Forumoverzicht Nieuwsberichten Alle info uitwedstrijd Jong Fc Utrecht

Alle info uitwedstrijd Jong Fc Utrecht

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Bericht zo apr 15, 2018 2:36 pm
Sjors Geregistreerde gebruikers

Rdorenberg schreef:
Hopen dat NEC verliest morgen, en dan volle bak in Utrecht met 1200. Bij winst van Ajax kan je in principe met 1 x winnen en een gelijkspel genoeg hebben om te promoveren. Morgen gaat een ontzettend belangrijke dag worden voor Fortuna, zonder zelf hoeven te spelen.

Het mooiste is om 1e en dus kampioen te worden...

Bericht zo apr 15, 2018 2:43 pm
Rdorenberg Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Sjors schreef:
Rdorenberg schreef:
Hopen dat NEC verliest morgen, en dan volle bak in Utrecht met 1200. Bij winst van Ajax kan je in principe met 1 x winnen en een gelijkspel genoeg hebben om te promoveren. Morgen gaat een ontzettend belangrijke dag worden voor Fortuna, zonder zelf hoeven te spelen.

Ik wil promoveren, weg uit de Jupiler. Dan zou een nederlaag voor NEC gewoon het gunstigste zijn. Als we dan ook nog kampioen worden is dat een mooie bijkomstigheid. Bij een nederlaag van NEC kan Fortuna in theorie een gelijkspel veroorloven en haalt de druk enigszins weg. Bij een gelijkspel moet Fortuna 2 keer winnen om alles in eigen hand te houden. Best pittig. Dus ik ben morgen voor Ajax voor het eerst en de laatste keer. Ik ben zenuwachtig voor morgen :lol:
Laatst bijgewerkt door Rdorenberg op zo apr 15, 2018 2:46 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
‘ stap voor stap en elke stap brengt ons verder ‘ Isitan Gün

Bericht zo apr 15, 2018 2:43 pm
YGA Avatar gebruiker
Aan'M

morgen spelen ze gelijk en vrijdag verliezen nec en ajax. wij winnen; campione :mrgreen:

Bericht zo apr 15, 2018 2:47 pm
Sjors Geregistreerde gebruikers

Rdorenberg schreef:
Sjors schreef:
Rdorenberg schreef:

Ik wil promoveren, weg uit de Jupiler. Dan zou een nederlaag voor NEC gewoon het gunstigste zijn. Als we dan ook nog kampioen worden is dat een mooie bijkomstigheid. Bij een nederlaag van NEC kan Fortuna in theorie een gelijkspel veroorloven en haalt de druk enigszins weg. Bij een gelijkspel moet Fortuna 2 keer winnen om alles in eigen hand te houden. Best pittig. Dus ik ben morgen voor Ajax voor het eerst en de laatste keer. Ik ben zenuwachtig voor morgen :lol:

Kiezen mag, maar ik zei eigenlijk wat "het mooiste" zou zijn.

Bericht ma apr 16, 2018 8:26 am
Richard Coenen Avatar gebruiker
Supporter

Mooiste is zeker kampioen worden lijkt me duidelijk, maar als we promoveren als tweede zal het feest niet minder zijn.

FortunaSC Sponsoren

Bericht ma apr 16, 2018 8:21 pm
Krupa6Ways Avatar gebruiker

Rdorenberg schreef:

Je kan in dat geval wel nog op doelsaldo ingehaald worden door NEC.
Met jong Az en Dordrecht (in huidige vorm) op het programma zou dat zomaar kunnen.

Bericht di apr 17, 2018 8:48 am
JordyW Geregistreerde gebruikers

Is het nog niet vrijdagavond 22:00? Nu al zenuwen :lol:

Bericht di apr 17, 2018 9:10 am
Rdorenberg Avatar gebruiker

Krupa6Ways schreef:
Rdorenberg schreef:

Je kan in dat geval wel nog op doelsaldo ingehaald worden door NEC.
Met jong Az en Dordrecht (in huidige vorm) op het programma zou dat zomaar kunnen.

NEC kan ons alleen inhalen als wij gigantische op onze bek gaan en dat zie ik niet gebeuren. NEC gaat echt niet 4 keer meer score als Fortuna komende 2 wedstrijden. Alles kan natuurlijk... :lol:
‘ stap voor stap en elke stap brengt ons verder ‘ Isitan Gün

Bericht di apr 17, 2018 9:13 am
Gohf Aan'M

Laten we beginnen met een overwinning in Utrecht, nu de druk er vol op komt te staan bij Fortuna zal dat lastig zat zijn.

