Forumoverzicht Nieuwsberichten Voor Fox-abonnees: Het promotieseizoen van Fortuna

Voor Fox-abonnees: Het promotieseizoen van Fortuna

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Webmaster Geregistreerde gebruikers

De prestaties van Fortuna Sittard in het seizoen 2017-2018 is allesbehalve onopgemerkt gebleven met veel grote, landelijke media. De promotie naar de Eredivisie werd omschreven door een van de grootste wederopstandingen in het betaalde voetbal ooit. Ook Fox Sports interviewde kort na het succesvolle seizoen twee van de vele hoofdrolspelers bij Fortuna: assistent-trainer Kevin Hofland en aanvoerder Perr Schuurs.

Uiteindelijk maakte Fox Sports er onder het mom 'Het seizoen van Fortuna Sittard' een bijna 25 minuten durend item van, waarin Kevin Hofland onthult hoe hij en Claudio Braga zijn spelers op scherp zette voorafgaand aan het gewonnen promotieduel tegen Jong PSV (1-0).

Het item is voor Fox-abonnees hier terug te kijken:

https://www.foxsports.nl/video/2906031/ ... a-sittard/

Achter Fortuna Geregistreerde gebruikers

Ik heb het item gisteravond om 19.00 uur op Fox Sports gezien. Goed in elkaar gezet. De belangrijkste punten kwamen naar voren. Hans Kraaij stelde essentiele ter zaken doende vragen.

Ja hoe Hofland de spelers op scherp zette voor het laatste duel tegen PSV was voor mij een absolute eye-opener.

Waldorf Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Tactiek onder Hofland veranderde 360° tov spel onder Oliseh, aldus Hansie Hansie ;) :lol:
Lateral Boys-since 2003-

vlinderstraatjes Geregistreerde gebruikers

vanavond om 6 uur, is het opnieuw te zien op foxsports 5. Kevin Hofland is profesioneel, in alles wat ie zegt en doet voor het taem, die maak je niet gek, en heel belangrijk, hij weet altijd de rust te bewaren, voor zichzelf en het taem, een klase 2e taem leider onder Réné.

FortunaSC Sponsoren

Absoluut de goede trainer voor de toekomst. Komt weloverwogen over . Blijft realistisch. Ook de uitspraak mbt Schuurs over zijn toekomst bij Ajax.
Zei in een eerder interview dat de nieuwe aankopen vechters moeten zijn.

paultje Geregistreerde gebruikers

Waldorf schreef:
Tactiek onder Hofland veranderde 360° tov spel onder Oliseh, aldus Hansie Hansie ;) :lol:

als ik 360 graden draai ben ik wel weer waar ik begonnen was hahaha

Dennis the Menace Avatar gebruiker
Supporter

http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=330953

Wordt die man niet moe van zichzelf.

Amneys Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Zowel Schuurs als Hofland hebben in het item genoeg credits aan Oliseh gegeven. Volgens mij is de beste man gewoon een beetje gepikeerd dat hij zelf niet geïnterviewd werd.

Daarnaast had hij eerst hetzelfde getweet en haalde hij "de 12 spelers" weer eens aan, dit heeft hij later weer aangepast...

Keer terug naar Nieuwsberichten