Forumoverzicht Nieuwsberichten OPLOSSING NABIJ: Hulpkreet invalide supporters

OPLOSSING NABIJ: Hulpkreet invalide supporters

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Bericht di mei 15, 2018 2:57 pm
F4rtunafsc Geregistreerde gebruikers

vlinderstraatjes schreef:
ben benieuwt of dat potje word geopend, of dat het terug gedraaid word. hoop op, een van beide.. we zijn een grote familie, ook voor deze mensen.

Helemaal met je eens. Deze tegemoetkoming ( klinkt beter dan korting, want korting hoort iedereen te krijgen.. ;)) hoort er te zijn voor deze groep. Al blijft het eerst afwachten wat de daadwerkelijke reden is. Nogmaals het kan ook een fout in het systeem zijn geweest, mocht dat niet zo zijn. Slechte zaak, maar dat is nu nog koffie dik kijken.

Bericht di mei 15, 2018 4:50 pm
wumke Avatar gebruiker
Supporter

Fortuna is bezig om een goede manier te vinden, hoe men deze supporters tegemoet kan komen.
Zeer waarschijnlijk wordt dit m.b.v. een mvo activiteit hersteld.
Hoe en wat en hoe groot de compensatie kan worden is nu nog niet bekend.
Ik heb hier alle vertrouwen, dus zijn de kaarten besteld.

Bericht di mei 15, 2018 4:57 pm
silvio62 Supporter

Goed zo,want ook deze mensen horen erbij,geen uitzonderingen!

Bericht di mei 15, 2018 5:21 pm
L H Aan'M

Een prijsstijging van 68% is natuurlijk absurd voor deze kwetsbare groep mensen. Ook zij horen bij de familie. Als je als club de mond vol hebt van MVO kun je dit niet laten gebeuren. Ik ben benieuwd naar de handreiking van Fortuna.

Bericht di mei 15, 2018 6:54 pm
Slet boi Vim Avatar gebruiker
Aan'M

Als dit niet door fortuna wordt opgepakt is het misschien wel een item om weer een fundraiser voor te organiseren.....supporters voor supporters.....ook andere supporters die buiten hun schuld geen seizoenskaart kunnen betalen.....feestje organiseren ofzo...dan verleren we dat ook niet.
Fuck art let's dance!

FortunaSC Sponsoren

Bericht wo mei 16, 2018 12:04 am
Arthur Hoyer Geregistreerde gebruikers

Slet boi Vim schreef:
Als dit niet door fortuna wordt opgepakt is het misschien wel een item om weer een fundraiser voor te organiseren.....supporters voor supporters.....

zou een erg mooi initiatief zijn
maar ik ga ervan uit dat de club dit verder oppakt, zeker ook ihkv Maatschappelijk verantwoord ondernemen

Bericht wo mei 16, 2018 12:50 am
Ragnar Sittard blok Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Aan de bal blijven....dit moet goed komen...anders deze mensen sponsoren :)

Bericht wo mei 16, 2018 11:49 am
CACA Avatar gebruiker
Aan'M

Zojuist bevestiging ontvangen dat Fortuna middels onze MVO organisatie Fortuna Verbindt aan een oplossing werkt, deze zal zsm gedeeld worden.

Bericht wo mei 16, 2018 12:12 pm
Pats Geregistreerde gebruikers

CACA schreef:
Zojuist bevestiging ontvangen dat Fortuna middels onze MVO organisatie Fortuna Verbindt aan een oplossing werkt, deze zal zsm gedeeld worden.

Super nieuws CACA - dank voor de moeite!

Nogmaals: dit stond los van mijn contact met Fortuna over seizoenkaart, ik heb het onderwerp ook niet aangekaart en zal geen gebruik maken van een evt. nieuwe regeling. Dit is puur voor de mensen die de prijsverhoging van 68% niet kunnen rooien en dreigden de dupe te worden. Ook zij zijn toppers en onderdeel van onze familie. Erg blij dat er aan een oplossing wordt gewerkt. Hulde!

Bericht wo mei 16, 2018 12:35 pm
silvio62 Supporter

Goed nieuws caca,ook wij tellen mee.

