Forumoverzicht Nieuwsberichten MVP Fortuna Sittard - Den Bosch

MVP Fortuna Sittard - Den Bosch

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Bericht za apr 14, 2018 7:44 pm
Big Ugly Head Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Dammers, Stokkers en Heerings. De laatste speelde ook uitstekend. Vond hutten een beetje tegenvallen gisteren.
Fortuna, doe bès mien club.

Bericht za apr 14, 2018 9:17 pm
smeets Geregistreerde gebruikers

Stokker is een spits. Een spits moet goals maken. Wanneer wij een goede spits hadden hadden we misschien 20 goals meer gemaakt. Stokkers werkt hard, maar dat doet iedereen. De meeste ballen die Stokkers krijg verprutst hij. Trouwens wel een goede goal van hem

Bericht za apr 14, 2018 9:19 pm
Don Leo Geregistreerde gebruikers

smeets schreef:
Stokker is een spits. Een spits moet goals maken. Wanneer wij een goede spits hadden hadden we misschien 20 goals meer gemaakt. Stokkers werkt hard, maar dat doet iedereen. De meeste ballen die Stokkers krijg verprutst hij. Trouwens wel een goede goal van hem

Precies Smeets, hier sluit ik mij volledig bij aan.

Bericht za apr 14, 2018 9:26 pm

Don Leo schreef:
smeets schreef:

Precies Smeets, hier sluit ik mij volledig bij aan.

Jahaaaa, dat weten we nou wel, Leike. Herhaal, herhaal herhaal, herhaal.......
Maak anders ff een anti Stokkers topic. Kan je dat in je eentje helemaal volspammen.

Bericht za apr 14, 2018 9:37 pm
Rdorenberg Avatar gebruiker

smeets schreef:

Is nu toch niet het juiste moment om Stokkers af te branden? Het collectief van Fortuna is het antwoord waarom Fortuna zo succesvol is dit seizoen.

FortunaSC Sponsoren

Bericht za apr 14, 2018 9:39 pm

Rdorenberg schreef:
smeets schreef:

Is nu toch niet het juiste moment om Stokkers af te branden? Het collectief van Fortuna is het antwoord waarom Fortuna zo succesvol is dit seizoen.

Hij brandt hem toch niet af? Zegt alleen dat het geen echte spits is, daar zegt hij m.i. niets verkeerds mee.

Bericht za apr 14, 2018 9:42 pm

Don Leo schreef:
Rdorenberg schreef:
smeets schreef:

Hij brandt hem toch niet af? Zegt alleen dat het geen echte spits is, daar zegt hij m.i. niets verkeerds mee.

Het heeft nu toch geen zin om spelers te beoordelen of ze wel of niet een meerwaarde zijn op de positie waar ze spelen. Stokkers maakte gisteren anders wel een belangrijk doelpunt, ook al was het de winnende niet. Ik zie ook graag een snelle balvaste spits, maar die hebben we niet en komt er ook niet komende wedstrijden :lol:

Bericht za apr 14, 2018 9:49 pm

Als we een ANDERE (niet: betere) spits hadden gehad had die misschien 20 goals meer gemaakt maar dan hadden onze andere topscoorders er 20 minder gemaakt. En als mijn moeder wielen had......
Voor mij blijft Stokkers een topper, teamspeler pur sang en laat dat nou net het sterke punt zijn van deze lichting: het team!!

Bericht za apr 14, 2018 9:54 pm

Big Ugly Head schreef:
Als we een ANDERE (niet: betere) spits hadden gehad had die misschien 20 goals meer gemaakt maar dan hadden onze andere topscoorders er 20 minder gemaakt. En als mijn moeder wielen had......
Voor mij blijft Stokkers een topper, teamspeler pur sang en laat dat nou net het sterke punt zijn van deze lichting: het team!!

Dus als Stokkers die ballen er wél in had geschoten, dan had Semedo er minder gemaakt? Vreemde redenering... :roll:

Bericht za apr 14, 2018 9:57 pm

Rdorenberg schreef:
Don Leo schreef:
Rdorenberg schreef:

Het heeft nu toch geen zin om spelers te beoordelen of ze wel of niet een meerwaarde zijn op de positie waar ze spelen. Stokkers maakte gisteren anders wel een belangrijk doelpunt, ook al was het de winnende niet. Ik zie ook graag een snelle balvaste spits, maar die hebben we niet en komt er ook niet komende wedstrijden :lol:

Ben helemaal met je eens dat we Stokkers nu gewoon moeten laten staan, maar ik hoop dat ze voor volgend seizoen wel al bezig zijn met het halen van een spits die echt koelbloedig is in de afronding.

