Forumoverzicht Nieuwsberichten Fortuna sittard stelt Sunday Oliseh op non-actief.

Fortuna sittard stelt Sunday Oliseh op non-actief.

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Les Supporter

Opzouten en einde trainerscarriere. Het had mooier voor je kunnen zijn Sunday. doei!

Dennis the Menace Avatar gebruiker
Supporter

Afbeelding

Achter Fortuna Geregistreerde gebruikers

Volgens Gun op Fox Sports hoeft Fortuna maar 90000 euro aan Oliseh te betalen. Ongeveer 1,5 jaar alaris.

Rdorenberg Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

‘ stap voor stap en elke stap brengt ons verder ‘ Isitan Gün

Snotter Avatar gebruiker
Moderator

Gelezen toch verliest fortuna maar niet alles. Er wordt mínder betaald dan gevorderd. Die mail over cash betaling is wel gevaarlijk.
op naar de ere!

FortunaSC Sponsoren

De Sokkenverkoper Avatar gebruiker

Snotter schreef:
Gelezen toch verliest fortuna maar niet alles. Er wordt mínder betaald dan gevorderd. Die mail over cash betaling is wel gevaarlijk.

Tja maar als idd dit bedrag is verrekend met salaris op loonstrook dan valt het nog uit te leggen.

Verder die dossier gelezen,nouja het was voor ons ook een vraagteken waarom zo iemand nog contract verlengen.Stond nog net niet in Oliseh is een lul en dat hadden jullie in Mei 2017 al kunnen weten.

Sjors Geregistreerde gebruikers

Dennis the Menace schreef:
Afbeelding

Hoe krijg je die afbeelding zo erop.
Ik zie verder overal alleen een link van een afbeelding bij andere posts. Bij jou komt gelijk de afbeelding in beeld. Beter.

+1

Ivanhooo Avatar gebruiker
Supporter

Ik ben toch blij dat we van die Oliseh af zijn. Zie hier zijn nieuwe betoog.

http://www.sundayoliseh.tv/what-the-cou ... lly-means/
ZITTERD TILL WE DIE

GeleanDeGekste Geregistreerde gebruikers

Bye Oliseh! En nu kampioen worden met betere trainers!
*da zal vergaan, mvv onderaan, nooit met vvv samengaan, wij zingen nooit FC Limburg!

CACA Avatar gebruiker
Aan'M

from the wilderness schreef:
Beste Don ga met deze man niet bekvechten want zijn Gun aanhangers die zo wie zo de deksel nog op hun neus krijgen voor dit seizoen ten einde is geloof me maar !! weten echt niet wat er speelt .

Hoi from the wilderness,

Krijgen we die deksel voor of na de huldiging op onze neus?

Groeten,

CACA

FortunaSC Sponsoren

Snotter Avatar gebruiker
Moderator

CACA schreef:
Beste Don ga met deze man niet bekvechten want zijn Gun aanhangers die zo wie zo de deksel nog op hun neus krijgen voor dit seizoen ten einde is geloof me maar !! weten echt niet wat er speelt .

Hoi from the wilderness,

Groeten,

CACA

moet dit nu er is zoveel gebek vecht het is een feestdag vandaag.
Laatste twee ochtende wakker en even het nieuws controleren of het echt wel klopt dat we gepromoveerd zijn. Blijft onwerkelijk.
op naar de ere!

Les Supporter

CACA schreef:

Hoi from the wilderness,

Groeten,

CACA

:lol: :lol: :lol: :lol:

Horen we na alle negatieve voorspellingen niet dood en begraven te zijn? Rechterrijtje, dipjes, lijken in de kast. :lol:

Snotter Avatar gebruiker
Moderator

Les schreef:
CACA schreef:

Hoi from the wilderness,

Groeten,

CACA

:lol: :lol: :lol: :lol:

Horen we na alle negatieve voorspellingen niet dood en begraven te zijn? Rechterrijtje, dipjes, lijken in de kast. :lol:

Ik ben nog steeds aan het wachten op de inlossing van de eerste weddenschap inclusief foto's
op naar de ere!

JordyW Geregistreerde gebruikers

Vandaag is de laatste dag dat Sunday "in dienst" is van Fortuna!

FortunaSC Sponsoren

BerichtThis post was deleted by Kuppes on di mei 01, 2018 2:53 pm.

Rdorenberg Avatar gebruiker

20JUL2018 FORTUNA SITTARD WINT OOK TWEEDE PROCEDURE VAN SUNDAY OLISEH
Recentelijk startte voormalig hoofdcoach Sunday Oliseh een arbitrageprocedure tegen Fortuna Sittard waarin hij een promotiebonus claimde. Nadat eerder al door de Arbitragecommissie van de KNVB in haar vonnis van 5 april jl. werd uitgesproken dat Sunday Oliseh definitief niet kon terugkeren in zijn functie als coach bij Fortuna én zijn vordering werd afgewezen door de commissie vanwege een te verstoorde arbeidsrelatie, is Fortuna ook in deze tweede arbitrageprocedure volledig in het gelijk gesteld.

In deze tweede arbitrageprocedure meende Oliseh recht te hebben op een bonus van EUR 100.000,- vanwege het feit dat Fortuna Sittard het afgelopen seizoen gepromoveerd is naar de Eredivisie. Tijdens de mondelinge behandeling (woensdag 4 juli jl.) in Zeist voerde de advocate van Oliseh aan dat Oliseh recht had op deze ‘promotiebonus’ van EUR 100.000,- omdat dit als zodanig, zonder nadere condities, in zijn arbeidsovereenkomst was opgenomen.

Namens Fortuna Sittard voerde advocaat Frans de Weger aan dat in het eerste arbitrale vonnis van 5 april reeds was vastgesteld door de Arbitragecommissie dat Oliseh geen recht had op deze bonus, mede vanwege het eerder vastgestelde verwijtbare handelen aan de kant van Oliseh. De Arbitragecommissie onderschreef dit standpunt namens Fortuna ten volle en heeft dan ook deze nieuwe vordering van Oliseh afgewezen. Daarnaast is Oliseh veroordeeld tot het betalen van de kosten van deze tweede procedure.

Fortuna Sittard is blij dat ook deze zaak in zijn voordeel is uitgevallen. De club had de “kwestie Oliseh” al achter zich gelaten en had de focus volledig verlegd naar het nieuwe seizoen. Met het vonnis in deze tweede zaak kan nu definitief een streep gezet worden onder deze vervelende en langslepende affaire. De sfeer in de spelersgroep is inmiddels zoals deze behoort te zijn en de club kijkt dan ook met veel vetrouwen uit naar het komende seizoen in de Eredivisie.

‘ stap voor stap en elke stap brengt ons verder ‘ Isitan Gün

jori Aan'M

Rdorenberg schreef:
20JUL2018 FORTUNA SITTARD WINT OOK TWEEDE PROCEDURE VAN SUNDAY OLISEH

Goeie zaak!

God is Great!
Don Leo schreef:
Als je serieus mee wil doen voor het linkerrijtje is de selectie inderdaad te smal.

Marco@Stein schreef:
En die [selectie] is gewoon niet compleet om mee te doen voor de play offs is mijn mening.

Sunday Oliseh schreef:
God is Great!

Les Supporter

Ik neem aan dat Don Leo nog in cassatie gaat?

forza_74 Geregistreerde gebruikers

Les schreef:
Ik neem aan dat Don Leo nog in cassatie gaat?

:lol: :lol: :lol: +1

Franco Zennaro Avatar gebruiker

siert wel zn narcisme om dit te claimen

VorigeVolgende

Keer terug naar Nieuwsberichten