FortunaSC Sponsoren

Bericht wo mei 16, 2018 2:14 pm
vlinderstraatjes Geregistreerde gebruikers

geweldig dat hier aan word gewerkt. iedereen heeft recht op plezier.

Bericht wo mei 23, 2018 10:25 am
CACA Avatar gebruiker
Aan'M

Het doet mij deugd te kunnen melden dat de oplossing zo goed als rond is.
Mindervalide supporters kunnen voor komende seizoen een seizoenskaart aanschaffen met 50% korting.
Deze korting zal evenredig gedragen worden door;

BVO Fortuna Sittard
Fortuna Verbindt
Fortuna Facilities

Op dit moment worden de laatste puntjes op de I gezet en de spelregels bepaald. Zodra alles definitief zal dit uiteraard gecommuniceerd worden.

Reeds aangeschafte kaarten komen uiteraard ook in aanmerking voor deze regeling.
Kaarten zullen dit seizoen gepersonaliseerd worden (pasfoto) om misbruik tegen te gaan.

Ik ben erg blij en tevreden met deze regeling en hulde voor de mannen die dit financieel mogelijk maken!

Bericht wo mei 23, 2018 10:33 am
Rdorenberg Avatar gebruiker

CACA schreef:
Mindervalide supporters kunnen voor komende seizoen een seizoenskaart aanschaffen met 50% korting.

BVO Fortuna Sittard
Fortuna Verbindt
Fortuna Facilities

Op dit moment worden de laatste puntjes op de I gezet en de spelregels bepaald. Zodra alles definitief zal dit uiteraard gecommuniceerd worden.

Reeds aangeschafte kaarten komen uiteraard ook in aanmerking voor deze regeling.
Kaarten zullen dit seizoen gepersonaliseerd worden (pasfoto) om misbruik tegen te gaan.

Ik ben erg blij en tevreden met deze regeling en hulde voor de mannen die dit financieel mogelijk maken!

Geweldig! Klasse dat dit zo wordt opgelost en dat je dit hebt opgepakt! 8-)
‘ stap voor stap en elke stap brengt ons verder ‘ Isitan Gün

Bericht wo mei 23, 2018 10:36 am
silvio62 Supporter

Netjes,nogmaals,ben door andermans schuld afgekeurd geraakt,grotere straf dan je werk kwijt raken ,geeft het tem niet ,al zwijgen over de uitkering en wat je moet inleveren.

FortunaSC Sponsoren

Bericht wo mei 23, 2018 10:46 am
Withoot Avatar gebruiker
Supporter

Netjes en bedankt dat hier naar gekeken is. Deze oplossing is voor veel mensen uitkomst.
Voetbal is een spel van fouten. Wie de minste fouten maakt wint.

Bericht wo mei 23, 2018 10:57 am
Pats Geregistreerde gebruikers

CACA schreef:

BVO Fortuna Sittard
Fortuna Verbindt
Fortuna Facilities

CACA, dat is super nieuws voor iedereen! Geweldig hoe dit is opgepikt en opgelost.
Dank en hulde aan iedereen die hieraan heeft meegewerkt :D
En jij bedankt dat je het hebt opgepikt.

Bericht wo mei 23, 2018 12:38 pm
RonB Avatar gebruiker

heel netjes wanneer wordt dit bekend gemaakt door fortuna.

Bericht wo mei 23, 2018 1:56 pm
Big Ugly Head Avatar gebruiker

Hulde. Top geregeld!!
Laatst bijgewerkt door Big Ugly Head op vr mei 25, 2018 11:16 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Fortuna, doe bès mien club.

Bericht wo mei 23, 2018 11:36 pm
Arthur Hoyer Geregistreerde gebruikers

goed werk van Caca / Fortuna. Heel mooi dat het zo (snel) is opgepakt

Bericht wo mei 23, 2018 11:58 pm
paultje Geregistreerde gebruikers

Arthur Hoyer schreef:
goed werk van Caca / Fortuna. Heel mooi dat het zo (snel) is opgepakt

zouden het bijna vergeten. Ja hulde dat dit zo goed is opgepakt!

VorigeVolgende

Keer terug naar Nieuwsberichten