Forumoverzicht Nieuwsberichten Fortuna sittard stelt Sunday Oliseh op non-actief.

Fortuna sittard stelt Sunday Oliseh op non-actief.

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

from the wilderness Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Franco Zennaro schreef:
Nee. Fortuna is vrij om zelf te bepalen wie waar werkt. Daarom gaan ze nu naar de arbitragecommissie. Ze willen de arbeidsovereenkomst ontbinden om dus niet langer de zonnekoning op de loonlijst hebben.

Nee hoor zo makkelijk gaat dit niet !!

Franco Zennaro Avatar gebruiker

Met sec de extreem lasterlijke opmerking van Oliseh dat zijn werkgever criminele activiteiten ontplooit is m.i. onweerlegbaar sprake van een onherstelbare arbeidsverhouding. Dat zal snel vast komen te staan, de vraag is alleen of en hoeveel vergoeding onze zonnekoning gaat krijgen. Gezien de beperkte loopduur lijkt me een vergoeding tot einde aovk afdoende. Indien Fortuna contract tussentijds heeft verlengd zal de prijs max tot einde contract zijn.

Franco Zennaro Avatar gebruiker

from the wilderness schreef:
Franco Zennaro schreef:
Nee. Fortuna is vrij om zelf te bepalen wie waar werkt. Daarom gaan ze nu naar de arbitragecommissie. Ze willen de arbeidsovereenkomst ontbinden om dus niet langer de zonnekoning op de loonlijst hebben.

Jawel, gewoon loon doorbetalen en je doet als werkgever niets verkeerd.

jori Aan'M

Rdorenberg schreef:
Wat wil je met die lap tekst nu zeggen?

Dat er van alles kan gebeuren, lees laatste blok stel je voor OLISEH moet terug genomen worden, assistent Hofland zou zo maar kunnen ?????

Geloof je dit zelf? Volkomen hypothetisch; Oliseh heeft helemaal niks fout gedaan en is onterecht door Gun op non-actief gezet. Denk je echt dat de uitspraak van de rechter dan gaat zijn "Gun, niet meer doen jongen. Handje geven en nu weer lief zijn voor elkaar."?
Als de arbeidsrelatie al niet onwerkbaar was dan is die dat wel geworden nadat hij op non-actief werd gesteld, ongeacht of Fortuna of Oliseh gelijk heeft in dit conflict. Oliseh terug op zijn oude positie (of welke positie binnen de club dan ook) is dus niet werkbaar. Als Oliseh in het gelijk wordt gesteld zal hij dus hooguit geld moeten krijgen.
Don Leo schreef:
Als je serieus mee wil doen voor het linkerrijtje is de selectie inderdaad te smal.

Marco@Stein schreef:
En die [selectie] is gewoon niet compleet om mee te doen voor de play offs is mijn mening.

Sunday Oliseh schreef:
God is Great!

vlinderstraatjes Geregistreerde gebruikers

dat klopt From The. je moet een sterk verhaal hebben, daarbij komt ook mog eens dat Oliseh niet weg wil. we zullen zien. vanavond andere koek, winnen met 6000 suporters moet dat kunnen. aan hem. :mrgreen:

FortunaSC Sponsoren

Rdorenberg Avatar gebruiker

Franco Zennaro schreef:

Laten we gewoon wachten tot de 20ste. We weten niet wat in het dossier van Fortuna staat, wie gaat getuigen en waar oliseh nog mee aankomt.
‘ stap voor stap en elke stap brengt ons verder ‘ Isitan Gün

from the wilderness Avatar gebruiker

Franco Zennaro schreef:
Franco Zennaro schreef:

Jawel, gewoon loon doorbetalen en je doet als werkgever niets verkeerd.

Ja dat zou dan betekenen dat hij wint, en de club weer financieel de klos is denk niet dat dit de bedoeling is van het geheel !!

vlinderstraatjes schreef:
dat klopt From The. je moet een sterk verhaal hebben, daarbij komt ook mog eens dat Oliseh niet weg wil. we zullen zien. vanavond andere koek, winnen met 6000 suporters moet dat kunnen. aan hem. :mrgreen:

Dat oliseh wilt terug keren is gewoon een lulverhaal om geld mee te krijgen tijdens de zaak en niets anders. . Hier een stukje van oliseh van 3.5 week geleden.

Bent u boos of teleurgesteld?
'Misschien beide een beetje. Maar ook misschien wel opgelucht. Ik wilde niet verder bij Fortuna Sittard. Ik wil geen deel uitmaken van illegale praktijken.Ik kan geen details geven, want de zaak ligt bij advocaten. Sorry daarvoor, ik hoop dat iedereen respecteert dat ik er nu niet inhoudelijk op kan ingaan. Wat ik wel kan zeggen is dat ik op mijn leeftijd en met mijn loopbaan niet het risico wil lopen betrokken te raken bij zaken die niet deugen. Ik heb me in heel mijn leven nooit met illegale praktijken ingelaten en dat doe ik nu ook niet. Daar pas ik voor.'
Laatst bijgewerkt door Rdorenberg op ma maart 12, 2018 5:02 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

BerichtThis post was deleted by Snotter on ma maart 12, 2018 8:30 pm.

vlinderstraatjes Geregistreerde gebruikers

Rdoorenberg. dat weet ik ook hoor, ik zeg alleen dat Oliseh dat wil, ik snap ook wel dat ie geld wil. terug zal ie hoe dan ook niet meer komen, met zijn ilegale activitijten, uitspraken.

