Forumoverzicht Nieuwsberichten Nieuw hybride grasmat in Fortuna stadion

Nieuw hybride grasmat in Fortuna stadion

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Rdorenberg Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Pats schreef:
Rdorenberg schreef:
Tijd dat wij als supporters misschien iets terug kunnen doen. Op welke manier maakt niet uit, Isitan mag wel eens in het zonnetje gezet worden voor al zijn werk wat hij hier verzet. Is gewoon abnormaal wat hij in 2 jaar tijd gerealiseerd heeft. Beseft hij wel wat hij los maakt bij de supporters? Zonder hem, waren wij niet beter dan Helmond.

In het geheim een grootse TIFO voor de eerste thuiswedstrijd organiseren met donaties van ons allemaal.

Juist!! Ik hoop dat iemand van TGV dit leest. Ik wil graag doneren. Mooi groot tifo actie namens supporters zou mooi zijn. 8-)
‘ stap voor stap en elke stap brengt ons verder ‘ Isitan Gün

vlinderstraatjes Geregistreerde gebruikers

jaaa, super idee, waar kunnen we donéren, deze man Isitan Gun verdient op zijn minst zelfs één stantbeeld. Tifosi aktie ook super, alle beetjes helpen, ik zeg doen.

meschien kan iemand een apart topic openen om te comenuseren voor de giften-akties voor Isitan Gun. zelf weet ik niet hoe dat moet. zo kundig met computers ben ik echt niet.

visser Avatar gebruiker
Aan'M

Misschien een idee,A,s, vrijdag is de fan-shop open , met donatie bussen bij de ingang gaan staan, namens TGV ,zal toch op een of andere manier moeten lukken.

Pats Geregistreerde gebruikers

visser schreef:
Misschien een idee,A,s, vrijdag is de fan-shop open , met donatie bussen bij de ingang gaan staan, namens TGV ,zal toch op een of andere manier moeten lukken.

Gewoon rekeningnummer en overmaken, lang niet iedereen zal naar de fanshop komen.

FortunaSC Sponsoren

Rdorenberg Avatar gebruiker

Pats schreef:
visser schreef:

Gewoon rekeningnummer en overmaken, lang niet iedereen zal naar de fanshop komen.

Moet TGV wel even misschien apart topic aanmaken en er de tijd voor hebben, misschien hebben ze iets anders op de planning staan.
‘ stap voor stap en elke stap brengt ons verder ‘ Isitan Gün

apart topic lijkt echt beter, dit topic gaat over de grasmat. Isitan Gun verdient één apart topic, waarop alle meelevende wel wilende suporters hun steun aan Isitan kunnen uiten, voor wat er is bereikt, maarja, dan krijg je weer, mensen om hem heen hebben ook veel werk verzet, en dat is ook waar. ik kan me geen grote baas van Fortuna herineren, die in zón korte tijd, uit een zeer moeielijke situatie, Fortuna naar de eredivisie leide, en nog wel belangerijker, hij doet wat ie belooft, of zegt. en is altijd onder de suporters. HULDE.

gloryhunter usa Avatar gebruiker

vlinderstraatjes schreef:
ik kan me geen grote baas van Fortuna herineren, die in zón korte tijd, uit een zeer moeielijke situatie, Fortuna naar de eredivisie leide, 6 wel belangerijker, hij doet wat ie belooft, of zegt. en is altijd onder de suporters. HULDE.

Alle lof voor Isitan, maar ik kan me wel nog Paul Boels herinneren. Hij was volgens mij voorzitter van eind jaren zeventig tot eind jaren tachtig, toen gingen vanuit de anonieme middenmoot van de eerste divisie binnen een paar jaar, via nacompetities en directe promotie, naar regelmatig het linkerrijtje in de eredivisie, de bekerfinale en de kwartfinale van de Europa Cup II.
Laatst bijgewerkt door gloryhunter usa op za jun 09, 2018 9:01 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

dat is ook een goeie geweest, over een langere perioden, zeker. gloryhunter.

Sjors Geregistreerde gebruikers

Heel goed nieuws!

