Forumoverzicht Nieuwsberichten Kaartverkoop oefenpot met Bayer Leverkusen gestart

Kaartverkoop oefenpot met Bayer Leverkusen gestart

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Webmaster Geregistreerde gebruikers

De kaartverkoop voor de oefenwedstrijd tegen Bayer Leverkusen is vandaag van start gegaan. Fortuna oefent op zaterdag 28 juli om 18.00 uur tegen de nummer vijf in de Bundesliga van het voorbije seizoen en wordt gespeeld in het stadion in Sittard.

Vooralsnog heeft Fortuna enkel tickets voor de Fernando Ricksen Tribune in de verkoop gedaan. Afhankelijk van de interesse kan in later stadiu besloten worden ook andere tribunes te openen. Tickets kosten tot 10,00 euro. Volwassenen leggen dat hele bedrag neer, kinderen tussen de 13 en 17 jaar 7,50 euro en kinderen tot 13 jaar 5,00 euro en zijn HIER te koop.

Overigens speelt Fortuna aanstaande zaterdag haar eerste oefenwedstrijd in voorbereiding op het Eredivisieseizoen 2018-2019. Die werkt ons clubke af tegen en op het terrein van VV Sittard. Die pot start om 18.00 uur. Het volledige oefenprogramma vind je HIER.

samennoaveure Geregistreerde gebruikers

De eerste 250 kaarten zijn verkocht!

Rdorenberg Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

samennoaveure schreef:

Ik had je al gemist :lol:
‘ stap voor stap en elke stap brengt ons verder ‘ Isitan Gün

Meater Avatar gebruiker

Jammer dat C/D nog niet open gaat.
Zie graag zo'n wedstrijd vanaf de lange zijde.

Don Leo Geregistreerde gebruikers

Rdorenberg schreef:
samennoaveure schreef:

Ik had je al gemist :lol:

:D

FortunaSC Sponsoren

Kiek-oet-dao-valle-goole Geregistreerde gebruikers

Meater schreef:

Mee eens.
Ik hoop dat de verkoop goed genoeg verloopt om de lange zijde alsnog in de verkoop te gooien.
Maar ja, als de supporters van C en D daar allemaal op wachten, dan gaat dat niet gebeuren.

nuujsjtadt Avatar gebruiker
Supporter

Kiek-oet-dao-valle-goole schreef:
Meater schreef:

Mee eens.
Ik hoop dat de verkoop goed genoeg verloopt om de lange zijde alsnog in de verkoop te gooien.
Maar ja, als de supporters van C en D daar allemaal op wachten, dan gaat dat niet gebeuren.

Dat is inderdaad waar ik op wacht. Maar op de dag zelf zal er toch ook nog wel kaartverkoop zijn? We zien wel.

Waldorf Avatar gebruiker

nuujsjtadt schreef:
Kiek-oet-dao-valle-goole schreef:
Meater schreef:

Mee eens.

Dat is inderdaad waar ik op wacht. Maar op de dag zelf zal er toch ook nog wel kaartverkoop zijn? We zien wel.

Same here!
Lateral Boys-since 2003-

320 kaarten verkocht.

Het loopt nog niet zo hard, maar niet vergeten dat het nog 13 dagen is tot de wedstrijd!

Fortunato Geregistreerde gebruikers

samennoaveure schreef:
320 kaarten verkocht.

Het loopt nog niet zo hard, maar niet vergeten dat het nog 13 dagen is tot de wedstrijd!

Denk dat veel mensen afwachten tot C en D ook open gaan. Ik wel in ieder geval. Fortuna houdt zo zelf een goede kaart verkoop tegen.
Like and Follow: facebook.com/stompinfo

FortunaSC Sponsoren

Verkocht vandaag: 21

Totaal verkocht: 341

berke Geregistreerde gebruikers

Fortunato schreef:
samennoaveure schreef:
320 kaarten verkocht.

Denk dat veel mensen afwachten tot C en D ook open gaan. Ik wel in ieder geval. Fortuna houdt zo zelf een goede kaart verkoop tegen.

Wellicht dat Fortuna straks als FRS ver vol is C en/of D ook open gooit en je kunt gaan zitten waar je wilt.
Zolang FRS nog voldoende vrije plaatsen heeft hoeven ze de rest niet te poetsen voor de wedstrijd.
Zo lang ich nog in laeve bèn,
bèn ich eine Fortuna fan!

Fortunato Geregistreerde gebruikers

berke schreef:
Fortunato schreef:
samennoaveure schreef:
320 kaarten verkocht.

Wellicht dat Fortuna straks als FRS ver vol is C en/of D ook open gooit en je kunt gaan zitten waar je wilt.
Zolang FRS nog voldoende vrije plaatsen heeft hoeven ze de rest niet te poetsen voor de wedstrijd.

Poetsen? Zoals ik de laatste jaren mijn stoeltje op D na de zomerstop heb terug gevonden denk ik niet dat er veel gepoetst wordt!!!
Like and Follow: facebook.com/stompinfo

silvio62 Supporter

Hahaha,ik wou het al niet zeggen!

FortunaSC Sponsoren

Marco@Stein Geregistreerde gebruikers

Mogen ze wel eens doen,de stoeltjes poetsen!! Is toch wel een service naat je publiek toe,zeker met de verhogingen van de tickets.

Verkocht vandaag: 17

Totaal verkocht: 358

Ivanhooo Avatar gebruiker
Supporter

samennoaveure schreef:

Ik denk dat er vooral kaarten worden verkocht in de laatste dagen of juist op de dag zelf. Ik heb ook nog geen kaart gekocht, omdat het geen spoed heeft ;)
ZITTERD TILL WE DIE

Stotje Geregistreerde gebruikers

Ivanhooo schreef:
samennoaveure schreef:

Ik denk dat er vooral kaarten worden verkocht in de laatste dagen of juist op de dag zelf. Ik heb ook nog geen kaart gekocht, omdat het geen spoed heeft ;)

Of dat er geen hond komt. Misschien nog een stevige delegatie uit Duitsland
FSC Olé!

Jupp Avatar gebruiker

Stotje schreef:
Ivanhooo schreef:
samennoaveure schreef:

Of dat er geen hond komt. Misschien nog een stevige delegatie uit Duitsland

goan doa maar neit van oet. Er zullen misschien enkele bayer supporters oet de omgeving komen zoals oet de selfkant, maar honderden die-hard supporters zoals bij andere duitse clubs zullen neit komen

Loos Avatar gebruiker
Supporter

Marco@Stein schreef:
Mogen ze wel eens doen,de stoeltjes poetsen!! Is toch wel een service naat je publiek toe,zeker met de verhogingen van de tickets.

Worden meerdere keren per jaar gepoetst!!

Is echter meestal niet eens te zien na enkele weken, vooral na de zomer.

Volgende

Keer terug naar Nieuwsberichten