Forumoverzicht Nieuwsberichten Fortuna Sittard - De Graafschap 1-1

Fortuna Sittard - De Graafschap 1-1

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Bericht di maart 13, 2018 3:28 pm
Zitterd11 Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

tja die is verhuurd en heeft hier nooit een echte kans gekregen!
Zitterd till I die

Bericht di maart 13, 2018 3:36 pm
Loos Avatar gebruiker
Supporter

Zitterd11 schreef:
tja die is verhuurd en heeft hier nooit een echte kans gekregen!

Nee. Die is gewoonweg verjaagd door onze ex-trainer.

Bericht di maart 13, 2018 4:41 pm
streak74 Avatar gebruiker

Stokkers is een topper voor dit Fortuna
Hij werkt zich een slag in de ronde en laat anderen beter voetballen, natuurlijk heft hij zijn tekortkomingen (vergeet ook eens niet dat hij nog ontzettend jong en nog veel moet leren)
Hij heeft 10x gescoord (hadden er zeker meer moeten zijn).
In de combinatie kan het ook nog beter maar met constant een man in je rug is het lasting voetballen (ook hier moet hij beter in worden)
Hij is van onschatbare waarde voor ons.

Althans dat is mijn persoonlijke mening

Bericht di maart 13, 2018 5:10 pm
Marco@Stein Geregistreerde gebruikers

Wat me hier op valt is dat sommige mensen nu net doen alsof we normaal ieder seizoen een spits hebben die er zeker minimaal 15 inlegt! :lol: Wel een beetje realistisch blijven mensen,of zijn we wat te verwend aan het worden?! Zeker het kan altijd beter,maar als ik zie wat we de laatste 15 jaar hebben gezien,dan valt het eigenlijk nog best wel mee. Gewoon komend seizoen versterkingen erbij.

Bericht di maart 13, 2018 5:48 pm
Rdorenberg Avatar gebruiker

Ik heb niks tegen Stokkers, hij haalt altijd wel een voldoende en hij geeft ook nooit op. Ook Finn kan soms een mindere periode hebben en dat is helemaal niet erg, dat gebeurd bij elke club en met elke speler. Het is alleen jammer dat er geen back-up is(geen alternatief). Gelukkig hebben we er niet veel last van gehad dit seizoen.

Twee gelijkwaardige spitsen lijkt me voor volgend seizoen wel gewenst. Als Sadikki Braun Santos Pinto Dianessy of wie dan ook minder speelt dan worden ze (terecht) voor even naar de bank verwezen, en dat moet ook mogelijk zijn met een spits, en dat kan nu niet.
‘ stap voor stap en elke stap brengt ons verder ‘ Isitan Gün

FortunaSC Sponsoren

Bericht di maart 13, 2018 6:00 pm
Marco@Stein Geregistreerde gebruikers

Rdorenberg schreef:
Ik heb niks tegen Stokkers, hij haalt altijd wel een voldoende en hij geeft ook nooit op. Ook Finn kan soms een mindere periode hebben en dat is helemaal niet erg, dat gebeurd bij elke club en met elke speler. Het is alleen jammer dat er geen back-up is(geen alternatief). Gelukkig hebben we er niet veel last van gehad dit seizoen.

Twee gelijkwaardige spitsen lijkt me voor volgend seizoen wel gewenst. Als Sadikki Braun Santos Pinto Dianessy of wie dan ook minder speelt dan worden ze (terecht) voor even naar de bank verwezen, en dat moet ook mogelijk zijn met een spits, en dat kan nu niet.

De spijker op zn kop.

Bericht di maart 13, 2018 7:42 pm
Guus D. Geregistreerde gebruikers

Fin heeft veel potentie. Het komt er alleen nog niet uit. Eens gaan die ballen ook rakelings langs de goede kant van de paal en lat. Gisteren lieten vooral Semedo en Dianessy het aanvallend afweten.

Bericht di maart 13, 2018 8:28 pm
Lu Avatar gebruiker

Rdorenberg schreef:

Sadikki?

Bericht di maart 13, 2018 8:46 pm
smeets Geregistreerde gebruikers

Stokkers laat bijna het heel seizoen afweten.
Hij krijgt zoveel kansen en benut deze minimaal. Volgend jaar zal hij bij Fortuna weinig spelen. Misschien komt Ars terug

Bericht di maart 13, 2018 8:49 pm

Lu schreef:
Rdorenberg schreef:

Sadikki?

Wat bedoel je met Sadikki?

