@Stein schreef:
Rdorenberg schreef:
Almere verloren, Telstar gelijk, Jong PSV verloren gisteren. Hopelijk kan Fortuna aanstaande maandag winnen zodat ze weer op 6 punten voorsprong komen van de concurrenten en kunnen we misschien weer naar boven kijken i.p.v. naar ondere. Zeer benieuwd of Fortuna weer eens gaat winnen.

Ja winst is zeer wenselijk nu,dan kun je ook nog naar boven blijven kijken en blijft het verschil maar 2 punten. Persoonlijk denk ik dat het geen winst word. Maar dat zegt mn gevoel.

Fortuna hoort daar gewoon van te winnen, maar dat ‘ gewoon’ telt nu even niet. Jong AZ staat niet voor niets bij de laatste 3 van de Jupiler. Ik gok op een gelijkspel. Hopelijk gaat Fortuna ons positief verassen.

Bericht vr feb 09, 2018 11:52 pm

Ja qua stand zouden ze moeten winnen van AZ. Maar er zit de klad in. En dan zijn uitwedstrijden niet ideaal om het tij te keren.

FortunaSC Sponsoren

Bericht za feb 10, 2018 12:24 am
vlinderstraatjes Geregistreerde gebruikers

dat j az laag staat zegt op het moment niets, ook zij doen het de laatste tijd beter, kijk naar Volendam, stonden ook lang stijf laatste, en ineens is het een team geworden, en zijn zij behoorlijk geklomen op de ranglijst, al verliezen zij vandaag wel. zo kan het nu ook met j az gaan, zeker niet onderschaten. en alweer krijgt Fortuna, voor de zoveelste keer dit seizoen de mogelijkheid om inte stapen naar boven en inderdaad gewoon weer bij winst,op 2 punten van de koploper NEC te komen, en dat, nadat je 3 wedstrijden achter elkaar verliest, nee hoor we zijn echt nog niet met bij de voeten op de grond vind ik. pas als je duikeld naar de midemoot staan we pas met beide voeten op de grond, we mogen nu nog droomen en zweven,bij deze stand op de ranglijst, tja een behoorlijke buffer opgebouwt voor de winter, dan kun je een mindere perioden, wat ieder team over komt in een seizoen, nog wel verdragen zolang dat niet te lang duurt.

Bericht za feb 10, 2018 12:30 am

vlinderstraatjes schreef:
dat j az laag staat zegt op het moment niets, ook zij doen het de laatste tijd beter, kijk naar Volendam, stonden ook lang stijf laatste, en ineens is het een team geworden, en zijn zij behoorlijk geklomen op de ranglijst, al verliezen zij vandaag wel. zo kan het nu ook met j az gaan, zeker niet onderschaten. en alweer krijgt Fortuna, voor de zoveelste keer dit seizoen de mogelijkheid om inte stapen naar boven en inderdaad gewoon weer bij winst,op 2 punten van de koploper NEC te komen, en dat, nadat je 3 wedstrijden achter elkaar verliest, nee hoor we zijn echt nog niet met bij de voeten op de grond vind ik. pas als je duikeld naar de midemoot staan we pas met beide voeten op de grond, we mogen nu nog droomen en zweven,bij deze stand op de ranglijst, tja een behoorlijke buffer opgebouwt voor de winter, dan kun je een mindere perioden, wat ieder team over komt in een seizoen, nog wel verdragen zolang dat niet te lang duurt.

Jong AZ heeft dan wel van Oss gewonnen maar daarvoor wonnen ze 9 wedstrijden niet, dus om te zeggen dat ze het de laatste tijd beter doen is niet waar. Volendam daarin tegen doen het wel beter. Hopelijk tankt Fortuna vertrouwen en winnen ze van AZ, zou fijn zijn richting Telstar NEC en MVV. Maandag kan wel eens cruciaal zijn.

Bericht za feb 10, 2018 12:51 am

wat ik wilde zegen is, dat het bij j az na die gewonnen wedstrijd tegen oss ineens kan gaan lopen, daarbij haalde ik het voorbeeld van Volendam aan.

Bericht za feb 10, 2018 1:01 am

wat ik wilde zegen is, dat het bij j az na die gewonnen wedstrijd tegen oss ineens kan gaan lopen, daarbij haalde ik het voorbeeld van Volendam aan.

Geen excuus, Fortuna moet gewoon winnen maandag. Als je van AZ niet wint, van wie moet je dan wel nog winnen komende weken? Voor Fortuna moet AZ de ideale tegenstander zijn om uit deze dip te komen.

FortunaSC Sponsoren

Bericht za feb 10, 2018 1:05 am

helemaal mee eens, Rdorenberg

Bericht za feb 10, 2018 2:17 am

Rdorenberg schreef:

Geen excuus, Fortuna moet gewoon winnen maandag. Als je van AZ niet wint, van wie moet je dan wel nog winnen komende weken? Voor Fortuna moet AZ de ideale tegenstander zijn om uit deze dip te komen.

Dat is waar. Az is een laagvlieger,als je de komende weken het tij zou moeten breken dan is het nu! Alleen heb ik er op dit moment nog niet het vertrouwen in.

Vorige

Keer terug naar Nieuwsberichten