Forumoverzicht Nieuwsberichten 'Mells tekent voor een seizoen'

'Mells tekent voor een seizoen'

Nuujtsberichte die vur op de website publiceren

Bericht ma jul 09, 2018 3:56 pm
Loos Avatar gebruiker
Supporter

Behalve als je MVV bent en in 90e minuut de 1-1 tegen Meerssen maakt :D

Bericht ma jul 09, 2018 4:00 pm
sjimmy Geregistreerde gebruikers

@ loos

Ze wilden inderdaad niet meer tegen SVM spelen ( 5e klasse ) maar tegen betere amateurs. Moet zeggen dat VVS mij zwaar tegen viel, had toch wel beetje weerstand verwacht.
Zaterdag speel je tegen Limburgia ( als t door gaat ) tegen een ploeg die om promotie speelde in dezelfde klasse als waar VVS uit degradeerde.
Daarna begint t serieuze werk met een trainingskamp en fatsoenlijke oefenwedstrijden.

Dan zal ok wel een splitsing komen in de selectie. Ik verwacht nog wel wat mutaties.
Ik verwacht nog minimal 4 spelers, een keeper, een central verdediger, een controleur op middenveld ( concurrent smeets ) en een links buiten. Als verder de beoogde basisspelers blijven zal dat voorlopig voldoende zijn, buitenkansjes eind augustus daargelaten.

Verder verwacht ik dat van onze 5 laatste aankopen dat Dobos en Bandez vnml jong fortuna material worden. Ramirez zie ik nog wel bij de selectie komen. als je iedere positive dubbel bezet wil hebben heb je 4 cv`s nodig. Met Dammers en Heerings heb je er 2, ik snap dat de club uit hun filosofie een jonge talentvolle cv erbij haalt. Dat aangevuld met iemand die er meteen staat heb je er 4.
Mells ( als hij niet verhuurd wordt ) en Ciss zie ik nog wel op de bank zitten in eredivisie. Mells met zijn ervaring en Ciss als backup van Semedo.

Verder verwacht ik dat van onze 3 verdedigende middenvelders er nog wel eentje gaat vertrekken. Malsa zou dan de meest voordehand liggende optie zijn. Ook saba en Braun gaan volgens mij nog weg.
tevens denk ik dat t goed is om Vlijter te verhuren. Jongen heft al ruim 35 wedstrijden ervaring en kan na lange blessure beter uitgeleend worden ipv in jong fsc. Als ik dan lees dat ze bij Mvv nog wel wat snelle buitenspelers kunnen gebruiken is het mijn inziens simpel.

Bericht ma jul 09, 2018 4:09 pm
Revanite Geregistreerde gebruikers

sjimmy schreef:
@ loos

Mells ( als hij niet verhuurd wordt ) en Ciss zie ik nog wel op de bank zitten in eredivisie. Mells met zijn ervaring en Ciss als backup van Semedo.

Mells en ervaring? :roll:

Bericht ma jul 09, 2018 4:11 pm
Achter Fortuna Geregistreerde gebruikers

Dobos zal zeker bij de definitieve selectie aansluiten.

Bericht ma jul 09, 2018 4:16 pm
Loos Avatar gebruiker
Supporter

sjimmy schreef:
@ loos

Ze wilden inderdaad niet meer tegen SVM spelen ( 5e klasse ) maar tegen betere amateurs. Moet zeggen dat VVS mij zwaar tegen viel, had toch wel beetje weerstand verwacht.
Zaterdag speel je tegen Limburgia ( als t door gaat ) tegen een ploeg die om promotie speelde in dezelfde klasse als waar VVS uit degradeerde.
Daarna begint t serieuze werk met een trainingskamp en fatsoenlijke oefenwedstrijden.

Dat klopt dus niet volgens mij. Ze spelen alleen nog tegen amateurploegen omdat ze daar iets mee af te handelen/beloftes hebben en om enigszins binding te hebben met regio. VVS omdat daar de schoolgaande jeugdspelers trainen doordeweeks en BSV omdat daar Eijer en Hofland vandaan komen.

FortunaSC Sponsoren

Bericht ma jul 09, 2018 4:23 pm

Loos schreef:
sjimmy schreef:
@ loos

Dat klopt dus niet volgens mij. Ze spelen alleen nog tegen amateurploegen omdat ze daar iets mee af te handelen/beloftes hebben en om enigszins binding te hebben met regio. VVS omdat daar de schoolgaande jeugdspelers trainen doordeweeks en BSV omdat daar Eijer en Hofland vandaan komen.

We zullen zien volgend jaar. Je ziet ook dat ze deze potjes zien als training. Ze trainen diezelfde middag ook nog een keer

Bericht ma jul 09, 2018 4:24 pm

Achter Fortuna schreef:
Dobos zal zeker bij de definitieve selectie aansluiten.

Valt niks van te zeggen nu. dobos is eigenlijk een spits, een 9!! Daar heb je er al 2 van. Ook al speelde hij rechtsbuiten tegen sittard.

