Forumoverzicht Nieuwsberichten Trainersstaf Fortuna zo goed als rond.

Trainersstaf Fortuna zo goed als rond.

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Bericht di mei 15, 2018 6:16 pm
Rdorenberg Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

René Eijer, Kevin Hofland en Kristof Aelbrecht gaan het trainerstrio vormen bij eredivisionist Fortuna Sittard.

Dat zegt eigenaar van de club Isitan Gün in een interview met De Limburger.

Formaliteiten
Eijer heeft de juiste papieren om in het betaald voetbal hoofdtrainer te zijn, Hofland wordt zijn assistent, net als Kristof Aelbrecht (37). “We treffen de laatste regelingen met het team”, zegt Gün. “Het gaat om formaliteiten.”

Jeugdopleiding
Dat betekent dat Claudio Braga, die in februari de taken van de ontslagen Sunday Oliseh overnam samen met Hofland, terugkeert in zijn rol als hoofd jeugdopleiding. “Hij heeft veel offers gebracht en een enorme verantwoordelijkheid genomen. Daar zijn we hem dankbaar voor en we willen zeker met hem verder binnen de club”, aldus Gün.

PSV
Eijer was al enige tijd in beeld als coach, de naam van Aelbrecht is nieuw. De Belg kwam als speler uit voor Vitesse in de eredivisie en Helmond Sport, MVV en FC Eindhoven een trapje lager. Hij was een aanvaller. Sinds 2010 werkt hij in de jeugdopleiding van PSV (Onder 17), waar Hofland tot zijn komst naar Sittard ook actief was.

Bron: De Limburger
‘ stap voor stap en elke stap brengt ons verder ‘ Isitan Gün

paultje Geregistreerde gebruikers

laat die eindhovense talenten maar komen :)

vlinderstraatjes Geregistreerde gebruikers

veel succes bij het samenstellen en klaarstomen van het taem.

Withoot Avatar gebruiker
Supporter

Prima 2 assistenten nu dan kan Braga zich weer richten op de jeugdopleiding als ik me niet vergis deed hij dat al eerder. Alleen het officiële bericht dat René komt laat op zich wachten.
Voetbal is een spel van fouten. Wie de minste fouten maakt wint.

BerichtThis post was deleted by commando on di mei 15, 2018 6:51 pm.

FortunaSC Sponsoren

Amneys Avatar gebruiker

Vraag me wel af wie van de twee (Braga en Hofland) het "meesterbrein" was. Anders vind ik het wel opmerkelijk dat Braga geen hoofdtrainer blijft.

jori Aan'M

Amneys schreef:
Vraag me wel af wie van de twee (Braga en Hofland) het "meesterbrein" was. Anders vind ik het wel opmerkelijk dat Braga geen hoofdtrainer blijft.

Wilt hij dat wel dan, of werkt hij liever gewoon buiten de spotlights?
Don Leo schreef:
Als je serieus mee wil doen voor het linkerrijtje is de selectie inderdaad te smal.

Marco@Stein schreef:
En die [selectie] is gewoon niet compleet om mee te doen voor de play offs is mijn mening.

Sunday Oliseh schreef:
God is Great!

Amneys Avatar gebruiker

jori schreef:
Amneys schreef:

Dat kan zeker ook maar dan vind ik het wel een beetje raar dat hij dit wel voor een halfjaar kan/wil.

Stotje Geregistreerde gebruikers

Met oud-Fortunatrainer PVV gaat het wat minder. Zou in de schulden zitten. https://www.destentor.nl/berkelland/ora ... ~a660dbab/
FSC Olé!

Rdorenberg Avatar gebruiker

Amneys schreef:
jori schreef:
Amneys schreef:

Dat kan zeker ook maar dan vind ik het wel een beetje raar dat hij dit wel voor een halfjaar kan/wil.

Fortuna uithelpen denk ik. 2.5 maanden is iets anders dan een heel jaar.
‘ stap voor stap en elke stap brengt ons verder ‘ Isitan Gün

FortunaSC Sponsoren

Don Leo Geregistreerde gebruikers

Stotje schreef:
Met oud-Fortunatrainer PVV gaat het wat minder. Zou in de schulden zitten. https://www.destentor.nl/berkelland/ora ... ~a660dbab/

Verbaast me niets, die vent is volledig ontspoord, was bij Fortuna al zo.

Les Supporter

Zelfde wat Bogers deed bij NEC. De club uithelpen en duidelijk aangeven dat het voor de korte termijn is.

FORTUNA1993 Geregistreerde gebruikers

Les schreef:
Zelfde wat Bogers deed bij NEC. De club uithelpen en duidelijk aangeven dat het voor de korte termijn is.

Inderdaad. Ik ga er ook vanuit dat Hofland hoofdtrainer was geworden indien hij over de benodigde papieren beschikte. Braga heeft gewoon als 'tussenpaus' gefungeerd (wat hij overigens geweldig heeft gedaan natuurlijk! :) ).
NaoveureFortuna

Keer terug naar Nieuwsberichten