FortunaSC Sponsoren

BerichtThis post was deleted by Snotter on ma maart 12, 2018 8:30 pm.

Snotter Avatar gebruiker
Moderator

Oliseh wordt gewoon de nieuwe trainer van R*da, die wil alleen geld zien. Oh en ook hier lief zijn voor elkaar.....
op naar de ere!

De Sokkenverkoper Avatar gebruiker

OLiseh wil idd niet terug dat gene wat die vertelde bij Kees was puur om zijn carrierre te redden,zovan dit heb ik allemaal daar in Sittard neergezet.De vraag is alleen, want ik kan je nu al vast zeggen,dat Oliseh en zijn advocaten tegenover arbitragecommissie ook niet gaat uitweiden waar hij op doelde wat betreft illegale praktijken,want dat moet die dan ook onderbouwen en bewijzen.En als die dit niet kan,snijd die zich meteen al in zijn vingers. Maar dan is de vraag wat die erna gaat doen naar media over Fortuna.

De Sokkenverkoper schreef:
OLiseh wil idd niet terug dat gene wat die vertelde bij Kees was puur om zijn carrierre te redden,zovan dit heb ik allemaal daar in Sittard neergezet.De vraag is alleen, want ik kan je nu al vast zeggen,dat Oliseh en zijn advocaten tegenover arbitragecommissie ook niet gaat uitweiden waar hij op doelde wat betreft illegale praktijken,want dat moet die dan ook onderbouwen en bewijzen.En als die dit niet kan,snijd die zich meteen al in zijn vingers. Maar dan is de vraag wat die erna gaat doen naar media over Fortuna.

Ook al laat Oliseh zich tijdens de zaak niet uit over illegale praktijken, dan zal Fortuna daar wel mee komen. Als Oliseh het niet kan onderbouwen en kan bewijzen dan heeft hij een probleem denk ik zo. Dat hij het anders bedoeld dan wat hij zegt doet er niet aan toe. Ook de opmerking over ex verzorger Lemmens kun je je vraagtekens bij zetten. Wat een antwoord’ als ik dat gedaan zou hebben dan zou ik gearresteerd worden, dat is europa’. Dat het maar snel 20 maart is.

FortunaSC Sponsoren

De Sokkenverkoper Avatar gebruiker

Rdorenberg schreef:
De Sokkenverkoper schreef:

Ook al laat Oliseh zich tijdens de zaak niet uit over illegale praktijken, dan zal Fortuna daar wel mee komen. Als Oliseh het niet kan onderbouwen en kan bewijzen dan heeft hij een probleem denk ik zo. Dat hij het anders bedoeld dan wat hij zegt doet er niet aan toe. Ook de opmerking over ex verzorger Lemmens kun je je vraagtekens bij zetten. Wat een antwoord’ als ik dat gedaan zou hebben dan zou ik gearresteerd worden, dat is europa’. Dat het maar snel 20 maart is.

lijkt me wel slim ja. Ik had wel verwacht dat ze bij inside lieten vallen dat Hans zich weer eens kort liet houden door Jansma aan tafel,maar denk dat ze uit respect voor Kraaij maar niks meer erover gezegd hebben.Uiteindelijk was het ook een nietszeggende interview van Oliseh.

Ik ben zéér benieuwd wat we morgen te horen krijgen. Zaak zou eigenlijk om 18.00 zijn maar is vervroegd naar 16.00, zal wel een lange zitting worden. Iemand van Fortuna SC wat aanwezig is?

Sjors Geregistreerde gebruikers

Rdorenberg schreef:
Ik ben zéér benieuwd wat we morgen te horen krijgen. Zaak zou eigenlijk om 18.00 zijn maar is vervroegd naar 16.00, zal wel een lange zitting worden. Iemand van Fortuna SC wat aanwezig is?

Denk niet veel...Hij heeft iets gezegd dan zal ie mss excuses aanbieden of zeggen iets anders te bedoelen etc. maar daar krijg je echt geen straf voor. mensen schelden elkaar dagelijks de huid vol met nog wel veel ernstigere bewoordingen.... Wil je die allemaal gaan aanklagen heb je rechters te kort :D

P.S.
Dan ga ik Don Leo ook gelijk aanklagen binnenkort.

paultje Geregistreerde gebruikers

daar gaat het morgen niet om. Morgen wordt bepaald of Oliseh zonder vergoeding ontslagen mag worden. Niet meer en niet minder. Ik weet niet of de uitspraak zelfde dag is. Bij rechtspraken is dat niet zo maar dit is net wat anders.

Don Leo Geregistreerde gebruikers

Sjors schreef:
Rdorenberg schreef:

Denk niet veel...Hij heeft iets gezegd dan zal ie mss excuses aanbieden of zeggen iets anders te bedoelen etc. maar daar krijg je echt geen straf voor. mensen schelden elkaar dagelijks de huid vol met nog wel veel ernstigere bewoordingen.... Wil je die allemaal gaan aanklagen heb je rechters te kort :D

P.S.
Dan ga ik Don Leo ook gelijk aanklagen binnenkort.

Als beledigen strafbaar was dan zat jij nu levenslang vast kerel :mrgreen:

Loos Avatar gebruiker
Supporter

Rdorenberg schreef:

Ik ben in Bunnik vanmiddag, op tien minuten afstand, maar ga 16 uur niet redden. Verder is de club aanwezig en dus waarschijnlijk ook ons (Fortunasc) RVC-lid. Ik verwacht niet vandaag al een vonnis overigens.

VorigeVolgende

Keer terug naar Nieuwsberichten