Forumoverzicht Nieuwsberichten Fortuna in de Eredivisie

Fortuna in de Eredivisie

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Bericht wo jul 11, 2018 8:51 pm
Achter Fortuna Geregistreerde gebruikers

Mooie oefenpot op 19 juli

Bericht do jul 12, 2018 8:38 am
Loos Avatar gebruiker
Supporter

Peer schreef:
Eikels zijn het!! Ga dit ergens anders doen en sla mekaar zo ver van de wereld, dat je voor geen van beide clubs meer de boel kunt verzieken.

En wie is weer de dupe....... juist!

Er waren geen afspraken, er was geen dreiging en er waren geen Fortuna supporters betrokken... hoevaak moet het nog gezegd worden hier :?

Overigens is er al gekeken naar een andere locatie(s), maar nu toch besloten dat de wedstrijd geen doorgang vindt.

Bericht do jul 12, 2018 6:37 pm
DriftingBee Geregistreerde gebruikers

Waren inderdaad geen supporters niet van ons en ook niet van R*da, maar wel degelijk enorme eikels uit beide regio's. En uit onze regio zijn de laatste jaren vaker afspraken gemaakt of was dat Zweden verhaal ook verzonnen? Als er helemaal geen afspraken waren, helemaal geen dreiging, maar enkel een vooruitzicht van een gezellige pot dan moet een burgemeester wel heel hardleers zijn. Echter helaas moet een burgemeester aan meer denken dan een oefenpot. En dat is heel heel sneu voor iedereen Limburg ia, de ECHTE supporters en het voetbal in algemeen. Dus ik geef Peer en alle andere groot gelijk. Hele grote eikels die on's een gezellige avond afnemen. Ga in godsnaam bij een boksclub kunnen jullie legaal matten.

Bericht vr jul 13, 2018 9:44 am
Loos Avatar gebruiker
Supporter

DriftingBee schreef:
Waren inderdaad geen supporters niet van ons en ook niet van R*da, maar wel degelijk enorme eikels uit beide regio's. En uit onze regio zijn de laatste jaren vaker afspraken gemaakt of was dat Zweden verhaal ook verzonnen? Als er helemaal geen afspraken waren, helemaal geen dreiging, maar enkel een vooruitzicht van een gezellige pot dan moet een burgemeester wel heel hardleers zijn. Echter helaas moet een burgemeester aan meer denken dan een oefenpot. En dat is heel heel sneu voor iedereen Limburg ia, de ECHTE supporters en het voetbal in algemeen. Dus ik geef Peer en alle andere groot gelijk. Hele grote eikels die on's een gezellige avond afnemen. Ga in godsnaam bij een boksclub kunnen jullie legaal matten.

Je leest mijn verhaal verkeerd. Er is helemaal geen sprake geweest van een afspraak/matten. Als er al 150 tegen 150 rondgaat, kun je niet meer dan lachen :lol:

Dit is gewoon een pubergrapje dat door gemeente is opgepikt. Al dan niet expres.

Bericht vr jul 13, 2018 10:17 am
Rdorenberg Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

#FortunaSittard lijkt toch een oplossing te hebben gevonden voor de afgelaste oefenwedstrijd tegen #BSVLimburgia. Zaterdagmiddag om 14.00 uur is het Franse #Valenciennes de tegenstander tijdens een oefenduel in Swolgen
‘ stap voor stap en elke stap brengt ons verder ‘ Isitan Gün

FortunaSC Sponsoren

Bericht vr jul 13, 2018 10:59 am
Windu9 Avatar gebruiker

Is inmiddels bekend wanneer het stadion aan de kant van de parkeergarage gaat worden afgebouwd?
Het schijnt dat er plannen zijn om daar een Aziatisch restaurant te openen?
Heeft de gemeente dit tegen gehouden?
Weet iemand hier meer over?

