Forumoverzicht Nieuwsberichten Fortuna wint weer van Mvv: 3-0 !!!!

Fortuna wint weer van Mvv: 3-0 !!!!

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Bericht wo maart 07, 2018 11:12 am
hepani Geregistreerde gebruikers

Mvv viel me ook zwaar tegen..maar ik denk dat iedereen dat vond.
Maar...waardoor?
Ja...dankzij Fortuna die vanaf het begin goed in de wedstrijd zaten en MVV ook geen minuut het gevoel gaven dat er iets te halen was (voetballend).
Hopelijk kunnen ze dit vaker opbrengen!

Bericht wo maart 07, 2018 11:18 am
from the wilderness Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Heb niets met Mvv!! maar als je hele jaar op kunstgras voetbalt en dan op dit veld moet spelen dan kun je er van op aan dat je problemen hebt en dat was heel goed te zien want wie Mvv vorige week heeft zien spelen vreesde je toch dat het zomaar effe gewonnen pot was voor ons realistisch gezien .
Je zag van die goede pot van hun vorige week totaal niets meer terug bij Mvv ben in ieder geval blij met deze 3 punten verdiend en geweldige pot voetbal !!

Bericht wo maart 07, 2018 11:33 am
wumke Avatar gebruiker
Supporter

Schei toch uit met dat gelul dat MVV slecht was. Fortuna speelde een berepartij. Bij de strot pakken en niet meer loslaten. Beste teamprestatie van dit seizoen. En gelukkig hebben wij spelers die willen werken op onze Limburgse klei.

Bericht wo maart 07, 2018 11:35 am
smeets Geregistreerde gebruikers

Als het maar niet eenmalig is.
Wanneer ze eindhoven en de graafschap pakken gaan we nog echt meedoen

Bericht wo maart 07, 2018 11:51 am
Marco@Stein Geregistreerde gebruikers

wumke schreef:
Schei toch uit met dat gelul dat MVV slecht was. Fortuna speelde een berepartij. Bij de strot pakken en niet meer loslaten. Beste teamprestatie van dit seizoen. En gelukkig hebben wij spelers die willen werken op onze Limburgse klei.

mvv was niet slecht,maar vielen wel behoorlijk tegen. Had van mvv veel meer weerstand verwacht vooraf,maar was geen moment onder de indruk van hun spel. En het kwam ook vrij weinig dreigend over. En 100% waar Fortuna speelde een hele goede partij. 1 van de betere dit seizoen.

FortunaSC Sponsoren

Bericht wo maart 07, 2018 11:57 am

from the wilderness schreef:
Heb niets met Mvv!! maar als je hele jaar op kunstgras voetbalt en dan op dit veld moet spelen dan kun je er van op aan dat je problemen hebt en dat was heel goed te zien want wie Mvv vorige week heeft zien spelen vreesde je toch dat het zomaar effe gewonnen pot was voor ons realistisch gezien .
Je zag van die goede pot van hun vorige week totaal niets meer terug bij Mvv ben in ieder geval blij met deze 3 punten verdiend en geweldige pot voetbal !!

Ik vind dat altijd zo zoeken naar excuses,het veld. Zeker het is heel slecht. Maar het lijkt me toch voor beide teams. Daarbij komt je voetbalt uit en thuis en in de uitwedstrijden zijn overal andere omstandigheden dan thuis dat is voor iedere club zo,dat weet je. Dus dat is te simpel,het veld.

Bericht wo maart 07, 2018 11:59 am
Don Leo Geregistreerde gebruikers

Marco@Stein schreef:

Ik vind dat altijd zo zoeken naar excuses,het veld. Zeker het is heel slecht. Maar het lijkt me toch voor beide teams. Daarbij komt je voetbalt uit en thuis en in de uitwedstrijden zijn overal andere omstandigheden dan thuis dat is voor iedere club zo,dat weet je. Dus dat is te simpel,het veld.

Fortuna heeft dik verdiend gewonnen maar het veld is echt een aanfluiting, straalt negatief af op de club. Hopelijk wordt daar na afloop van het seizoen eindelijk écht een keer iets aan gedaan.

Bericht wo maart 07, 2018 12:06 pm
vlinderstraatjes Geregistreerde gebruikers

Don Leo, het grasveld word in de zomerstop vervangen voor een nieuwe, had Isitan Gun al eerder laten weten.

Bericht wo maart 07, 2018 12:15 pm

Don Leo schreef:
Marco@Stein schreef:

Fortuna heeft dik verdiend gewonnen maar het veld is echt een aanfluiting, straalt negatief af op de club. Hopelijk wordt daar na afloop van het seizoen eindelijk écht een keer iets aan gedaan.

Klopt,maar dat is al jaren zo. Vind niet dat excuses moeten worden gezocht bij verlies. Want als het veld super was geweest dan had fortuna daar ook profijt bij gehad.

