Forumoverzicht Nieuwsberichten Fortuna in de Eredivisie

Fortuna in de Eredivisie

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Bericht vr mei 11, 2018 5:35 pm
silvio62 Supporter

Ook van alles geprobeerd,krijg de bevestiging niet geactiveerd ,geen probleem,sturen ze maar een ouderwetse bestelformulier op,ga me niet langer ergeren hahaha

Bericht vr mei 11, 2018 6:42 pm
langewallie Geregistreerde gebruikers

Als ik zo de bovenstaande reacties lees ligt het gelukkig niet aan mij dat ik bij Fortuna niet kom ingelogd.

Bericht vr mei 11, 2018 6:42 pm
Nancy Supporter

Withoot schreef:
Kom er niet in wat ik ook doe met huidig wachtwoord lukt het niet. nieuw wachtwoord aanvragen en je krijgt geen link. en heel nieuw account aan maken lukt ook niet.

Ik zit ook nog steeds te wachten, volgens mij moet ik inmiddels wel 8 links krijgen :lol: ze zijn er schijnbaar mee bezig dus probeer morgen nog wel een keer.

Bericht vr mei 11, 2018 6:44 pm
Don Leo Geregistreerde gebruikers

Geregeld, we zijn er ook volgend seizoen weer bij, nu al veel zin in!

Bericht vr mei 11, 2018 7:24 pm
Zitterd11 Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

En waarom maar 1 kaart wil graag ook voor mijn zoon bestellen
Zitterd till I die

FortunaSC Sponsoren

Bericht vr mei 11, 2018 7:28 pm
Obsession Supporter

De administratie is geloof ik van jupiler naar amateur niveau gedegradeerd. Wat een onkunde is dit. Welkom in het digitale tijdperk. :lol:
Wat is er mis met de standaard formulieren?

Bericht vr mei 11, 2018 7:33 pm
nuujsjtadt Avatar gebruiker
Supporter

Zitterd11 schreef:
En waarom maar 1 kaart wil graag ook voor mijn zoon bestellen

Kwam ik vanmiddag ook achter dat je maar 1 kaart kunt bestellen, behalve bij verlengen. Vanmiddag gebeld met Fortuna en ik zal een 2e account moeten aanmaken. En net daar gaat het mis :roll: . Ik heb zelf wel een kaart op D (genummerd) naast mijn broer. Nu zou het fijn zijn als mijn zoon bij ons kon zitten. Ik hoop dat ik op tijd ben als het allemaal weer werkt. Fortuna heeft een luxe-probleem ;) Kump good :mrgreen: :mrgreen:

Bericht vr mei 11, 2018 7:35 pm
vlinderstraatjes Geregistreerde gebruikers

afgelopen seizoen, klikte je op de Fortuna site, het formelier aan, en kon het meteen invullen, nu moet je eerst een acount aan maken, was echt eenvouwdiger en direct. dan maar aan het stadion bestellen.

Bericht vr mei 11, 2018 7:39 pm
Gohf Aan'M

Leuke geste ook van Fortuna naar de scc houders van vorig jaar:
1. Gratis toegang 1e thuiswedstrijd KNVB Beker
2. Thuisshirt kunnen kopen voor €27,50

Super!

Bericht vr mei 11, 2018 7:55 pm
F4rtunafsc Geregistreerde gebruikers

Gohf schreef:

Super!

Dat ga ik dus helaas niet krijgen. Vorig jaar wel een seizoenskaart, maar niet via het account besteld maar met toenmalig formulier. Word niet geregistreerd :(

FortunaSC Sponsoren

Bericht vr mei 11, 2018 7:58 pm
Obsession Supporter

F4rtunafsc schreef:
Gohf schreef:

Super!

Dat ga ik dus helaas niet krijgen. Vorig jaar wel een seizoenskaart, maar niet via het account besteld maar met toenmalig formulier. Word niet geregistreerd :(

Volgens de mail die ik heb heeft iedere huidige scc bezitter er recht op. Heb vorig jaar de scc in het stadion aan de receptie besteld en volgens mijn email krijg ik het ook.

Bericht za mei 12, 2018 1:15 am
Marco@Stein Geregistreerde gebruikers

Ff wat anders voor losse kaartverkoop,heb je daar nu een clubcard voor nodig? Of is dat niet meer?

Bericht za mei 12, 2018 10:12 am

tussen mijn stapeltje seizoenskaarten zit een oude clupcard met het oude logo op, dat is zo lang geleden, maarja, tis ook lang geleden dat we in de eredivisie speelden, weet niet of dat nu weer geld met de eredivisie nu. ik ben blij met spulen van de clup, die nog het oginele mooie logo ten toon spreiden.

Bericht za mei 12, 2018 10:54 am
Marco@Stein Geregistreerde gebruikers

vlinderstraatjes schreef:
tussen mijn stapeltje seizoenskaarten zit een oude clupcard met het oude logo op, dat is zo lang geleden, maarja, tis ook lang geleden dat we in de eredivisie speelden, weet niet of dat nu weer geld met de eredivisie nu. ik ben blij met spulen van de clup, die nog het oginele mooie logo ten toon spreiden.

Ja het is zo lang geleden dat ze eredivisie speelden,maar toen was het dat je een clubcard nodig had voor losse kaartjes.

FortunaSC Sponsoren

Bericht za mei 12, 2018 11:05 am

klopt Marco, dat verklaart dus mijn oude clupcard, heb niet elk jaar toen een seizoenskaart gehad, tussen 1984-2018.

Bericht za mei 12, 2018 11:11 am

het is wel zo, heb je een clupcard nodig bij een los kaartje, is die clupcard geldig alle jaren dat we eredivisie spelen, dat was wel toen de algemene gang van zaken. nu kan alles anders zijn, Marco

Bericht za mei 12, 2018 8:37 pm
Snotter Avatar gebruiker
Moderator

Bericht za mei 12, 2018 9:14 pm
Knoxorrr Geregistreerde gebruikers

Snotter schreef:
http://www.football-oranje.com/fortuna-sittard-and-the-long-road-back-to-the-eredivisie/

wow klasse stuk!

Bericht zo mei 13, 2018 11:03 am
Herte Geregistreerde gebruikers

Promotieroes is weg (wat was het fantastisch!), nu blik op de eredivisie! Met het aantrekken van Ciranni is een mooi begin gemaakt. De backpositities zijn dubbel bezet. Er komt een keeper bij die de strijd met Ozer aangaat. In het centrum zijn we heel traag en ik denk dat er twee versterkingen nodig zijn. Op het middenveld ontbreekt creativiteit en routine. Ook daar twee versterkingen nodig. Het kopen van Cantwell zou een superstunt zijn! voorin een diepe spits en een vleugelaanvaller en we kunnen de strijd om lijfsbehoud starten. Hoop dat er voor Braun en Heerings een oplossing gevonden wordt want deze spelers komen echt te kort. Heb alle vertrouwen in het netwerk van voorzitter Gun en trainer Hofland. Benieuwd of (en hoe) ze ons gaan verrassen de komende tijd...

Vorige

Keer terug naar Nieuwsberichten