Bericht vr jul 13, 2018 11:00 am
Loos Avatar gebruiker
Supporter

Windu9 schreef:
Is inmiddels bekend wanneer het stadion aan de kant van de parkeergarage gaat worden afgebouwd?

Er wordt op dit moment gebouwd aan de Oostzijde hoor. De verbouw van het wereldrestaurant is aan de Ricksen Side-zijde (boven huidige Aldi) en die is ook al bezig.

Bericht vr jul 13, 2018 11:17 am

Loos schreef:
Windu9 schreef:

Er wordt op dit moment gebouwd aan de Oostzijde hoor. De verbouw van het wereldrestaurant is aan de Ricksen Side-zijde (boven huidige Aldi) en die is ook al bezig.

Komen er plaatwerken of wanden tegen Oostzijde aan of hoe gaat de verbouwing eruit zien? Nog even en we zijn verlos van die vreselijke betonnen blok. Misschien heb ik het ergens gemis, zijn er nog plannen voor achter zuid te gaan verbouwen(dan hebben we alles gehad) :twisted:

Bericht vr jul 13, 2018 11:20 am
Loos Avatar gebruiker
Supporter

Rdorenberg schreef:
Loos schreef:
Windu9 schreef:

Komen er plaatwerken of wanden tegen Oostzijde aan of hoe gaat de verbouwing eruit zien? Nog even en we zijn verlos van die vreselijke betonnen blok 8-)

Zelfde look als de rest ja.

Dit is overigens fijner, 52 weken lang te bewonderen onze regio EN Parkstad.

Afbeelding

Bericht vr jul 13, 2018 12:01 pm
Les Supporter

Hahaha, mooi :lol:

FortunaSC Sponsoren

Bericht vr jul 13, 2018 12:09 pm
Achter Fortuna Geregistreerde gebruikers

Grandioos.

Bericht vr jul 13, 2018 12:10 pm
Petje Avatar gebruiker

Rdorenberg schreef:
#FortunaSittard lijkt toch een oplossing te hebben gevonden voor de afgelaste oefenwedstrijd tegen #BSVLimburgia. Zaterdagmiddag om 14.00 uur is het Franse #Valenciennes de tegenstander tijdens een oefenduel in Swolgen

Nou maar hopen dat de Internethooligans van VVV zich stil houden :mrgreen:

Bericht vr jul 13, 2018 1:05 pm
Revanite Geregistreerde gebruikers

Petje schreef:
Rdorenberg schreef:

Nou maar hopen dat de Internethooligans van VVV zich stil houden :mrgreen:
Volgens mij is de wedstrijd besloten, dus daar afspreken heeft sowieso geen zin :lol:

Bericht di jul 17, 2018 1:13 pm

De prijzen voor de topduels (PSV, AJAX en Feijenoord) zijn inmiddels ook definitief vastgesteld. De prijzen zijn als volgt:
- FRS: Volwassenen €25, Jeugd 13 tot 18 jaar €12, Kinderen t/m 12 jaar €9;
- A/D: Volwassenen €29,50, Jeugd 13 tot 18 jaar €12, Kinderen t/m 12 jaar €9;
- C/E/Zuid: Volwassenen €25, Jeugd 13 tot 18 jaar €12, Kinderen t/m 12 jaar €9;

Samen Nao Veure!

Aardig duur 25 euro, gelukkig is dat alleen voor de topduels. Ik ben benieuwd of we het stadion nog steeds uitverkocht krijgen tegen de top teams, als dat lukt zou geweldig zijn.

FortunaSC Sponsoren

Bericht di jul 17, 2018 1:36 pm
rambo1990 Avatar gebruiker

Mooie bus. Hopelijk hebben ze er 3 van laten bestickeren (Regio Roermond, Sittard en Parkstad). Fortuna is goed bezig!

Wat betreft de prijzen. Ze zijn inderdaad wat aan de hoge kant in vergelijking tot afgelopen seizoen. Ga je met een gezin van 4 ben je onderhand evenveel kwijt als een dagje Efteling...
Het team dat de minste fouten maakt wint de wedstrijd!

