Forumoverzicht Nieuwsberichten Kan Fortuna het tij keren?

Kan Fortuna het tij keren?

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Bericht di feb 13, 2018 4:21 pm
Sp33lfiets Geregistreerde gebruikers

Rdorenberg schreef:
YGA schreef:
telstar nec en mvv vegen de vloer met ons aan op dit moment. bespaar ons deze ellende en grijp in.

wie moet dan voor de groep, als Hofland nu nog niet wilt?

Zolang het een ervaren trainer is en niet een of andere 'beginner.'
Hebben nu 3 seizoenen op rij een beginner gehad. Tijd om een ervaren trainer aan het roer te zetten.
Remember yesterday, dream about tomorrow, but live today!

Bericht di feb 13, 2018 4:29 pm
RonB Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Wat is er loos zeg ,wat een kut wedstrijden spelen we nu .
En wat een wissels van oliseh ,met hutten en caldwell bv achter de hand bah bah .
Het lijkt net als er geen klik meer is tussen spelers-trainer .
Er moet beter gespeeld worden en punten gepakt worden .
Nu ingrijpen en het seizoen nog redden . PFFFFFF :oops: :oops:

Bericht di feb 13, 2018 4:39 pm
Don Leo Geregistreerde gebruikers

Hillanoff schreef:
Don Leo schreef:
Hillanoff schreef:
Sommige mensen uiten (verdekte) kritiek op anderen op één of ander forum, terwijl ze helemaal niet weten wat er precies speelt of hebben een eigen belang erbij. Wie is er laf / onprofessioneel????

Wees een kerel Hillanoff, en refereer direct aan mij ipv verdekte kritiek te uiten.

Mijn kritiek op Gün is niet verdekt, ik benoem immers namen en rugnummers.

wie de schoen past.......... (zouden meer mensen moet doen)

En, zit de schoen lekker?

Bericht di feb 13, 2018 4:40 pm

Sp33lfiets schreef:
Rdorenberg schreef:
YGA schreef:
telstar nec en mvv vegen de vloer met ons aan op dit moment. bespaar ons deze ellende en grijp in.

wie moet dan voor de groep, als Hofland nu nog niet wilt?

Zolang het een ervaren trainer is en niet een of andere 'beginner.'
Hebben nu 3 seizoenen op rij een beginner gehad. Tijd om een ervaren trainer aan het roer te zetten.

Tja, dan krijg je weer zo'n no-no als Hans de Koning of Gert Kruys die niets toevoegen...

Bericht di feb 13, 2018 5:01 pm

Don Leo schreef:

Tja, dan krijg je weer zo'n no-no als Hans de Koning of Gert Kruys die niets toevoegen...

Knap dat jij al weet dat het dan een van deze twee trainers wordt. Er zijn meerdere ervaren trainers dan alleen deze twee.

FortunaSC Sponsoren

Bericht di feb 13, 2018 5:06 pm
Rdorenberg Avatar gebruiker

Sp33lfiets schreef:
Don Leo schreef:

Knap dat jij al weet dat het dan een van deze twee trainers wordt. Er zijn meerdere ervaren trainers dan alleen deze twee.

De Koning zit bij RKC. Is lastig om nu een trainer te vinden die vrij is die nu geschikt zou zijn voor Fortuna. Dat mogen de experts me vertellen :mrgreen:
Laatst bijgewerkt door Rdorenberg op di feb 13, 2018 5:12 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
‘ stap voor stap en elke stap brengt ons verder ‘ Isitan Gün

Bericht di feb 13, 2018 5:08 pm

Sp33lfiets schreef:
Don Leo schreef:

Beter lezen, ik geef alleen 2 voorbeelden van het type trainer dat je dan weer zult krijgen. Misschien is Gert Aandewiel nog vrij. :lol:

Bericht di feb 13, 2018 5:54 pm

Don Leo schreef:
Sp33lfiets schreef:
Don Leo schreef:

Beter lezen, ik geef alleen 2 voorbeelden van het type trainer dat je dan weer zult krijgen. Misschien is Gert Aandewiel nog vrij. :lol:

Ook goed, Pietje Precies.
Knap dat jij al weet dat het dan een type trainer als dat wordt. Er zijn meerdere ervaren trainers dan alleen het type no-no.

Bericht di feb 13, 2018 7:32 pm
GeleanDeGekste Geregistreerde gebruikers

Wat jammer dat er in de winterstop geen andere coach voor de groep is gezet, Damn met een paar miljoen aan nieuwe spelers was je gepromoveerd.
*da zal vergaan, mvv onderaan, nooit met vvv samengaan, wij zingen nooit FC Limburg!

