Forumoverzicht Nieuwsberichten Verantwoordelijke KNVB-manager werkte 6 jaar bij NEC!

Verantwoordelijke KNVB-manager werkte 6 jaar bij NEC!

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Nijmegen2018 Geregistreerde gebruikers

Sjors schreef:
DriftingBee schreef:
En om het compleet te maken ik begrijp net uit het Nijmegen kamp dat ze nu opeens gaan proberen om in de Arena te spelen zodat ze met meer dan 145 man mogen. Dus als je denkt de vervalsing heeft zijn top bereikt dan weet men het nog te overtreffen.

Bah, maar zouden wij niet hetzelfde proberen?

En het is nog eens onzin ook. Dat van de arena was al voor de eerste wedstrijd gevraagd.

pascal averdijk Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Lijkt mij dat de wedstrijd onder dezelfde condities overgespeeld moet worden. Zelfde stadion, zelfde scheidsrechter.
Laatst bijgewerkt door pascal averdijk op wo apr 11, 2018 1:52 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
'This is the time for action, the time to be seen!'

pascal averdijk schreef:
Lijkt mij dat de wedstrijd onder dezelfde condities overgespeeld moet worden. Zelfde stadion, zelfde schijdsrechter.

Nogmaals het is onzin. Gewoon 145 man.

Revanite Geregistreerde gebruikers

Nijmegen2018 schreef:
pascal averdijk schreef:
Lijkt mij dat de wedstrijd onder dezelfde condities overgespeeld moet worden. Zelfde stadion, zelfde schijdsrechter.

Onzin of niet, maar als dat de regels zijn, dan moet Ajax zich daar aan houden toch? ;)

Revanite schreef:
Nijmegen2018 schreef:
pascal averdijk schreef:

Onzin of niet, maar als dat de regels zijn, dan moet Ajax zich daar aan houden toch? ;)

Zeker maar dat zijn de regels niet. Jullie willen toch ook een heel andere opstelling van J-Ajax ;) .

Al zal hij eerder zwakker dan sterker zijn ivm de wedstrijd van zondag en donderdag van Ajax 1.

Ik ben zondag voor Ajax, laat ze maar hun laatste kans grijpen ;) .

FortunaSC Sponsoren

Pats Geregistreerde gebruikers

Er is maar één mogelijke uitkomst van deze soap. NEC verliest met grotere cijfers dan de eerste wedstrijd.
Wat volgt is een totaal krankzinnig slot waarbij NEC op het eind van de rit precies één doelpunt te kort komt om te promoveren.

Semper Fidelis Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Dat scenario is alleen mathematisch mogelijk als nec verliest van ajax en wij nog 1x gelijkspelen. Dan komen we in punten gelijk en speelt het doelsaldo een rol. Bij een gelijk doelsaldo telt dan het aantal gescoorde doelpunten en dan pas het onderlinge resultaat wat natuurlijk in het nadeel van Fortuna is.
Wie de geschiedenis niet kent is gedoemd ze te herhalen

Vorige

Keer terug naar Nieuwsberichten