Forumoverzicht Nieuwsberichten Keert Fortuna terug in titelrace?

Keert Fortuna terug in titelrace?

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Bericht za maart 10, 2018 5:28 pm
Jelle92FSC Supporter

Rdorenberg schreef:
Don Leo schreef:
Onderschat de rol van Braga niet. Ik ben een aantal trainingen gaan kijken en Braga geeft uitstekende aanwijzingen. Bovendien is hij erg belangrijk in de communicatie met de Portugese jongens, die functioneren nu weer goed.

Vidigal-Santos-Pinto zitten op de bank, wat bedoel je dan dat ze goed functioneren?

Dus als jongens op de bank zitten functioneren ze niet meer goed?

Askovski functioneert ook niet :lol:
save water drink beer

Bericht za maart 10, 2018 5:47 pm
hepani Geregistreerde gebruikers

Hans Kraay vond Santos echt wel een goede keeper die veel rust uitstraalde. Heeft ie destijds op tv gezegd.
Echter laatst zei hij idd dat Santos niks was.

Toen hij Santos wel goed vond, was ik al niet gecharmeerd can Santos.

Kraay denkt ook dat Schuurs te langzaam is voor Ajax...ik wist niet dat Schuurs op half jaar tijd de helft minder snel is geworden, want toen was het wel goede aankoop.

Ik vind Kraay geweldig maar soms word ik ook erg moe van hem.
Klopt dat Schuurs niet zo speelt als de eerste maanden..

Bericht za maart 10, 2018 5:56 pm
Don Leo Geregistreerde gebruikers

Rdorenberg schreef:
Don Leo schreef:
Onderschat de rol van Braga niet. Ik ben een aantal trainingen gaan kijken en Braga geeft uitstekende aanwijzingen. Bovendien is hij erg belangrijk in de communicatie met de Portugese jongens, die functioneren nu weer goed.

Vidigal-Santos-Pinto zitten op de bank, wat bedoel je dan dat ze goed functioneren?

Jij vindt Semedo niet goed functioneren? Beste man op het veld gisteren.

Bericht za maart 10, 2018 6:05 pm
vlinderstraatjes Geregistreerde gebruikers

zou mooi zijn als,Claudio Braga en Kevin Hofland dit vast houden, met hun team, alles is weer levend, iedereen staat weer op scherp, minimaal 6000 tot 6500 man op de banken maandag schat ik. voor de maandag een leuk aantal. persoonljk vind ik dit voedbal mooier en verasender, wat Brage en hofland met hun team laten zien. er zit veel meer diepgang en créativiteid in. het is zo gevarieerd dat dit voor een tegenstander lastig is om tegen te spelen. geweldig... 28 wedstrijden gespeeld, 52 punten, en dan heb ik nog 13 punten in de buffer, ik heb voor de competitie, voorspeld dat wij 60 punten zouden hallen, op bases van de uitslagen die ik heb voorgeprogrammeert, wat betreft alle wedstrijden van ons team. daar gaan we dus ver boven komen, als het zo doorgaat met ons team.

Bericht za maart 10, 2018 6:11 pm
Rdorenberg Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Don Leo schreef:
Rdorenberg schreef:
Don Leo schreef:

Jij vindt Semedo niet goed functioneren? Beste man op het veld gisteren.

Semedo is een topper. Vidigal helaas nu wat minder. Ook hij komt er wel bovenop.
‘ stap voor stap en elke stap brengt ons verder ‘ Isitan Gün

FortunaSC Sponsoren

Bericht za maart 10, 2018 11:29 pm
freaky Supporter

Rdorenberg schreef:
Fortuna

12-03
20:00 Fortuna Sittard - De Graafschap
16-03
20:0 FC Oss - Fortuna Sittard
23-03
20:00 Fortuna Sittard - SC Cambuur
30-03
20:00 Almere City FC - Fortuna Sittard
02-04
14:30 Fortuna Sittard - Helmond Sport
06-04
20:00 Go Ahead Eagles -Fortuna Sittard
09-04
20:00 RKC Waalwijk - Fortuna Sittard
13-04
20:00 Fortuna Sittard - FC Den Bosch
20-04
20:00 Jong FC Utrecht - Fortuna Sittard
28-04
19:45 Fortuna Sittard - Jong PSV

NEC

Jong FC Utrecht - N.E.C.
SC Cambuur - N.E.C.
N.E.C. - De Graafschap
FC Eindhoven - N.E.C.
N.E.C. - Tel
Jong Ajax - N.E.C.
N.E.C. - FC Oss
Helmond Sport - N.E.C.
N.E.C. - Jong AZ
FC Dordrecht - N.E.C.

wat in ieder geval positief is, wij spelen nog 5 keer thuis en 5 keer uit, NEC nog maar 4 thuis en 6 uitwedstrijden. waaronder Cambuur. En zij krijgen met Telstar en jong Ajax nog een paar hoogvliegers. Alles kan dus nog. Voor ons is maandag cruciaal en de uitwedstrijd bij almere is op voorhand op papier de zwaarste wedstrijd, uit naar Deventer lijkt me ondanks de lage klassering ook moeilijk.

Maar als we goed blijven spelen en steeds beter in vorm raken richting pal offs is dat een heel goed alternatief voor directe promotie natuurlijk. Ik geloof echt weer dat het mogelijk is. Het blijft alleen ontzettend jammer dat die ellende 5 wedstrijden heeft verprutst waarvan je op papier er makkelijk 2 a 3 van had kunnen winnen.

al met al blijkt dat de spelersgroep goed genoeg is om goed te spelen en dit echt niet over is nu olies de deur uit is. Hofland valt me 100% mee, was vantevoren niet al te enthousiast maar hij wijst wekelijk zijn ongelijk. Heerlijk om te zien :-)

Bericht zo maart 11, 2018 12:34 am
rambo1990 Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Ze moeten nu eigenlijk al elke wedstrijd als een finale zien. Want bij onderschatting ga je juist de mist in. Ondanks dat ze nu aardig spelen kan het ook snel gebeuren dat ze teveel willen doen en daardoor het evenwicht over de wedstrijd verliezen. Maar de competitie is nog 'lang' dus alle deuren zijn nog geopend voor ons Fortuna
Het team dat de minste fouten maakt wint de wedstrijd!

Bericht ma maart 12, 2018 12:04 am
Dennis the Menace Avatar gebruiker
Supporter

Gewoon van wedstrijd tot wedstrijd bekijken.
De druk zal vooralsnog bij NEC liggen, zij “moeten” kampioen worden, wij “kunnen” kampioen worden.

Vorige

Keer terug naar Nieuwsberichten