Forumoverzicht Nieuwsberichten Verkoop seizoenkaarten 18/19 van start!

Verkoop seizoenkaarten 18/19 van start!

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Gohf Aan'M

We naderen de 1000! nog minder als 50 te gaan... :)

Ivanhooo Avatar gebruiker
Supporter

Vergeet niet dat in die telling nog niet eens de kaarten voor de hoofdtribune zitten (op vak A na).
ZITTERD TILL WE DIE

vlinderstraatjes Geregistreerde gebruikers

geweldig, nu al bijna meer seizoenskaarten verkocht, als afgelopen hele seizoen. en er is nog steeds sprake van een file vorming. en dat te bedenken, en dat terwijl er nog top spelers bij komen, het getal nog veel hoger uit zal vallen, en ja, het zou me niks verbazen, dat er overlopers zullen zijn aan de randen van parkstad, naar sittard. super

Obsession Supporter

En ook nog €5,- goedkoper naar eredivisie kijken in Sittard, dan Jupiler in Parkstad.
Kijken waar dit sprookje gaat eindigen.

de slogan, VEER ZEEN TRÖK, zou mooi zijn als deze op de seizoenskaart pronkt. o ja is ook al op t schirts.

FortunaSC Sponsoren

paultje Geregistreerde gebruikers

samennoaveure schreef:
De tussenstanden:

Vak A: 10 kaarten
Vak C: 177 kaarten
Vak D: 233 kaarten
Vak E: 29 kaarten
Ricksen: 493 kaarten
Fun: 0 kaarten
Zuid: 6 kaarten

Totaal: 948 kaarten

hoe heb je deze aantallen bepaald? Opgeschreven via de ticketsite hoeveel kaarten er beschikbaar zijn en dan het verschil bepaald met de start?

Ik zie namelijk bij de genummerde vakken (D en A) veel meer rode stoelen dus veel meer kaarten weg. Dit kan te maken hebben met de reservering van de nummers van de huidige seizoenkaarten. Maar in dat geval zitten in jou aantallen dus niet de verlengde seizoenkaarten van die vakken en zijn er dus veel meer verkocht. Ik weet niet of voor de Ricksensite de verlengde seizoenkaarten via de ticketsite worden geregistreerd.

samennoaveure Geregistreerde gebruikers

paultje schreef:
samennoaveure schreef:
De tussenstanden:

hoe heb je deze aantallen bepaald? Opgeschreven via de ticketsite hoeveel kaarten er beschikbaar zijn en dan het verschil bepaald met de start?

Ik zie namelijk bij de genummerde vakken (D en A) veel meer rode stoelen dus veel meer kaarten weg. Dit kan te maken hebben met de reservering van de nummers van de huidige seizoenkaarten. Maar in dat geval zitten in jou aantallen dus niet de verlengde seizoenkaarten van die vakken en zijn er dus veel meer verkocht. Ik weet niet of voor de Ricksensite de verlengde seizoenkaarten via de ticketsite worden geregistreerd.

Hallo Paultje,

Ik heb de beginstanden geregistreerd en dit verminder ik met de nog beschikbare tickets, dit zou moeten kloppen volgensmij, maar ik ben ook geen insider dus ik heb niet alle info. Daarnaast komen er nog seizoenkaarten/sponsorkaarten voor de hoofdtribune bij maar die zijn niet zichtbaar in het systeem.

BerichtThis post was deleted by Loos on wo mei 16, 2018 1:27 pm.

Rdorenberg Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

M I J L P A A L !

Momenteel zijn er al meer seizoenkaarten verkocht dan in het volledige vorig seizoen!

Ben jij er ook bij in de eredivisie!? Bestel nu je eigen seizoenkaart
#SamenNaoVeure
‘ stap voor stap en elke stap brengt ons verder ‘ Isitan Gün

ja, want het gaat als een trein, en OP=OP. geweldig

FortunaSC Sponsoren

samennoaveure schreef:
paultje schreef:
samennoaveure schreef:
De tussenstanden:

Hallo Paultje,

Ik heb de beginstanden geregistreerd en dit verminder ik met de nog beschikbare tickets, dit zou moeten kloppen volgensmij, maar ik ben ook geen insider dus ik heb niet alle info. Daarnaast komen er nog seizoenkaarten/sponsorkaarten voor de hoofdtribune bij maar die zijn niet zichtbaar in het systeem.

dan mis je in iedergeval de oude seizoenkaarten van de genummerde vakken want die waren van begin af aan al rood en dus niet beschikbaar. Die houders kunnen hun kaart verlengen met zelfde nummer en waren van begin af aan gereserveerd. De seizoenskaarten die daar verlengd worden zitten dan niet in jou telling. het aantal is dus hoger. alleen maar goed nieuws :)

ik weet niet of ze voor de ricksenside ook al de oud seizoenkaarten hadden afgetrokken van de beschikbare kaarten op ticketsite

Joe Pesci Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Ik kan mijn seizoenskaart niet eens verlengen met dat stomme gedoe waar ik maar geen verificatielink krijg.

@ Paultje

Ik weet het niet hoe het nou precies zit, ik zal in ieder geval de tussenstanden blijven doorgeven zoals ik ze kan aflezen van de site! :)

top sowieso leuk op de ontwikkeling te zien

FortunaSC Sponsoren

nuujsjtadt Avatar gebruiker
Supporter

Joe Pesci schreef:
Ik kan mijn seizoenskaart niet eens verlengen met dat stomme gedoe waar ik maar geen verificatielink krijg.

Zou ondertussen toch moeten werken :(
Anders morgen eens effe bellen, of een nieuw account aanmaken met een ander email adres.
Succes (smiley duim omhoog)

MilanFSC Geregistreerde gebruikers

Zijn er al seizoenkaarten opgestuurd? Kan niet wachten!

Vak A: 20 kaarten
Vak C: 201 kaarten
Vak D: 266 kaarten
Ricksen: 566 kaarten
Zuid: 7 kaarten

Totaal: 1089 kaarten

Snotter Avatar gebruiker
Moderator

samennoaveure schreef:
Vak A: 20 kaarten
Vak C: 201 kaarten
Vak D: 266 kaarten
Ricksen: 566 kaarten
Zuid: 7 kaarten

Totaal: 1089 kaarten

Yes op zuid kunnen ze inmiddels bijna een voetbal elftal op het veld brengen.
yeaaahaahhhhaaaa

Joe Pesci schreef:

Heb ook geen link gekregen, probeerde maar eens in te loggen om te kijken wat er zou gebeuren; t lukte en heb besteld.

mooi dat er ook veel belangsteling op zuid op gang komt, dat vak komt wel vol, is het niet door seizoenskaart houders, dan wel veel losse kaartjes kopers, waarvan een deel de resultaten van ons elftal bekijkt, en alnog een seizoenskaart aanschaft. en iedere suporter is er weer een. leuk om dit zo te volgen, hulde voor degenen die moeite doen om dat bij te houden, en hier iedereen mee laat genieten van de wederopstanding van de mooiste clup van het zuiden.

VorigeVolgende

Keer terug naar Nieuwsberichten