Bericht di feb 13, 2018 8:30 pm

Sp33lfiets schreef:
Don Leo schreef:
Sp33lfiets schreef:

Ook goed, Pietje Precies.
Knap dat jij al weet dat het dan een type trainer als dat wordt. Er zijn meerdere ervaren trainers dan alleen het type no-no.

Klopt, maar die komen niet naar Fortuna, zeker niet nu ze zien hoe Oliseh wordt behandeld.

FortunaSC Sponsoren

Bericht di feb 13, 2018 8:36 pm
AT-AT Avatar gebruiker

Don Leo schreef:
Klopt, maar die komen niet naar Fortuna, zeker niet nu ze zien hoe Oliseh wordt behandeld.

Dus Oliseh treft geen blaam?

Bericht di feb 13, 2018 8:45 pm

GeleanDeGekste schreef:
Wat jammer dat er in de winterstop geen andere coach voor de groep is gezet, Damn met een paar miljoen aan nieuwe spelers was je gepromoveerd

Dan hadden we Fortuna kunnen begraven. Vriendje van jacques opgenoord?

Bericht di feb 13, 2018 8:48 pm

AT-AT schreef:
Don Leo schreef:

Ik denk juist dat er wel veel trainers naar Fortuna willen komen. Ambitieuze club, ambitieuze eigenaar, geld om te investeren, en de Fortuna supporters die je weer naar het stadion kan krijgen.

Bericht di feb 13, 2018 8:54 pm

Rdorenberg schreef:
AT-AT schreef:
Don Leo schreef:

Ik denk juist dat er wel veel trainers naar Fortuna willen komen. Ambitieuze club, ambitieuze eigenaar, geld om te investeren, en de Fortuna supporters die je weer naar het stadion kan krijgen.

Geld om te investeren? :roll:

FortunaSC Sponsoren

Bericht di feb 13, 2018 8:55 pm

AT-AT schreef:
Don Leo schreef:

Dat zijn jouw woorden.

Bericht di feb 13, 2018 9:52 pm
AT-AT Avatar gebruiker

Don Leo schreef:
AT-AT schreef:

Dat zijn jouw woorden.

En het zijn alleen jouw woorden tegen Gün :roll:

Bericht di feb 13, 2018 10:23 pm

AT-AT schreef:
Don Leo schreef:
Dat zijn jouw woorden.

En het zijn alleen jouw woorden tegen Gün :roll:

Beide partijen treft blaam, het is doodzonde dat hier weer zo onprofessioneel mee om wordt gegaan door de club. Bouw je net weer wat krediet op door de sportieve prestaties, wordt het binnen een paar weken weer volledig verspeeld.

Bericht di feb 13, 2018 10:39 pm
Richard Coenen Avatar gebruiker
Supporter

#samennaoveure einde bericht geldt voor heel intern Fortuna en technische staf plus spelers.

Bericht di feb 13, 2018 10:40 pm
Achter Fortuna Geregistreerde gebruikers

Ik denk juist Rdorenberg dat er weinig meer te investeren is anders was Oliseh in deze onhoudbare situatie al lang ontslagen. Ik denk dat Oliseh een vet contract heeft met dito afkoopsom hetgeen met misschien andere eventuele zaken nog overbrugd dient te worden.
In mijn ogen gewoon een geldkwestie zoals zo vaak. Ik kan er mij niets anders bij voorstellen door het dralen van Gun. Normaal is het mijns inziens einde oefening bij een BVO met geld. Desondanks denk ik dat Oliseh ondanks zijn fantastische resultaten voor de winter door zijn negatieve houding van de laatste tijd binnenkort de laan uitvliegt. Het kan zo niet langer im mijn ogen.

Bericht di feb 13, 2018 10:57 pm
Pats Geregistreerde gebruikers

De pot verwijt de ketel. De tweets van Gün zijn in mijn ogen net zo laakbaar dan het openlijk afvallen en het niet coachen van zijn spelersgroep door Oliseh.

Eén ding blijft ondanks alle ontwikkelingen van het afgelopen jaar blijkbaar gewoon hetzelfde: het kan niet eens gewoon rustig zijn als het goed gaat. Nee, dan moet er weer alles gedaan worden om de positieve vibe binnen de kortste keren om zeep te helpen. Met als gevolg dat je dadelijk gewoon weer 1500 man in het stadion hebt zitten. Jammer, maar een groot deel goodwill is alweer verspeeld.

Eigen schuld, dikke bult. Voor alle betrokkenen, incl. Gün en Oliseh.

VorigeVolgende

Keer terug naar Nieuwsberichten