Forumoverzicht Nieuwsberichten TIFO actie 1e thuiswedstrijd

TIFO actie 1e thuiswedstrijd

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Bericht zo jun 10, 2018 10:55 am
Meater Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Beste lezers,

Zoals ik in een ander topic heb mogen lezen, kwam een voorstel om met een TIFO actie te komen.
Deze actie was bedoeld om Gun in het zonnetje te zetten en bedanken voor al zijn werk.
Echter staan er natuurlijk heel wat mensen om hem heen die ook veel werk verrichten.

We zijn na zoveel jaar weer terug op het hoogste niveau en dat mogen we ook laten merken.
De bedoeling van dit topic is om te kijken of het haalbaar is om met een leuk bedrag iets moois op te zetten.
In de hoop dat mensen achter de sfeer-acties hier willen reageren zodat dit plan ook kan worden uitgewerkt.

Even een klein voorzetje en idee van mijn kant. (het is nogmaals maar een idee)

"We are back"
met een afbeelding van het logo (misschien wel het oude mooie logo)
daarop het stadion met Gun met om hem heen mensen in de schaduw zodat niemand anders kan worden benadeeld.

Bericht zo jun 10, 2018 11:05 am
vlinderstraatjes Geregistreerde gebruikers

Meater, geweldig dat dit op word gepakt, inderdaad Isitan Gun, met vele om hem heen die de clup naar deze hoogten heeft gebracht, zo kun je niemand te kort doen. super

Bericht zo jun 10, 2018 11:06 am
Gohf Aan'M

Kijk het zal vast allemaal goed bedoeld zijn. Maar ik denk dat de boys van TGV hun eigen agenda en planning hebben en niet zomaar allerlei verschillende ideeën kunnen inpassen.

Daarnaast is het in de Tifosi scène ook niet echt gangbaar om ideeën of acties openbaar te bespreken(hoe goed die ideeën dan ook kunnen zijn)

Bericht zo jun 10, 2018 11:15 am

laat iedereen zich achter één doel aansluiten, als dat iedereen een eigen agenda heeft, we zijn per slot van rekening één familie. met alle respect.

Bericht zo jun 10, 2018 11:17 am
Rdorenberg Avatar gebruiker

De boys van TGV hebben vaker het onmogelijke gedaan. Het scheelt dat er nog ontzettend veel tijd is. Spandoek voor Gün(en co) + het spandoek van Ricksen kan uit de kast gehaald worden(hij zou toch aanwezig zijn?), als dat mogelijk is? Wij als supporters hebben misschien geen idee hoe het te werk gaat bij TGV en of het uberhaubt mogelijk is. Mits mogelijk wil ik ontzettend graag doneren.
‘ stap voor stap en elke stap brengt ons verder ‘ Isitan Gün

FortunaSC Sponsoren

Bericht zo jun 10, 2018 11:22 am

vlinderstraatjes schreef:
laat iedereen zich achter één doel aansluiten, als dat iedereen een eigen agenda heeft, we zijn per slot van rekening één familie. met alle respect.

Gohf bedoeld dat ze misschien een andere planning hebben voor de eerste thuiswedstrijd, dat is totaal iets anders dan een eigen agenda 8-)

Bericht zo jun 10, 2018 11:36 am

wat ik wil zeggen, dat iedereen zich samen pakt en er één grote aktie van maken.

Bericht zo jun 10, 2018 11:46 am
YGA Avatar gebruiker
Aan'M

Tifo met Gun als onderwerp zou mijn eerste keus zijn.

Bericht zo jun 10, 2018 12:23 pm
Marco@Stein Geregistreerde gebruikers

Een blijk van waardering naar Gün ,zou wel heel erg mooi zijn en zeker op zn plaats!

Bericht zo jun 10, 2018 12:55 pm
commando Avatar gebruiker

de enige die de club omhoog heeft geholpen was Jan Dieteren en daarom vind ik dat hij een spandoek verdient :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

FortunaSC Sponsoren

Bericht zo jun 10, 2018 5:04 pm
Groen geel Geregistreerde gebruikers

commando schreef:
de enige die de club omhoog heeft geholpen was Jan Dieteren en daarom vind ik dat hij een spandoek verdient :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Mee eens....zonder Jan geen fortuna meer. Wat deze man voor de club heeft betekend....daar zijn geen woorden voor. Dus een leeg spandoek.

Bericht zo jun 10, 2018 5:07 pm

Groen geel schreef:
commando schreef:

Mee eens....zonder Jan geen fortuna meer. Wat deze man voor de club heeft betekend....daar zijn geen woorden voor. Dus een leeg spandoek.

Zelfs een leeg lap stof is hij niet waard 8-)

Bericht zo jun 10, 2018 5:17 pm
commando Avatar gebruiker

een doek met bus 7

Bericht zo jun 10, 2018 7:10 pm
Amneys Avatar gebruiker

Ik ga Jan op mijn volledige rug laten tatoeëren.

FortunaSC Sponsoren

Bericht zo jun 10, 2018 8:08 pm
Dennis the Menace Avatar gebruiker
Supporter

Groen geel schreef:
commando schreef:

Pffft, zit mijn beeldscherm onder de koffie.

Bericht zo jun 10, 2018 8:09 pm
The Silent Man Supporter

Ik pleit er voor om een toilettenblok in de grachten te vernoemen naar JD, de kartrekker onder de kartrekkers.

Bericht ma jun 11, 2018 11:01 am
Loos Avatar gebruiker
Supporter

TGV is al bezig met een sfeeractie voor begin van het seizoen. Het staat mensen vrij iets te maken, maar vergeet niet dat hier veel kosten en planning mee gemoeid zijn.

Bericht ma jun 11, 2018 11:03 am
Les Supporter

De tekeningen van het spandoek 'God is great, Oliseh is greater' zagen er goed uit, Jeroen.

Keer terug naar Nieuwsberichten