Forumoverzicht Nieuwsberichten Semedo in belangstelling Engelse clubs

Semedo in belangstelling Engelse clubs

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

paultje Geregistreerde gebruikers

Ik hoop dat hij nog 1 jaar blijft en laat zien dat hij ook een ster in de eredivisie is. Als hij zich daar het komende jaar bewijst kan hij veel meer dan 4 miljoen opleveren.

Rdorenberg Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

paultje schreef:
Ik hoop dat hij nog 1 jaar blijft en laat zien dat hij ook een ster in de eredivisie is. Als hij zich daar het komende jaar bewijst kan hij veel meer dan 4 miljoen opleveren.

Ik geloof dat eerlijk gezegd niet dat Semedo 4 miljoen gaat opleveren. Als een club 2 miljoen wilt betalen hebben ze Semedo ook al binnen, waarom dan 4 betalen terwijl Galatasaray wilt krimpen in de kosten?
‘ stap voor stap en elke stap brengt ons verder ‘ Isitan Gün

paultje Geregistreerde gebruikers

als er meer kapers op de kust zijn is het een spel van vraag en aanbod dat kan de prijs best opdrijven.

paultje schreef:
als er meer kapers op de kust zijn is het een spel van vraag en aanbod dat kan de prijs best opdrijven.

Dan nog...4 miljoen is absurd en volgens mij uit de duim gezogen :lol:

YGA Avatar gebruiker
Aan'M

waarom niet? hij is supergoed, jong...alles.

veel mensen moeten die knop eens omzetten. we zijn niet meer het kleine lullige clubje. semedo is de beste speler van de eerste divisie. dat is niet niks. hij heeft alles in zich om een grote speler te worden. dat moet geld opleveren. zeker in deze gekke tijd.

FortunaSC Sponsoren

YGA schreef:

veel mensen moeten die knop eens omzetten. we zijn niet meer het kleine lullige clubje. semedo is de beste speler van de eerste divisie. dat is niet niks. hij heeft alles in zich om een grote speler te worden. dat moet geld opleveren. zeker in deze gekke tijd.

Klopt. Ontzettend goede speler. Sorry dat ik twijfel aan die 4 miljoen... :roll:

YGA Avatar gebruiker
Aan'M

Rdorenberg schreef:
YGA schreef:

Klopt. Ontzettend goede speler. Sorry dat ik twijfel aan die 4 miljoen... :roll:

maakt niks uit hoor :lol:

wumke Avatar gebruiker
Supporter

Semedo moet je zien te behouden. Is te waardevol voor deze selectie.

wumke schreef:
Semedo moet je zien te behouden. Is te waardevol voor deze selectie.

Bij een geweldig bod kan Fortuna geen nee zeggen. Dat kan geen een club(buiten de Europese topclubs) als het juiste bedrag wordt geboden. Zou zelfs dom zijn om nee te zeggen.

RonB Avatar gebruiker

Vind Semedo erg belangrijk voor ons ,toch de beste speler van de Jupiler l.
Mocht hij toch vertrekken graag een nieuwe speler net zo goed en direct inzetbaar .
Semedo is tot 2019 gehuurd met optie tot koop .

FortunaSC Sponsoren

Vorige

Keer terug naar Nieuwsberichten