Forumoverzicht Nieuwsberichten MVP's Eagles & RKC away

MVP's Eagles & RKC away

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Bericht do apr 12, 2018 2:31 pm
Webmaster Geregistreerde gebruikers

Aanvoerder en doelpuntenmaker Perr Schuurs is door jullie gekozen als de MVP van de uitwedstrijd tegen Go Ahead Eagles. Ook Aykut Özer (2) en Wessel Dammers (1) zijn door jullie beloond met punten. Voor het algemeen klassement klikt u hier

Uitslag MVP Go Ahead Eagles - Fortuna SIttard

1. Perr Schuurs (3pnt)

2. Aykut Özer (2pnt)

3. Wessel Dammers (1pnt) 

Doelman Aykut Özer was volgens jullie de uitblinker in de uitwedstrijd tegen RKC Waalwijk. Ook doelpuntenmaker Lars Hutten en Lisandro Semedo kregen punten van jullie.

Uitslag MVP RKC Waalwijk - Fortuna Sittard

1. Aykut Özer (3pnt)

2. Lars Hutten (2pnt)

3. Lisandro Semedo (1pnt) 

Bericht do apr 12, 2018 6:26 pm
Achter Fortuna Geregistreerde gebruikers

Ongelooflijk dat een van de belangrijkste spelers van Fortuna Jorrit Smeets continu over het hoofd wordt gezien.

Bericht do apr 12, 2018 6:50 pm
Rdorenberg Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Achter Fortuna schreef:
Ongelooflijk dat een van de belangrijkste spelers van Fortuna Jorrit Smeets continu over het hoofd wordt gezien.

Dat krijg je dat je er maar op 3 spelers kunt stemmen. Tal van spelers zijn gewoon beter als Smeets, wilt niet zeggen dat hij slecht is en niet belangrijk is.

Bericht do apr 12, 2018 6:57 pm
YGA Avatar gebruiker
Aan'M

het hele team is punten waard. smeets heeft misschien een beetje ondankbare rol in het elftal. waardoor hij niet snel opvalt. maar zeker een goede speler.

Bericht do apr 12, 2018 7:02 pm

Kan je redenering volgen Rdorenberg. Heeft echter ook te maken met de positie waar je speelt. Dammers op het middenveld daar zal hij minder opvallen of totaal niet tot zijn recht komen. Gemakkelijkste keuzes vaak zonder verder te kijken dan de neus lang is.

FortunaSC Sponsoren

Bericht do apr 12, 2018 7:08 pm

Saddiki beter dan Smeets kom op zeg. Smeets is de regisseur binnen het elftal. Als dat nog niemand opgevallen is.

Bericht do apr 12, 2018 7:18 pm
Don Leo Geregistreerde gebruikers

Smeets is een nuttige waterdrager, stofzuiger op het veld.

Bericht do apr 12, 2018 8:00 pm
YGA Avatar gebruiker
Aan'M

Don Leo schreef:
Smeets is een nuttige waterdrager, stofzuiger op het veld.

wat doet ie nou? water dragen of stofzuigen? :roll:

Bericht do apr 12, 2018 8:02 pm
Don Leo Geregistreerde gebruikers

Nooit gehoord van een waterstofzuiger? :lol:

Bericht do apr 12, 2018 9:05 pm
jori Aan'M

Achter Fortuna schreef:

Ik snap het wel hoor. Ondanks dat Smeets echt wel 1 van mijn favorieten is in dit team stem ik zelden op hem. Hij is zo'n 7,5 speler. Scoort vrijwel altijd een dikke voldoende, maar blinkt zelden uit. Hetzelfde vind ik gelden voor Saddiki. Beide belangrijke spelers in een (door fans) ondergewaardeerde rol.
Don Leo schreef:
Als je serieus mee wil doen voor het linkerrijtje is de selectie inderdaad te smal.

Marco@Stein schreef:
En die [selectie] is gewoon niet compleet om mee te doen voor de play offs is mijn mening.

Sunday Oliseh schreef:
God is Great!

FortunaSC Sponsoren

Keer terug naar Nieuwsberichten