En dan zien we vanzelf wel wat voor een resultaat er tegen Jong PSV nodig is. Mooiste zou natuurlijk zijn als Jong Ajax aankomende vrijdag dan ook punten laat liggen en we daadwerkelijk kampioen kunnen worden.

Bericht di apr 17, 2018 9:22 am
Sp33lfiets Geregistreerde gebruikers

Iemand een idee of er een site is met alle fanshop artikelen? Op de site van Fortuna vind ik alleen de shirts, zonder sponsoruitdrukkingen of een bandje.. Of kan dit alleen via de fysieke shop? Wil namelijk een Fortuna shirt voor Utrecht uit :D
Remember yesterday, dream about tomorrow, but live today!

FortunaSC Sponsoren

Bericht di apr 17, 2018 10:39 am
fortunarulez Geregistreerde gebruikers

Buiten het feit dat ik het netjes vind wat de organisatie heeft geregeld ben ik benieuwd of er een alternatieve opstapplaats komt (bijvoorbeeld Nederweert). Of wordt dit na verkoop nog bekeken.

Ik hoor het graag.

Bericht di apr 17, 2018 4:23 pm
Loos Avatar gebruiker
Supporter

fortunarulez schreef:
Buiten het feit dat ik het netjes vind wat de organisatie heeft geregeld ben ik benieuwd of er een alternatieve opstapplaats komt (bijvoorbeeld Nederweert). Of wordt dit na verkoop nog bekeken.

Ik hoor het graag.

Nee komt er niet. Wel bekijken we of dit niet een standaard optie kan worden.

Bericht di apr 17, 2018 4:24 pm
Loos Avatar gebruiker
Supporter

Sp33lfiets schreef:
Iemand een idee of er een site is met alle fanshop artikelen? Op de site van Fortuna vind ik alleen de shirts, zonder sponsoruitdrukkingen of een bandje.. Of kan dit alleen via de fysieke shop? Wil namelijk een Fortuna shirt voor Utrecht uit :D

Nee alleen in de shop zelf. Vanavond op van 19.30 tot 21.00 uur en vrijdag vanaf 15 uur tot vertrek.

Bericht di apr 17, 2018 10:05 pm
Utrecht Geregistreerde gebruikers

Peter Dee: Kaarten zijn geregeld!

FortunaSC Sponsoren

Utrecht Geregistreerde gebruikers

PeterDee schreef:
Dus als ik, woonachtig in Amsterdam, naar die wedstijd wil moet ik dus eerst naar Sittard om dan met de bus naar Utrecht te gaan?

:D

Kim Jong-un Geregistreerde gebruikers

Utrecht schreef:
PeterDee schreef:
Dus als ik, woonachtig in Amsterdam, naar die wedstijd wil moet ik dus eerst naar Sittard om dan met de bus naar Utrecht te gaan?

Ja, tenzij je het geluk hebt om mensen met een clubkaart van FC Utrecht te kennen, dan kan je via hun vermoedelijk wel kaarten kopen voor de thuisvakken. Daar zit overigens wel altijd een risico aan vast :P

Don Leo Geregistreerde gebruikers

Kim Jong-un schreef:
Utrecht schreef:
PeterDee schreef:

Ja, tenzij je het geluk hebt om mensen met een clubkaart van FC Utrecht te kennen, dan kan je via hun vermoedelijk wel kaarten kopen voor de thuisvakken. Daar zit overigens wel altijd een risico aan vast :P

Hij heeft het zo al geregeld, probleem opgelost!

Bericht vr apr 20, 2018 5:35 pm
jamal Geregistreerde gebruikers

hey heef iemande geen kaartje voor mij of iemande wilt niet meer gaan of kan niet gaan

Bericht vr apr 20, 2018 5:36 pm
jamal Geregistreerde gebruikers

iegergeval succes boys fijn rijst naar utrecht en komt goed veillig thuis

DG046 Avatar gebruiker
Youth

Afbeelding

Bus 19 in gestrand jongens succes...

Afbeelding

VorigeVolgende

Keer terug naar Nieuwsberichten