Bericht ma jul 09, 2018 4:29 pm
Achter Fortuna Geregistreerde gebruikers

Speelde overigens op rechts uitstekend.

Bericht ma jul 09, 2018 4:37 pm

Achter Fortuna schreef:

Ik speelde vroeger ook altijd uitstekend op rechts ........ tegen VVS

Bericht ma jul 09, 2018 5:25 pm
Revanite Geregistreerde gebruikers

sjimmy schreef:
Achter Fortuna schreef:

Semedo was dramatisch tegen VVS ......... wel de beste speler van de Jupiler League :roll:

FortunaSC Sponsoren

Bericht ma jul 09, 2018 5:28 pm
Don Leo Geregistreerde gebruikers

Revanite schreef:
sjimmy schreef:
Achter Fortuna schreef:

Semedo was dramatisch tegen VVS ......... wel de beste speler van de Jupiler League :roll:

Semedo kan zich niet motiveren voor dit soort wedstrijdjes.

Bericht ma jul 09, 2018 5:51 pm
Gohf Aan'M

sjimmy schreef:
@ loos

Dan zal ok wel een splitsing komen in de selectie. Ik verwacht nog wel wat mutaties.
Ik verwacht nog minimal 4 spelers, een keeper, een central verdediger, een controleur op middenveld ( concurrent smeets ) en een links buiten. Als verder de beoogde basisspelers blijven zal dat voorlopig voldoende zijn, buitenkansjes eind augustus daargelaten.

Verder verwacht ik dat van onze 5 laatste aankopen dat Dobos en Bandez vnml jong fortuna material worden. Ramirez zie ik nog wel bij de selectie komen. als je iedere positive dubbel bezet wil hebben heb je 4 cv`s nodig. Met Dammers en Heerings heb je er 2, ik snap dat de club uit hun filosofie een jonge talentvolle cv erbij haalt. Dat aangevuld met iemand die er meteen staat heb je er 4.

Verder verwacht ik dat van onze 3 verdedigende middenvelders er nog wel eentje gaat vertrekken. Malsa zou dan de meest voordehand liggende optie zijn. Ook saba en Braun gaan volgens mij nog weg.
tevens denk ik dat t goed is om Vlijter te verhuren. Jongen heft al ruim 35 wedstrijden ervaring en kan na lange blessure beter uitgeleend worden ipv in jong fsc. Als ik dan lees dat ze bij Mvv nog wel wat snelle buitenspelers kunnen gebruiken is het mijn inziens simpel.

Voor zover ik weet is Ciss een centrale middenvelder. Dus absoluut geen back up van Semedo.

Bericht ma jul 09, 2018 5:59 pm

@gohf
Ciss is een rechtshandig, maar in ons systeem is dat een rechtsbuiten.

Bericht ma jul 09, 2018 6:14 pm
Gohf Aan'M

Betwijfel het ten zeerste. Ook al je naar lengte en postuur kijkt van beide. Klein en behendig tegenover lang en fysiek sterk.

Maar als iemand hier duidelijkheid over zou kunnen verschaffen zou top zijn.

FortunaSC Sponsoren

Bericht ma jul 09, 2018 6:41 pm
Waldorf Avatar gebruiker
Geregistreerde gebruikers

Gohf schreef:
Betwijfel het ten zeerste. Ook al je naar lengte en postuur kijkt van beide. Klein en behendig tegenover lang en fysiek sterk.

In Frankrijk ging het hard met Ciss, die zowel centraal op het middenveld als op de vleugels kan spelen.

Aldus berichtgeving van L1.
Lateral Boys-since 2003-

Bericht ma jul 09, 2018 7:42 pm
Dannie Geregistreerde gebruikers

Ik speelde vroeger ook altijd uitstekend op rechts ........ tegen VVS[/quote]
Semedo was dramatisch tegen VVS ......... wel de beste speler van de Jupiler League :roll:[/quote]

Semedo kan zich niet motiveren voor dit soort wedstrijdjes.[/quote]

Ik riep het altijd al. Pure toevalstreffer zou me nix verbazen als ze hem gratis deur uit laten lopen. Snel verkopen want het is nix en word nix :)

Bericht ma jul 09, 2018 8:44 pm
Gohf Aan'M

Waldorf schreef:
Gohf schreef:

In Frankrijk ging het hard met Ciss, die zowel centraal op het middenveld als op de vleugels kan spelen.

Thanks! Ik laat me verrassen 8-)

Bericht ma jul 09, 2018 9:33 pm
DriftingBee Geregistreerde gebruikers

Is rechtshandig niet heel vervelend voor een rechtsbuiten krijg je vaak handsballen :lol: :D ;)

Bericht di jul 10, 2018 12:31 am
Loos Avatar gebruiker
Supporter

Waldorf schreef:
Gohf schreef:

Eerste training speelde Ciss in de partijvormen als linksbuiten. Goede snelheid en acties wat ik zo snel zag als leek.

Vorige

Keer terug naar Nieuwsberichten