Forumoverzicht Nieuwsberichten Fortuna zet de droom voort: 2-0!!!

Fortuna zet de droom voort: 2-0!!!

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Bericht zo apr 15, 2018 2:54 pm
Sjors Geregistreerde gebruikers

Gaat Ajax wel zijn best doen? Mss dat v. Praag het voor zijn collega opneemt en Ajax ff opbelt om iets te "regelen". Je weet nooit met de KNVB. :(

Bericht zo apr 15, 2018 3:00 pm
Les Supporter

KNVB heeft Jong Ajax gewoon genaaid, en die willen ook kampioen worden. Over de inzet zou ik me in ieder geval geen zorgen maken.

Bericht zo apr 15, 2018 3:46 pm

Les schreef:
KNVB heeft Jong Ajax gewoon genaaid, en die willen ook kampioen worden. Over de inzet zou ik me in ieder geval geen zorgen maken.

Laten weten het hopen :)

Bericht zo apr 15, 2018 7:03 pm
smeets Geregistreerde gebruikers

ik hoop dat ajax ondanks verlies er toch staat. Ik hoop dat Ajax Fortuna wint van KNVB NEC

Bericht zo apr 15, 2018 7:13 pm
Don Leo Geregistreerde gebruikers

smeets schreef:
ik hoop dat ajax ondanks verlies er toch staat. Ik hoop dat Ajax Fortuna wint van KNVB NEC

Dat hopen we allemaal smeets!

FortunaSC Sponsoren

Bericht zo apr 15, 2018 9:42 pm
YGA Avatar gebruiker
Aan'M

Is er al een geschikt balkon in het centrum uitgezocht, mocht het zo ver komen? #durftedromen

Bericht zo apr 15, 2018 11:58 pm
Rdorenberg Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

YGA schreef:
Is er al een geschikt balkon in het centrum uitgezocht, mocht het zo ver komen? #durftedromen

Horeca Sittaed markt heeft geen trek in een huldiging heb ik van meerdere mensen gehoord(ik weet niet of het klopt) dan maar groot feest in het stadion, dan maken we ons eigen feestje. Dan kunnen we zelf bepalen wie wel en niet hoeft te komen(Cox) :roll:

Bericht ma apr 16, 2018 12:49 am

Rdorenberg schreef:
YGA schreef:

Horeca Sittaed markt heeft geen trek in een huldiging heb ik van meerdere mensen gehoord(ik weet niet of het klopt) dan maar groot feest in het stadion, dan maken we ons eigen feestje. Dan kunnen we zelf bepalen wie wel en niet hoeft te komen(Cox) :roll:

Ik denk officiëel kampioen wel wat uitmaakt ipv 2e na Ajax. Je gaat dan toch de boeken in als nr.2
De gemeente gaat dan misschien een stapje verder.

Bericht ma apr 16, 2018 2:35 am
fortunarulez Geregistreerde gebruikers

Rdorenberg schreef:
YGA schreef:

Hier geloof ik bar weinig van! Ik ken de cijfers bij een kampioens/promotie huldigingen & dat is absoluut de moeite

Bericht ma apr 16, 2018 2:35 am
fortunarulez Geregistreerde gebruikers

Sjors schreef:
Rdorenberg schreef:
YGA schreef:

Ik denk officiëel kampioen wel wat uitmaakt ipv 2e na Ajax. Je gaat dan toch de boeken in als nr.2
De gemeente gaat dan misschien een stapje verder.

Via play-offs promoveren krijg je ook een groot feest, dus doe rangschikken discussie vind ik niet echt relevant

FortunaSC Sponsoren

Bericht ma apr 16, 2018 8:18 am
Richard Coenen Avatar gebruiker
Supporter

Geen zin in feestje op de markt, daarom overal die vlaggen, #samennaoveure.

Bericht ma apr 16, 2018 6:51 pm
Zitterd Centrum Geregistreerde gebruikers

Ach richard,
Bij café de gats kreeg ik vorige week met mijn fortuna sjaal om geen bier, moest eerst af. Maar heeft wel fijn zo'n vlag buiten hangen, de hypocriet.

Bericht ma apr 16, 2018 6:55 pm
Rdorenberg Avatar gebruiker

Met de opstelling ben ik tevreden mee:

Opstelling #JongAjax: Lamprou, Orejuela, Doekhi, Bergsma, Sanniez; Matusiwa, Mazraoui, D. de Wit; Nunnely, Cassierra, Johnsen

#jajnec

Bericht ma apr 16, 2018 7:15 pm
Les Supporter

Ja prima hoor. Ook Cassierra die gewoooon mee doet.

FortunaSC Sponsoren

Bericht ma apr 16, 2018 8:06 pm

Les schreef:
Ja prima hoor. Ook Cassierra die gewoooon mee doet.

NEC speelt toch niet slecht.

Bericht ma apr 16, 2018 8:20 pm

Wat een idiote actie! Wat is dit voor voetbal van Ajax

Bericht ma apr 16, 2018 8:27 pm

Gelukkig!

Bericht ma apr 16, 2018 8:50 pm
nuujsjtadt Avatar gebruiker
Supporter

Sjors schreef:
Gelukkig!

Komt goed weg met geel :o

Bericht di apr 17, 2018 5:27 pm
from the wilderness Avatar gebruiker

Rdorenberg schreef:
YGA schreef:

Dan maar in Geleen centrum kan niets kapot gemaakt worden meeste staat leeg :lol: :lol: :lol: :lol:

Bericht di apr 17, 2018 6:23 pm
Gohf Aan'M

Online ticket verkoop hangt weer vast. FRS gaat vanavond nog uitverkopen en anders morgen.

VorigeVolgende

Keer terug naar Nieuwsberichten