FortunaSC Sponsoren

Bericht za apr 14, 2018 9:59 pm

Don Leo schreef:
Big Ugly Head schreef:

Dus als Stokkers die ballen er wél in had geschoten, dan had Semedo er minder gemaakt? Vreemde redenering... :roll:

Beoordeel Fortuna alsjeblieft als collectief. Ben blij dat we meerdere spelers hebben die kunnen score. Voordat je het weet zijn deze spelers weg en verlang je terug naar deze selectie. We hebben 5 spelers met meer als 10 doelpunten, waar zie je dat nog tegenwoordig? Welke ploeg heeft dat als wapen?( ik ben benieuwd of er wel een ploeg is die dat heeft). Elk team heeft zo zijn minpunten. Gewoon genieten nu.

Bericht za apr 14, 2018 10:22 pm
Dennis the Menace Avatar gebruiker
Supporter

Don Leo schreef:
Big Ugly Head schreef:

moeilijk te zeggen omdat je dan een andere wedstrijd verloop krijgt

Bericht za apr 14, 2018 10:23 pm
Achter Fortuna Geregistreerde gebruikers

Follow The Leader

Bericht zo apr 15, 2018 10:26 am
Kiek-oet-dao-valle-goole Geregistreerde gebruikers

Fortuna heeft nog nooit zoveel gescoord in een seizoen als dit jaar. En dan nog krijgen sommigen het voor elkaar na elke wedstrijd te zeuren over een spits die te weinig zou scoren. Zelfs na een wedstrijd waarin die spits anderhalve kans krijgt, toch gewoon zijn doelpunt meepikt en ook met zijn spel weer belangrijk is voor de ploeg. Onvoorstelbaar.

FortunaSC Sponsoren

Bericht zo apr 15, 2018 10:45 am

Don Leo schreef:
Big Ugly Head schreef:

Wat ik vreemd vind is dat een intelligent persoon als jij zo kortzichtig kan zijn. We hebben zo ongeveer de meest scorende voorhoede van de juup en zijn daarbij niet afhankelijk van ėėn scorende spits, zoals Lieder bij Eindhoven.
En nee, ik zeg nergens dat Semedo er dan minder had gemaakt maar achteraf kijk je een koe in de kont. Als we dit, als we dat. We hebben Stokkers en die doet het als teamspeler geweldig in dit collectief. Je kunt je afvragen of een Lieder er ook 27 in had geschopt in dit team en zo ja: hadden we dan ook op 80 doelpunten gestaan?

Bericht zo apr 15, 2018 11:50 am
Gohf Aan'M

Kiek-oet-dao-valle-goole schreef:
Fortuna heeft nog nooit zoveel gescoord in een seizoen als dit jaar. En dan nog krijgen sommigen het voor elkaar na elke wedstrijd te zeuren over een spits die te weinig zou scoren. Zelfs na een wedstrijd waarin die spits anderhalve kans krijgt, toch gewoon zijn doelpunt meepikt en ook met zijn spel weer belangrijk is voor de ploeg. Onvoorstelbaar.

Precies dit!!! 1000% mee eens.

Bericht zo apr 15, 2018 12:19 pm
jan kleuters Geregistreerde gebruikers

we hebben wel al 79 doelpunten gemaakt dat zijn er al 7 meer als in ons kampioenen jaar 94/95 dus dat is een fortuna record en we hebben nog 2 wedstrijden

Bericht zo apr 15, 2018 1:05 pm
jori Aan'M

Big Ugly Head schreef:
Don Leo schreef:
Big Ugly Head schreef:

Wat ik vreemd vind is dat een intelligent persoon als jij zo kortzichtig kan zijn. We hebben zo ongeveer de meest scorende voorhoede van de juup en zijn daarbij niet afhankelijk van ėėn scorende spits, zoals Lieder bij Eindhoven.
En nee, ik zeg nergens dat Semedo er dan minder had gemaakt maar achteraf kijk je een koe in de kont. Als we dit, als we dat. We hebben Stokkers en die doet het als teamspeler geweldig in dit collectief. Je kunt je afvragen of een Lieder er ook 27 in had geschopt in dit team en zo ja: hadden we dan ook op 80 doelpunten gestaan?

Ben je nu aan het zeggen dat een speler die genomineerd was voor beste speler van een periode een goede speler is?
Don Leo schreef:
Als je serieus mee wil doen voor het linkerrijtje is de selectie inderdaad te smal.

Marco@Stein schreef:
En die [selectie] is gewoon niet compleet om mee te doen voor de play offs is mijn mening.

Sunday Oliseh schreef:
God is Great!

Bericht ma apr 16, 2018 8:27 am
Richard Coenen Avatar gebruiker
Supporter

Héél Fortuna Sittard en haar supporters.

Vorige

Keer terug naar Nieuwsberichten