Forumoverzicht Nieuwsberichten Verkoop seizoenkaarten 18/19 van start!

Verkoop seizoenkaarten 18/19 van start!

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Knoxorrr Geregistreerde gebruikers

Gohf schreef:

Daarover gesproken...iemand enig idee wanneer tickets voor de 1e thuismatch tegen PSV in de verkoop gaan?

Lijkt me dat dit zo laat mogelijk gebeurt(zoals in de week vóór de wedstrijd. Je wil immers mensen tot het begin van het seizoen de mogelijkheid geven een seizoenskaart te kopen.

Voorbeeld
Stel ze zouden de voorverkoop nu starten en de ricken tribune raakt uitverkocht terwijl er ook nog mensen een seizoenskaart willen kopen. Dan heb je een probleem.

Gohf Aan'M

Loos schreef:
Gohf schreef:
BPTD schreef:
Hoe zit het eigenlijk met de seizoenskaart verkoop? Een week of drie geleden werd hier verteld dat je binnen enkele dagen je kaart moest kopen voor de Ricksen Side want die zou dan al uitverkocht zijn maar vervolgens lees ik er niks meer van, iemand een update?

Verkoop is inderdaad gestagneerd(wat ik overigens best wel logisch vind). Lijkt erop dat er voor iedere thuiswedstrijd nog een paar 100 FRS tickets online gaan komen.

Daarover gesproken...iemand enig idee wanneer tickets voor de 1e thuismatch tegen PSV in de verkoop gaan?

Meestal is dat een paar weken vantevore. Kan me voorstellen dat ze ivm seizoenkaarten langer wachten. Je gaat dan namelijk in elkaars vaarwater zitten qua verkoop.

Verkoop stagneert altijd vlak voor en in de vakantieperiode. Rondom laatste weken voor competitie en Fandag loopt dit wel los.

Klopt, bovendien hebben we er ook gewoon al ontzettend veel verkocht als je ziet waar we vandaan komen. PSV gaat stijf uitverkocht raken denk/hoop ik 8-)

Gohf Aan'M

Knoxorrr schreef:
Gohf schreef:

Lijkt me dat dit zo laat mogelijk gebeurt(zoals in de week vóór de wedstrijd. Je wil immers mensen tot het begin van het seizoen de mogelijkheid geven een seizoenskaart te kopen.

Voorbeeld
Stel ze zouden de voorverkoop nu starten en de ricken tribune raakt uitverkocht terwijl er ook nog mensen een seizoenskaart willen kopen. Dan heb je een probleem.

Klopt, daar had ik ook al aan gedacht. Vandaar dat ik me afvraag wanneer de kaarten online gaan komen en hoe de club dat gaat aanpakken.

Stotje Geregistreerde gebruikers

Pas na de open dag kijken wat nog niet verkocht is en dan pas kaartverkoop starten. Velen zijn dan nog helaas op vakantie. Ik ook, dus sowieso een open plek op 18 augustus. Tant pis!
FSC Olé!

Rdorenberg Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Misschien een optie om vak A/FUN/zuid tribune open te gooien voor de online verkoop, die tribunes raken toch niet uitverkocht en de mensen die perse geen seizoenskaart willen kunnen dan evengoed tijdig ticket bestellen. Lang wachten zit ook enige risico aan lijkt me..
‘ stap voor stap en elke stap brengt ons verder ‘ Isitan Gün

FortunaSC Sponsoren

Loos Avatar gebruiker
Supporter

Stotje schreef:
Pas na de open dag kijken wat nog niet verkocht is en dan pas kaartverkoop starten. Velen zijn dan nog helaas op vakantie. Ik ook, dus sowieso een open plek op 18 augustus. Tant pis!

Gewoon je seizoenkaart aan iemand geven ;)

Stotje Geregistreerde gebruikers

Loos schreef:
Stotje schreef:

Goed idee als die op tijd binnen is!
FSC Olé!

Loos Avatar gebruiker
Supporter

Stotje schreef:
Loos schreef:
Stotje schreef:

Goed idee als die op tijd binnen is!

Ik verwacht dat je m komende week hebt.

YGA Avatar gebruiker
Aan'M

Als ik hem maar voor 18-8 heb. Zou niet weten wat ik eerder met dat ding moet.

Amneys Avatar gebruiker

YGA schreef:

Ruige boy uithangen op werk 8-)

FortunaSC Sponsoren

Don Leo Geregistreerde gebruikers

Amneys schreef:
YGA schreef:

Ruige boy uithangen op werk 8-)

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

silvio62 Supporter

Hebben div mensen mij aangesproken over de problemen bij het bestellen van een seizoens-kaart,ga er toch vanuit dat het probleem is opgelost?

Rdorenberg Avatar gebruiker

silvio62 schreef:
Hebben div mensen mij aangesproken over de problemen bij het bestellen van een seizoens-kaart,ga er toch vanuit dat het probleem is opgelost?

Verschillende mensen hebben meerdere keren proberen te bellen en mailen, wat denk je? Geen reactie...vooral erbij zetten ‘voor vragen mail of bel’ en vervolgens geen gehoor :x 8-)
‘ stap voor stap en elke stap brengt ons verder ‘ Isitan Gün

Don Leo Geregistreerde gebruikers

Lekker onprofessioneel weer, wanneer wordt er nou eens eindelijke de bezem gehaald door de "commerciële" afdeling van Fortuna? Stelletje luie amateurs dat er nu zitten belemmeren de groei van de club enorm. :evil:

FortunaSC Sponsoren

silvio62 Supporter

Dit is toch triest,speur irritaties bij deze mensen.

Richard Coenen Avatar gebruiker
Supporter

Men kan ze ook gewoon op kantoor bestellen volgens mij lekker old skool, persoonlijk heb ik alleen maar positieve ervaring dit seizoen met bellen en service.

starbert Avatar gebruiker

Laatst probeerde ik te bellen, maar die persoon die mij kon helpen was op een andere telefoon in gesprek. Ik zou worden terug gebeld. Gebeurde inderdaad, maar ik hoorde alleen een harde pieptoon, zoals bij een oude faxmachine. Tot 3 keer toe geprobeerd, dan maar opgegeven.

RonB Avatar gebruiker

Dit is geen goede zaak jeetje zeg ,mag toch verwachten dat het nu ver is opgelost .

wumke Avatar gebruiker
Supporter

Helaas ook geen antwoorden n.av. een mail over het MVO traject betreffende invalidekaarten.

Rico Geregistreerde gebruikers

Iemand enig idee hoeveel kaarten er nog beschikbaar zijn voor Ricksen side? Ook al nieuws m.b.t. de kaart verkoop voor de thuiswedstrijden? :)

VorigeVolgende

Keer terug naar Nieuwsberichten