Bericht di jul 17, 2018 1:49 pm
paultje Geregistreerde gebruikers

Rdorenberg schreef:
De prijzen voor de topduels (PSV, AJAX en Feijenoord) zijn inmiddels ook definitief vastgesteld. De prijzen zijn als volgt:
- FRS: Volwassenen €25, Jeugd 13 tot 18 jaar €12, Kinderen t/m 12 jaar €9;
- A/D: Volwassenen €29,50, Jeugd 13 tot 18 jaar €12, Kinderen t/m 12 jaar €9;
- C/E/Zuid: Volwassenen €25, Jeugd 13 tot 18 jaar €12, Kinderen t/m 12 jaar €9;

Samen Nao Veure!

Aardig duur 25 euro, gelukkig is dat alleen voor de topduels. Ik ben benieuwd of we het stadion nog steeds uitverkocht krijgen tegen de top teams, als dat lukt zou geweldig zijn.

was al even bekend. Heb ik 10 dagen geleden al melding van gemaakt.

Bericht di jul 17, 2018 1:51 pm

rambo1990 schreef:
Mooie bus. Hopelijk hebben ze er 3 van laten bestickeren (Regio Roermond, Sittard en Parkstad). Fortuna is goed bezig!

Wat betreft de prijzen. Ze zijn inderdaad wat aan de hoge kant in vergelijking tot afgelopen seizoen. Ga je met een gezin van 4 ben je onderhand evenveel kwijt als een dagje Efteling...

Ik ben bang dat dat wel eens een reden kan zijn dat het (misschien) niet uitverkocht zal zijn tegen de top teams. Ik hoop dat ik er naast zit en dat Fortuna minimaal 3 keer een uitverkocht stadion heeft. Een uitverkocht stadion is misschien wel meer waard dan die paar duizend euro, maar dat is mijn mening al zal de penningmeester er anders over denken. Op naar de eerste thuiswedstrijd van het seizoen!

Bericht di jul 17, 2018 2:11 pm

zal wel meevallen. Er zijn straks nog maar 3000 kaarten voor losse verkoop. Ik denk dat er wel 3000 mensen zijn die voor losse wedstrijden gaan. Tja die moeten de top wedstrijden dan een paar euro meer betalen.

Bericht di jul 17, 2018 2:19 pm

paultje schreef:
zal wel meevallen. Er zijn straks nog maar 3000 kaarten voor losse verkoop. Ik denk dat er wel 3000 mensen zijn die voor losse wedstrijden gaan. Tja die moeten de top wedstrijden dan een paar euro meer betalen.

Dus we gaan 9000 seizoenskaarten verkopen? Hoezo zijn er nog maar 3000 losse kaarten? Ik denk dat er eerder rond de 6000 kaarten beschikbaar komen en dat we rond de 6500 ssc verkopen.

Bericht di jul 17, 2018 2:28 pm

Rdorenberg schreef:
paultje schreef:

Dus we gaan 9000 seizoenskaarten verkopen? Hoezo zijn er nog maar 3000 losse kaarten? Ik denk dat er eerder rond de 6000 kaarten beschikbaar komen en dat we rond de 6500 ssc verkopen.

op de ticket site zijn nog maar 3200 tickets beschikbaar dus vandaar.

jou telling klopt sowiezo niet want van de 12500 plaatsen moet je er al 1000 aftellen van het uitvak. Vak B is me onduidelijk wat daarmee gebeurd. Maar zou ook wel eens voor uitploeg gereserveerd kunnen worden dus dat is nog eens 500 dat je eraf moet halen.

dan heb je dus
2.500 hoofdtribune (zal toch ver vol zijn als ik hoor dat ze daar plek te kort komen)
5.500 seizoenskaarten zuid oost ricksenside

blijft 3000 over

VorigeVolgende

Keer terug naar Nieuwsberichten