Forumoverzicht Nieuwsberichten Viering 50 jaar Fortuna Sittard vanavond

Viering 50 jaar Fortuna Sittard vanavond

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Arthur Hoyer Geregistreerde gebruikers

Ik kwam dit op sociale media tegen, vanavond bij de schootsvelden Sittard...

waarom zo weinig ruchtbaarheid??

Morgen bestaat onze groen-gele trots 50 jaar! Om dit te vieren organiseren wij vanavond een viering in het centrum van Sittard!

Het programma ziet er als volgt uit:

Wanneer: zaterdag 30 juni van 21.00 tot 00.30

21.00: verzamelen bij de schootsvelden. Bij de deken Haenratspad voor de dominicanen wal. Fans nemen hun Fortuna Sittard / groep vlaggen dan mee en hangen die aan de wallen op. Om 21.30 wordt dan een groepsfoto gemaakt (Niels van Renen ) met het oude centrum op de achtergrond. Daarna gaan we naar de markt en zoekt iedereen een eigen cafeetje op.

23.30 stellen we ons voor (niet op!) de begijenhofwal en de dominicanenwal op. Afhankelijk met hoeveel mensen we zijn is dat vanaf de limbrichterstraat tot de paardestraat.

Om middernacht steken we dan tegelijk (mbv lichtkogel) 1 Bengaalse fakkel per persoon af . Dit leggen we vast met enkele fotografen.
Wat mag niet:
- tussen de huizen vuurwerk
- rotzooi achterlaten
- Drone in de lucht
- knalvuurwerk
- na 00.30 nog vuurwerk

Marco@Stein Geregistreerde gebruikers

Ja daar heb ik hier niets van voorbij zien komen. Jammer .Als ik het geweten had dan was ik er bij geweest.

Loos Avatar gebruiker
Supporter

Vooral omdat je zoiets niet meteen open en bloot kunt communiceren en we zaterdagmiddag pas echt groen licht kregen van gemeente. Er is zeg maar veel brandgevaar. We hebben het event daarom ook ruim een week geleden gesloten aangemaakt. Waarbij iedereen elkaar wel kon uitnodigen.

Waldorf Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Beelden zagen er iig zeer vet uit. Helaas gisteren verhinderd, maar goed geregeld en uitgevoerd.
Lateral Boys-since 2003-

sjimmy Geregistreerde gebruikers

Marco@Stein schreef:
Ja daar heb ik hier niets van voorbij zien komen. Jammer .Als ik het geweten had dan was ik er bij geweest.

Gelukkig worden alle uitwedstrijden wel van te voren aangekondigd hè Marco!!! Hahahah

FortunaSC Sponsoren

sjimmy schreef:
Marco@Stein schreef:

Gelukkig worden alle uitwedstrijden wel van te voren aangekondigd hè Marco!!! Hahahah

De bus combi's worden goed voor jouw gecommuniceerd,sjimie,hehehe

Dacht dat de gemeente wel een flinke duit in het zakkie had gedaan voor de club van de stad. Maarja gemeente en sittard.

Arthur Hoyer Geregistreerde gebruikers

en koopzondag vandaag zeker

Loos Avatar gebruiker
Supporter

Marco@Stein schreef:
Dacht dat de gemeente wel een flinke duit in het zakkie had gedaan voor de club van de stad. Maarja gemeente en sittard.

Voor wat?

Heel erg meedenkend geweest vannacht in ieder geval. Complimenten voor Cox en de zijnen

paultje Geregistreerde gebruikers

lijkt mij ook. Dit zou in veel gemeentes niet mogelijk zijn geweest!
Hopelijk een begin van een meewerkende Gemeente.

FortunaSC Sponsoren

Loos Avatar gebruiker
Supporter

paultje schreef:

Hebben ook de huldiging al veel werk verricht en grootste deel betaald. Laten we het verder hopen :)

Big Ugly Head Avatar gebruiker

Loos schreef:
paultje schreef:

Hebben ook de huldiging al veel werk verricht en grootste deel betaald. Laten we het verder hopen :)

Precies! Erg mooi dat de gemeente hier toestemming voor heeft gegeven. Soms moet je het verleden het verleden laten en een nieuwe, frisse start maken. Cox heeft zijn fluitconcert gehad. Nu moet het klaar zijn. Samen nao Veure!
Fortuna, doe bès mien club.

Big Ugly Head Avatar gebruiker

Indrukwekkende beelden trouwens, ook landelijk opgepikt zag ik her en der.
Erg mooi initiatief!!! Hulde voor de organisatoren.
Fortuna, doe bès mien club.

Keer terug naar Nieuwsberichten