FortunaSC Sponsoren

rambo1990 Avatar gebruiker

Is er bekend in welk station de grasmatten liggen van dezelfde leverancier? Kunnen wij mooi een vergelijking maken hoe het veld erbij ligt bij de laatste wedstrijden in dat stadion..
Het team dat de minste fouten maakt wint de wedstrijd!

Enzyme Avatar gebruiker
Supporter

rambo1990 schreef:
Is er bekend in welk station de grasmatten liggen van dezelfde leverancier? Kunnen wij mooi een vergelijking maken hoe het veld erbij ligt bij de laatste wedstrijden in dat stadion..

Volgens mij liggen ze ook in Amsterdam CS.

Loos Avatar gebruiker
Supporter

rambo1990 schreef:

De grasmatten? Niets speciaals eigenlijk.

http://www.hendriks-graszoden.nl/sport- ... eferenties

Alianz Arena, San Siro, De Kuip, Borussia Park, Philips Stadion, Bernabeu etc.

Big Ugly Head Avatar gebruiker

Leuk voor die clubjes dat ze nu in één rijtje staan met Fortuna :mrgreen:
Fortuna, doe bès mien club.

FortunaSC Sponsoren

Gohf Aan'M

Loos schreef:
rambo1990 schreef:

Is het zo dat ons veld dan precies dezelfde kwaliteit heeft? Ik kan me goed voorstellen dat zo'n leverancier verschillende pakketten aanbied. Waarbij er onderling nog verschil in kan zitten tussen kwaliteit.

Gohf Aan'M

Gohf schreef:
Loos schreef:
rambo1990 schreef:

Is het zo dat ons veld dan precies dezelfde kwaliteit heeft? Ik kan me goed voorstellen dat zo'n leverancier verschillende pakketten aanbied. Waarbij er onderling nog verschil in kan zitten tussen kwaliteit.

Iemand?

Loos Avatar gebruiker
Supporter

Er zal vast verschillende mogelijkheden zijn, maar in algemeen is hun sportgras altijd van hoge kwaliteit. Verder zal niet al het gras geschikt zijn voor hybride combinatie lijkt me.

Revanite Geregistreerde gebruikers

Gohf schreef:
Iemand?

De basiskwaliteit zal vast hetzelfde zijn. Maar de kwaliteit van het veld bij Real Madrid en andere topclubs zal op den duur veel beter zijn dan bij ons. Maar dat is ook niet gek aangezien er bij topclubs 2-3 mensen full time daarvoor in dienst zijn en ze de nodige apparatuur (belichting) hebben om het veld nog beter te maken ;)

Loos Avatar gebruiker
Supporter

Revanite schreef:
Gohf schreef:
Iemand?

De basiskwaliteit zal vast hetzelfde zijn. Maar de kwaliteit van het veld bij Real Madrid en andere topclubs zal op den duur veel beter zijn dan bij ons. Maar dat is ook niet gek aangezien er bij topclubs 2-3 mensen full time daarvoor in dienst zijn en ze de nodige apparatuur (belichting) hebben om het veld nog beter te maken ;)

Onderhoud van een product staat los van de kwaliteit van een geleverd product. Als wij ons veld niet goed onderhouden (waarbij belichting etc uiteraard een extremer voorbeeld is) houdt het op.

Kiing_K Geregistreerde gebruikers

Loos schreef:
Revanite schreef:
Gohf schreef:
Iemand?

Onderhoud van een product staat los van de kwaliteit van een geleverd product. Als wij ons veld niet goed onderhouden (waarbij belichting etc uiteraard een extremer voorbeeld is) houdt het op.

Die kwaliteit zal maar van (zeer) korte duur zijn wanneer er geen (benodigd) onderhoud wordt gepleegd.. ;) Wat al eerder is gezegd, bij topclubs lopen 2/3 'groundsmen' rond die bijna een dagtaak hebben met het onderhoud van het 'biljartlaken' :D

Wij mogen blij zijn als we 1 of 2 vrijwilligers hebben die straks 2/3 keer per week onderhoud gaan doen. Verwacht dus geen grasmat á la Anfield Road/Bernabeu.. :lol:

VorigeVolgende

Keer terug naar Nieuwsberichten