Forumoverzicht Nieuwsberichten Kan Fortuna zich herstellen tegen Den Bosch?

Kan Fortuna zich herstellen tegen Den Bosch?

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Marco@Stein Geregistreerde gebruikers

Smeets is ook einde seizoen?

Rdorenberg Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Marco@Stein schreef:
Smeets is ook einde seizoen?

Lijkt het wel op. Gelukkig is hij op te vangen. Klote voor hem.
‘ stap voor stap en elke stap brengt ons verder ‘ Isitan Gün

Les Supporter

Scheids was niet per sé tegen ons. Hij was gewoon slecht. Als ie tegen ons was had FCDB 2 penalties gehad. Die geeft ie ook niet.

Belangrijkste is dat we deze keer wél scoren en dus gewoon winnen.

Snotter Avatar gebruiker
Moderator

Ergste is dat we zonder jong teams nu al kampioen waren
6 punten voorsprong
op naar de ere!

Dennis the Menace Avatar gebruiker
Supporter

Arbitrale trio was een drama. 2 goals ontercht afgekeurd en een niet geheven pingel.

FortunaSC Sponsoren

Sjors Geregistreerde gebruikers

Rdorenberg schreef:
vlinderstraatjes schreef:
waaauw, dat is toch fantastich 500 man op zuid, nu gewoon altijd open houden, deze mensen raken mooi aan dat vak gewend, zoals wij ook ons eigen vak hebben, ik wil nu niet zeggen dat zij nu iedere wedstrijd komen, maar een klein deel hou je beslist vast, zeker nu het taem goed draait en we kans hebben op wat heeel bijzonders. als een schaap over de dam is. dit gaat een veel mooiere uitstraling geven, en een betere sfeer. top van het bestuur voor deze geweldege aktie,

Als mensen eenmaal besluiten om te komen, komen ze ook als zuid dicht is. Laten we eerst maar eens structureel paar duizend man(zoals nu het geval is) meer trekken als nu(in de eredivisie).

Het ziet gewoon veel beter uit als overal mensen zitten, klaar. En supporters naast een uit-vak is zowieso veel leuker!!
Open houden dus.

Don Leo Geregistreerde gebruikers

Sjors schreef:
Rdorenberg schreef:
vlinderstraatjes schreef:
waaauw, dat is toch fantastich 500 man op zuid, nu gewoon altijd open houden, deze mensen raken mooi aan dat vak gewend, zoals wij ook ons eigen vak hebben, ik wil nu niet zeggen dat zij nu iedere wedstrijd komen, maar een klein deel hou je beslist vast, zeker nu het taem goed draait en we kans hebben op wat heeel bijzonders. als een schaap over de dam is. dit gaat een veel mooiere uitstraling geven, en een betere sfeer. top van het bestuur voor deze geweldege aktie,

Als mensen eenmaal besluiten om te komen, komen ze ook als zuid dicht is. Laten we eerst maar eens structureel paar duizend man(zoals nu het geval is) meer trekken als nu(in de eredivisie).

Het ziet gewoon veel beter uit als overal mensen zitten, klaar. En supporters naast een uit-vak is zowieso veel leuker!!
Open houden dus.

Volledig met je eens Sjors, was super om te zien dat er mensen op Zuid zaten!

vlinderstraatjes Geregistreerde gebruikers

ja, het heeft mooi uitgepakt die mensen op zuid, laten we dit als een verbeterpunt beschouwen in een hernieuwt Fortuna wat timmert aan de weg. ik kan me geen enkel stadion herineren waarin een hele zijde pot dicht blijft. -ik heb wel begrip voor degene die zeggen, als er maar 50 mensen komen, dat je dat dan wel overweegt om zón vak te sluiten. inverband met kosten -beveiliging schoonmaak hapjes enz. gulukig is die tijd voorlopig even nog niet in zicht, en dat willen we lang zo houden. Fortuna leeft.

Richard Coenen Avatar gebruiker
Supporter

Wat een wedstrijd, dit was puur genieten.

Vorige

Keer terug naar Nieuwsberichten