Forumoverzicht Nieuwsberichten Claudio Braga naar Maritimo?

Claudio Braga naar Maritimo?

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Bericht zo jun 17, 2018 5:50 pm
Dennis the Menace Avatar gebruiker
Supporter

Benieuwd wie de opvolger van Braga wordt

Bericht zo jun 17, 2018 7:16 pm
Dannie Geregistreerde gebruikers

Dennis the Menace schreef:

Benieuwd welke Maritimo Funchal afvallers hij naar Sittard stuurt.

Bericht zo jun 17, 2018 11:41 pm
Don Leo Geregistreerde gebruikers

Dannie schreef:

Waarom zouden die afvallers goed genoeg zijn voor Fortuna? Portugese competitie is nog zwakker dan de Eredivisie.

Bericht ma jun 18, 2018 7:11 am
Rdorenberg Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Don Leo schreef:
Dannie schreef:

Waarom zouden die afvallers goed genoeg zijn voor Fortuna? Portugese competitie is nog zwakker dan de Eredivisie.

Steeds maar veroordelen en een mening hebben zonder je ook maar ergens vanaf weet of een naam hebt van een speler(ik ook niet). Belachelijk gewoon. Ook in de Portugese competie kunnen leuke spelers rondlopen voor Fortuna. De vorige club van Pinto is qua club nog minder als Maritimo en volgens mij doet Pinto het aardig bij ons..
‘ stap voor stap en elke stap brengt ons verder ‘ Isitan Gün

Bericht ma jun 18, 2018 8:13 am
Les Supporter

Buiten dat staat Portugal 7e op de UEFA coefficientenlijst...

FortunaSC Sponsoren

Bericht ma jun 18, 2018 8:19 am
Gohf Aan'M

Les schreef:

Je had inmiddels toch wel kunnen weten dat de Don Leo coefficentenlijst als enige ware lijst telt Les? :lol:

Bericht ma jun 18, 2018 9:34 am

Les schreef:

Ja omdat ze een paar topteams hebben. Als je weleens naar Portugees voetbal kijkt, dan zou je weten dat de rest van de competitie erg zwak is.

Bericht ma jun 18, 2018 9:35 am

Rdorenberg schreef:
Don Leo schreef:
Dannie schreef:

Steeds maar veroordelen en een mening hebben zonder je ook maar ergens vanaf weet of een naam hebt van een speler(ik ook niet). Belachelijk gewoon. Ook in de Portugese competie kunnen leuke spelers rondlopen voor Fortuna. De vorige club van Pinto is qua club nog minder als Maritimo en volgens mij doet Pinto het aardig bij ons..

Slecht weekend gehad, Dorenberg? :lol:

Bericht ma jun 18, 2018 9:52 am
Rdorenberg Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Ik heb een super weekend gehad hoor. Alleen ik vind het onneuzel wat je schrijft over de Portugese competitie en daarnaast waarom zou een speler van bijvoorbeeld maritimo niks voor Fortuna kunnen zijn? Of wat denk je? Dat we maar spelers kunnen aantrekken van de Bundesliga ? Serie ? premier league? Gewoon vertrouwen houden in Fortuna.
‘ stap voor stap en elke stap brengt ons verder ‘ Isitan Gün

Bericht ma jun 18, 2018 10:54 am
Marco@Stein Geregistreerde gebruikers

Don Leo schreef:
Les schreef:

Ja omdat ze een paar topteams hebben. Als je weleens naar Portugees voetbal kijkt, dan zou je weten dat de rest van de competitie erg zwak is.

Ja de eredivisie is europees gezien een sterkere competitie!?Ik denk dat als een utrecht of vitesse tegen een Braga of Rio Ave of zelfs een Maritimo moeten voetballen,dat de nl clubs de volgende ronde niet gaan halen.

FortunaSC Sponsoren

Bericht ma jun 18, 2018 10:58 am
Revanite Geregistreerde gebruikers

Marco@Stein schreef:
Don Leo schreef:
Les schreef:

Ja de eredivisie is europees gezien een sterkere competitie!?Ik denk dat als een utrecht of vitesse tegen een Braga of Rio Ave of zelfs een Maritimo moeten voetballen,dat de nl clubs de volgende ronde niet gaan halen.

Dat weet ik ook wel zeker en de Portugese topclubs lopen mijlen ver voor op de Nederlandse topclubs.

Bericht ma jun 18, 2018 11:14 am
Les Supporter

Gohf schreef:
Les schreef:

Je had inmiddels toch wel kunnen weten dat de Don Leo coefficentenlijst als enige ware lijst telt Les? :lol:

Hoe kan ik inderdaad ook twijfelen aan de meest objectieve, briljante en allround voetbalkenner Don Leo? Elke keer als ik CL, VI of een ander voetbalprogramma kijk vraag ik me af waarom Don niet is uitgenodigd om ons te voorzien van inside-info en gedetailleerde analyses.

Bericht ma jun 18, 2018 11:46 am
Nancy Supporter

Portugese competitie is zeer zeker niet zwakker dan de Eredivisie en in Portugal loopt genoeg jong talent rond op de voetbalvelden.

Bericht ma jun 18, 2018 1:08 pm

Rdorenberg schreef:
Ik heb een super weekend gehad hoor. Alleen ik vind het onneuzel wat je schrijft over de Portugese competitie en daarnaast waarom zou een speler van bijvoorbeeld maritimo niks voor Fortuna kunnen zijn? Of wat denk je? Dat we maar spelers kunnen aantrekken van de Bundesliga ? Serie ? premier league? Gewoon vertrouwen houden in Fortuna.

Ik heb er alle vertrouwen in dat Fortuna niet afhankelijk zal zijn van de afdankertjes van Maritimo.

FortunaSC Sponsoren

Bericht ma jun 18, 2018 1:09 pm

Les schreef:
Gohf schreef:
Les schreef:

Hoe kan ik inderdaad ook twijfelen aan de meest objectieve, briljante en allround voetbalkenner Don Leo? Elke keer als ik CL, VI of een ander voetbalprogramma kijk vraag ik me af waarom Don niet is uitgenodigd om ons te voorzien van inside-info en gedetailleerde analyses.

Een gedetailleerde analyse van jou heb ik hier nog nooit gelezen, Lesly :lol:

Bericht ma jun 18, 2018 3:52 pm
Sjors Geregistreerde gebruikers

@Don

Kan jij ook niet naar Maritimo vertrekken?

Bericht ma jun 18, 2018 3:58 pm
Les Supporter

@Sjors: +1

@Don: Komt omdat je alleen maar op je toetsenbord ramt, maar nooit iets van iemand anders leest. :roll:

Bericht ma jun 18, 2018 4:08 pm

Sjors schreef:
@Don

Kan jij ook niet naar Maritimo vertrekken?

Neem ik jou mee als mijn assistent :mrgreen:

Bericht ma jun 18, 2018 4:09 pm

Les schreef:
@Sjors: +1

@Don: Komt omdat je alleen maar op je toetsenbord ramt, maar nooit iets van iemand anders leest. :roll:

Die onzin van jou lees ik inderdaad niet meer, dat klopt.

Bericht ma jun 18, 2018 4:14 pm
Les Supporter

'Niks lezen', maar als er een andere mening is, lekker op de man alles affakkelen. 0 inhoud, 0 feiten. Kom je echt ver mee.

Doe gewoon eens normaal man. Zou een stuk leuker zijn. :|

VorigeVolgende

Keer terug naar Nieuwsberichten