FortunaSC Sponsoren

Bericht di maart 13, 2018 8:58 pm
Lu Avatar gebruiker

Rdorenberg schreef:
Lu schreef:
Rdorenberg schreef:

Sadikki?

Wat bedoel je met Sadikki?

Hetzelfde als jij met "Hoflant?" in een reactie op Vlinderstraatjes.

Bericht di maart 13, 2018 9:13 pm

Is me helemaal nooit opgevallen, meerdere mensen hier maakte die spelfout. Goed dat je het zegt!

Bericht di maart 13, 2018 10:29 pm
Sjors Geregistreerde gebruikers

Het blijft maar dobberen verdomme. Nou weer deze wedstrijd terwijl NEC wel doet wat het doen moet. Het lek is dus toch niet boven blijkbaar...
Met moeite en een rode kaart nodig om een 1-1 tegen DTC te krijgen. Kut gewoon.

Bericht di maart 13, 2018 10:34 pm
freaky Supporter

streak74 schreef:
Hij werkt zich een slag in de ronde en laat anderen beter voetballen, natuurlijk heft hij zijn tekortkomingen (vergeet ook eens niet dat hij nog ontzettend jong en nog veel moet leren)
In de combinatie kan het ook nog beter maar met constant een man in je rug is het lasting voetballen (ook hier moet hij beter in worden)

ik ben het hier helemaal mee eens. Finn is de enige die constant aanspeelbaar probeert te zijn, zich nooit verstopt en ook het meeste ballen daardoor krijgt van de voorhoede. Let maar eens op bij een inworp op de helft van de tegenstander. Hij krijgt die meestal met de rug naar het doel en twee verdedigers in zijn rug. Daarin gaat lang niet alles goed, maar nog steeds een topspits voor Jupiler begrippen. Als je een compilatie maakt van alle doelpunten dit jaar ga je denk ik verrast zijn bij hoeveel doelpunten hij betrokken is.

ik vind wel dat hij was vermoeid oogt de laatste tijd, maar de meeste spelers krijgen af en toe eens rust en stokkers bijna nooit. Mocht hij binnenkort eens geblesseerd zijn of wat dan ook, denk ik dat velen pas gaan zien hoe belangrijk hij is.

Over de wedstrijd van gisteren ben ik lang niet zo negatief als de meesten. Eerste 25 minuten gewoon heel goed, graafschap scoort de eerste keer dat ze op onze helft komen en gaan daarna ontzettend vervelend spelen. Een ervaren ploeg die 5e staat en de voorsprong gaat verdedigen, dat is gewoon moeilijk voetballen. Daarin heeft Fortuna echt zijn best gedaan en het scheelde ontzettend weinig of ze prikken die 2-1 ook nog binnen. Ik vind het een dik compliment waard voor Fortuna. Ook dat ze zich niet hebben laten uitdagen of zelf veel kaarten hebben gepakt, want daar was het wel een wedstrijd voor. Ik had alleen graag wat eerder Askovski en/of Vidigal willen zien, vers bloed erbij. Voor de rest tevreden. gezien het spelbeeld, wedstrijdverloop en toch de geblesseerde Smeets en ospi die we wel degelijk missen, was het allemaal niet zo slecht. Ik ben benieuwd of NEC thuis van dit graafschap wint....dat is echt gewoon een goede ploeg, net als Emmen, NEC en Telstar echt wel beter dan 'de rest'.

FortunaSC Sponsoren

Bericht di maart 13, 2018 10:46 pm

Sjors schreef:
Het blijft maar dobberen verdomme. Nou weer deze wedstrijd terwijl NEC wel doet wat het doen moet. Het lek is dus toch niet boven blijkbaar...
Met moeite en een rode kaart nodig om een 1-1 tegen DTC te krijgen. Kut gewoon.

Mwa ik vind het wel meevallen. De graafschap is gewoon een irritante ploeg om tegen te spelen en dat is al jaren zo voor Fortuna. Waar het aan ligt, is moeilijk te verklaren. Om nu te zeggen ‘ het lek is nog niet boven’ gaat me wat te ver. Het is in ieder geval geen schande om gelijk te spelen tegen De graafschap. Dat het doodzonde is dat je (even?)NEC niet kan bij houden ben ik het met je eens. Laten we hopen dat we weer wat dichterbij NEC komen, anders knallen in de play offs. Fortuna heeft onder Hofland prima voetbal laten zien.

