Forumoverzicht Nieuwsberichten Vanavond laatste verkoop Jong Utrecht-uit!

Vanavond laatste verkoop Jong Utrecht-uit!

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Webmaster Geregistreerde gebruikers

Nu Fortuna Sittard mogelijk vrijdag tegen Jong Utrecht promotie naar de Eredivisie al kan bewerkstelligen, wordt de supportersvereniging van alle kanten bestookt met allerlei vragen met betrekking tot die wedstrijd. Een overzicht.

Vanavond wordt het allerlaatste verkoopmoment georganiseerd in het supportershome in het stadion. Er zijn iets minder dan driehonderd kaarten beschikbaar voor de verplichte buscombi die alle fans is opgelegd. De verkoop vindt tussen 20.00 en 21.00 uur plaats. De supportersvereniging reserveert geen wedstrijdkaarten voor fans. Wel kan één persoon meerdere tickets aanschaffen. Het is alleen mogelijk de kaarten cash af te rekenen. Leden van supportersvereniging Fortuna SC betalen 25 euro, niet-leden betalen 30 euro. Wees er snel bij, want OP = OP. We verwachten dat het uitvak vrijdag uitverkocht is. Dat zou betekenen dat er 1200 fans in dit vak zullen plaatsnemen.

Het is vanavond tussen 19.30 en 21.00 uur mogelijk merchandise van Fortuna Sittard te kopen. De fanshop naast de hoofdingang van het stadion is open.Hier kan wel gepind worden.

Over vrijdag:

De vertrektijden van de bussen worden na de laatste verkoop van vanavond bekend gemaakt worden. Houd deze website dan ook goed in de gaten! Houd er rekening mee dat alle fans in drie clusters van acht of negen bussen naar Utrecht rijden, waarbij het eerste cluster rond 16.15 uur vertrekt.

Voorafgaand aan het vertrek van de bussen op vrijdagmiddag zal het supportershome ruim vantevoren geopend zijn om het nodige gerstenat te nuttigen. Ook zal er een frituurwagen zijn en lekkere muziek gedraaid worden, zodat iedereen in opperste stemming naar de Domstad afreist.

Doe je favoriete Fortuna-shirt aan, neem een sjaal mee en schreeuw Fortuna opnieuw naar een overwinning!

Arthur Hoyer Geregistreerde gebruikers

Superrrrr!

Superrrrř!

Superrrrr!!

Les Supporter

Webmaster schreef:
We zullen ook weer zorgen voor een frituur wagen en lekkere muziek zodat iedereen in opperste stemming naar de Domstad afreist. l

Mijn wens gaat in vervulling :lol:

FortunaSC Sponsoren

Nancy Supporter

Top, ik ga zeker op tijd aanwezig zijn want ik moet een kaart haha, kan me niet voorstellen dat de resterende kaarten niet uitverkopen.

Sjors Geregistreerde gebruikers

Superrr

vlinderstraatjes Geregistreerde gebruikers

mooi dat er opnieuw velen er bij kunnen komen dinsdag die niet in staat waren om een kaart te kopen,- ivm koopavond werken- HULDE, aan het bestuur. ongeacht de uitslag maandag.

Richard Coenen Avatar gebruiker
Supporter

Hulde voor de vrijwillegrs, ps zorg dat er meer dan voldoende bier aanwezig is in de bussen als er al wat over is gaat dat wel op tijdens een feestje ofzo.

snoeffel Aan'M

Richard Coenen schreef:
Hulde voor de vrijwillegrs, ps zorg dat er meer dan voldoende bier aanwezig is in de bussen als er al wat over is gaat dat wel op tijdens een feestje ofzo.

Ja, 6 kratten per bus is veel te weinig!!!

FortunaSC Sponsoren

Harald Avatar gebruiker
Supporter

Ik heb nu 1 kaartje over voor bus 1 voor Jong Utrecht - Fortuna Sittard, aanstaande vrijdag dus.
Dit doordat de Academy nu met aparte bussen gaat richting Utrecht en ik daar deel van uitmaak.

Wie heeft interesse ? Wie het eerst komt, ..........

Regeren via PM of app / fb als je dat kent van mij :mrgreen:

Harald Avatar gebruiker
Supporter

Harald schreef:
Ik heb nu 1 kaartje over voor bus 1 voor Jong Utrecht - Fortuna Sittard, aanstaande vrijdag dus.
Dit doordat de Academy nu met aparte bussen gaat richting Utrecht en ik daar deel van uitmaak.

Wie heeft interesse ? Wie het eerst komt, ..........

Regeren via PM of app / fb als je dat kent van mij :mrgreen:

Kaartje is al weg

HULDE ook voor al de vrijwilligers, deze moeten we zeker niet vergeten inderdaad. in utrecht bam 4-1.

Loos Avatar gebruiker
Supporter

Na morgen:
- 1200 man uitvak
- 200 man academy in presentatiepakken op hoofdtribune
- sponsoren/sympathisanten op hoofdtribune.

.... oh please 8-)

FortunaSC Sponsoren

Zitterd Centrum Geregistreerde gebruikers

Volgens mij stonden er in de bussen 8 of 12 kratten ofzo per bus. 12 x €10 x 25 bussen is natuurlijk geen kleine investering (€3000 excl statiegeld). Nog meer is met de zomerstop voor de boeg misschien een risico?

janko@ Avatar gebruiker
Supporter

Zitterd Centrum schreef:
Volgens mij stonden er in de bussen 8 of 12 kratten ofzo per bus. 12 x €10 x 25 bussen is natuurlijk geen kleine investering (€3000 excl statiegeld). Nog meer is met de zomerstop voor de boeg misschien een risico?

het lijkt me toch dat een brouwerij / drankhandel hiermee wil uithelpen? ;) As in: alles wat niet verkocht is en een complete krat is kan terug.
haters gonna hate, potatoes gonna potate

als morgen alles zou worden verkocht aan kaarten, zitten er 1.200 in uitvak, plus kleine 300 man op hoofdtribune, samen rond de 1.400 suporters dan, in één woord, GEWELDIG.

paultje Geregistreerde gebruikers

Richard Coenen schreef:

vind het geen slecht idee om het aantal kratten wat te beperken. Een bus vol zatten supporters is vaak vragen om problemen. Te vaak ontstaat er ellende hierdoor.

DriftingBee Geregistreerde gebruikers

paultje schreef:
Richard Coenen schreef:

vind het geen slecht idee om het aantal kratten wat te beperken. Een bus vol zatten supporters is vaak vragen om problemen. Te vaak ontstaat er ellende hierdoor.

Jij hebt de "rundjes van Thei zeker nooit meegemaakt he" bier beperken lol

Big Ugly Head Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

vlinderstraatjes schreef:
als morgen alles zou worden verkocht aan kaarten, zitten er 1.200 in uitvak, plus kleine 300 man op hoofdtribune, samen rond de 1.400 suporters dan, in één woord, GEWELDIG.

Ja super!! Dat hadden we vorige winter amper bij de thuiswedstrijden :lol:
Fortuna, doe bès mien club.

Volgende

Keer terug naar Nieuwsberichten