Bericht wo maart 07, 2018 12:28 pm
Don Leo Geregistreerde gebruikers

vlinderstraatjes schreef:
Don Leo, het grasveld word in de zomerstop vervangen voor een nieuwe, had Isitan Gun al eerder laten weten.

Goed nieuws, hopelijk kan dan ook veldverwarming hersteld worden en drainage verbeterd worden. Dan moet het toch wel lukken om een goede grasmat te hebben.

FortunaSC Sponsoren

Bericht wo maart 07, 2018 1:28 pm
Obsession Supporter

Die veldverwarming moet toch zo langzaam gemaakt worden met de eredivisie in het zicht :?

Bericht wo maart 07, 2018 4:20 pm
vlinderstraatjes Geregistreerde gebruikers

dan kan er even ook een nieuwe beeldbording komen, waarin je levensgroot het doelpunt kunt aankondigen, wie weet?

Bericht wo maart 07, 2018 6:13 pm
rambo1990 Avatar gebruiker

Het beste zal uiteraard zijn om de drainage én de veldverwarming én een hybride veld te maken (dus grasmat verstevigd met kunstgras. Maargoed, dat is een geldkwestie waar wij als supporters geen kijk op (zullen) hebben.
Het team dat de minste fouten maakt wint de wedstrijd!

Bericht do maart 08, 2018 8:55 pm
Ragnar Sittard blok Avatar gebruiker

Boh...wat heb ik genoten van Fortuna, bezieling, veel lopen zonder bal, continu aanvallen...een goede keeper...alles klopte...heerlijke avond gehad :) :)

Bij dat Larsje Hutten in de basis stond, was niet meer zo een fan van Dianessy, maar boh wat speelde die ook een top wedstrijd.

Als ze dit kunnen vasthouden...is alles mogelijk! :)

FortunaSC Sponsoren

Bericht do maart 08, 2018 9:58 pm
Dannie Geregistreerde gebruikers

Don Leo schreef:

Goed nieuws, hopelijk kan dan ook veldverwarming hersteld worden en drainage verbeterd worden. Dan moet het toch wel lukken om een goede grasmat te hebben.

Waarom heeft iedereen het over veldverwarming. Maak een tent systeem zoals Wimbledon en hitte kanonnen eronder. Veld verwarming is duur in aanleg, onderhoud en exploitatie. Voor die 2 maal per jaar (als je die al haalt) dat het nodig is.

Bericht do maart 08, 2018 10:42 pm
jori Aan'M

Dannie schreef:
Don Leo schreef:

Waarom heeft iedereen het over veldverwarming. Maak een tent systeem zoals Wimbledon en hitte kanonnen eronder. Veld verwarming is duur in aanleg, onderhoud en exploitatie. Voor die 2 maal per jaar (als je die al haalt) dat het nodig is.

Waarom wilt iedereen in godsnaam voor de mussen lopen te stoken met veldverwarming of tenten of weet ik veel wat? Die paar keer dat het vriest de wedstrijd gewoon aflassen. De dagen dat je veldverwarming of wat dan ook nodig hebt doe je de supporter toch al geen echt plezier met een wedstrijd door te laten gaan (als het gras het al te koud heeft voor de wedstrijd dan staat de fan ook aardig te onderkoelen). Buiten het feit dat het natuurlijk volstrekt belachelijk en toch wel het toppunt van decadentie is om 1,5 uur simpel entertainment zo'n verwarming god weet hoe lang te laten stoken. Niet echt milieubewust zeg maar.
Don Leo schreef:
Als je serieus mee wil doen voor het linkerrijtje is de selectie inderdaad te smal.

Marco@Stein schreef:
En die [selectie] is gewoon niet compleet om mee te doen voor de play offs is mijn mening.

Sunday Oliseh schreef:
God is Great!

Bericht di maart 13, 2018 9:15 am
Richard Coenen Avatar gebruiker
Supporter

Ligt het aan mij maar hoe kan het dat die Martina beide wedstrijden na Fortuna heeft gespeeld terwijl hij rood kreeg? Of heb ik iets gemist.

Bericht di maart 13, 2018 9:17 am
Les Supporter

Nu je het zegt..

Edit: ik zie nu op internet dat het een tweeling is. Snapte al niet waarom er soms Shermar werd gezegd en soms Shermaine :lol:
Zal dus de andere Martina zijn geweest.

Bericht di maart 13, 2018 10:23 am
Loos Avatar gebruiker
Supporter

Richard Coenen schreef:
Ligt het aan mij maar hoe kan het dat die Martina beide wedstrijden na Fortuna heeft gespeeld terwijl hij rood kreeg? Of heb ik iets gemist.

Haha serieus? :lol: Ze lijken wel er veel op elkaar die tweelingen ja ;)

Bericht di maart 13, 2018 10:54 am
Richard Coenen Avatar gebruiker
Supporter

Ok dan zal het daaraan liggen haha ja ben niet zo bekend met die spelertjes uit mestreech.

Vorige

Keer terug naar Nieuwsberichten