Bericht di maart 13, 2018 10:49 pm
Ragnar Sittard blok Avatar gebruiker

Boh jongen...wat was die Sadikki slecht...pffff

Bericht di maart 13, 2018 10:50 pm
Sjors Geregistreerde gebruikers

freaky schreef:
streak74 schreef:

ik ben het hier helemaal mee eens. Finn is de enige die constant aanspeelbaar probeert te zijn, zich nooit verstopt en ook het meeste ballen daardoor krijgt van de voorhoede. Let maar eens op bij een inworp op de helft van de tegenstander. Hij krijgt die meestal met de rug naar het doel en twee verdedigers in zijn rug. Daarin gaat lang niet alles goed, maar nog steeds een topspits voor Jupiler begrippen. Als je een compilatie maakt van alle doelpunten dit jaar ga je denk ik verrast zijn bij hoeveel doelpunten hij betrokken is.

ik vind wel dat hij was vermoeid oogt de laatste tijd, maar de meeste spelers krijgen af en toe eens rust en stokkers bijna nooit. Mocht hij binnenkort eens geblesseerd zijn of wat dan ook, denk ik dat velen pas gaan zien hoe belangrijk hij is.

Over de wedstrijd van gisteren ben ik lang niet zo negatief als de meesten. Eerste 25 minuten gewoon heel goed, graafschap scoort de eerste keer dat ze op onze helft komen en gaan daarna ontzettend vervelend spelen. Een ervaren ploeg die 5e staat en de voorsprong gaat verdedigen, dat is gewoon moeilijk voetballen. Daarin heeft Fortuna echt zijn best gedaan en het scheelde ontzettend weinig of ze prikken die 2-1 ook nog binnen. Ik vind het een dik compliment waard voor Fortuna. Ook dat ze zich niet hebben laten uitdagen of zelf veel kaarten hebben gepakt, want daar was het wel een wedstrijd voor. Ik had alleen graag wat eerder Askovski en/of Vidigal willen zien, vers bloed erbij. Voor de rest tevreden. gezien het spelbeeld, wedstrijdverloop en toch de geblesseerde Smeets en ospi die we wel degelijk missen, was het allemaal niet zo slecht. Ik ben benieuwd of NEC thuis van dit graafschap wint....dat is echt gewoon een goede ploeg, net als Emmen, NEC en Telstar echt wel beter dan 'de rest'.

De graafschap is echt niet meer wat het was ooit.
Vorige week nog thuis verloren van het matige dordrecht en van de laatste 14 westrijden wonnen ze er maar 5. Dus daar hadden wij gehakt van moeten maken.

Bericht di maart 13, 2018 11:11 pm
Richard Coenen Avatar gebruiker
Supporter

Finn Stokkers is OK, als daaraan getwijfeld wordt dan vraag ik me van meer spelers af wat de meerwaarde van hun is.

Bericht wo maart 14, 2018 12:12 am
Achter Fortuna Geregistreerde gebruikers

Een spits moet regelmatig scoren en kun je niet vergelijken met de rest van de ploeg. Met Stokkers win je de oorlog niet. Dat zal een minpunt zijn als het er straks om gaat. Wordt in de zestien en daarvoor te vaak afgetroefd. Volgend seizoen staat er een andere spits daar ben ik van overtuigd anders blijf je met Stokkers op dit niveau hangen.

Bericht wo maart 14, 2018 12:18 am

Achter Fortuna schreef:
Een spits moet regelmatig scoren en kun je niet vergelijken met de rest van de ploeg. Met Stokkers win je de oorlog niet. Dat zal een minpunt zijn als het er straks om gaat. Wordt in de zestien en daarvoor te vaak afgetroefd. Volgend seizoen staat er een andere spits daar ben ik van overtuigd anders blijf je met Stokkers op dit niveau hangen.

Juist! Mag best gezegd worden. Er moet gewoon een tweede spits erbij die minimaal gelijkwaardig is aan stokkers, liefst beter. Laat ze dan maar ‘vechten’ om een basis plek en de beste speelt gewoon. Zit de ene spits even niet in de wedstrijd dan heb je tenminste nog een andere troef in handen om iets te forceren. Gezonde concurrentie is goed. Dit seizoen gaat het prima, kan volgend seizoen anders zijn. Stokkers is nog jong en kan alleen maar beter worden nog, en slimmer.
Laatst bijgewerkt door Rdorenberg op wo maart 14, 2018 12:22 am, in totaal 3 keer bewerkt.

VorigeVolgende

Keer terug naar Nieuwsberichten